Leerlingenoverleg Gent

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Praten over homoseksualiteit in onderwijs
Advertisements

Masterproef door Karl Destoop Academiejaar David Schroyens (Agentschap voor onderwijscommunicatie) Leen Neirynck (Vrij CLB Roeselare)
LEERKRACHT MIJN SPREEKBEURT LAURENT GOEMAN.
KA Hoboken Distelvinklaan Hoboken
LEES DIT VOOR JE AAN JE PRESENTATIE BEGINT ALGEMEEN
Iedereen gelijke kansen op school
Onderwijs passend maken met behulp van handelingsgericht werken Studiedag 13 oktober 2009 SWV Delft - Pijnacker.
Voldoende dekking Nieuwsbegrip
De leerlingen maken de school
Leren Leren!? Wat na de eerste graad?.
Praten over homoseksualiteit in onderwijs
Door Frederik, Kristof, Jens & Ewout. POSITIEFNEGATIEF  Zeer overzichtelijk  Leerlingen moeten actief zoeken naar de antwoorden  Alle nodige informatie.
School- en pedagogische psychologie
Inleiding Wai-Pass = Who Am I – Pass Wat? Doelgroep?
FEITEN EN CIJFERS Voettekst: aanpassen via Beeld (Office 2003 of eerder) of Invoegen (Office 2007 of later), vervolgens 'Koptekst.
Brussel 16 december Hoe ver is ‘de lat voor talen’ opgeschoven?
Kop- en voetteksten, regelnummers
Ante Groep 14.
Waarom Europa? “Kennis over Europa bij jongeren beperkt!”  En dan!? Jongeren laten zich positief uit over de Europese integratie… maar de belangstelling.
Project implementatie competentiegericht kwalificatiedossier vmbo-Mobiliteit Op zoek naar ruimte in de regels 12 maart 2007.
LEES DIT VOOR JE AAN JE PRESENTATIE BEGINT ALGEMEEN
Ruimte om te leren Onderwijs in Zambia kinderen in Zambia willen naar school!
Titel Klik hier voor het invoegen van tekst en/of afbeeldingen
Bespreking PAV-les ‘Een vakantiejob zoeken’
Diversiteit & Discriminatie
ASO-school te Deinze – 140 personeelsleden – leerlingen – 10 studierichtingen.
Goede vrijdag Pasen. Jezus zendt zijn leerlingen uit Goede vrijdag Pasen Johannes 20:21.
AV LOP/SO Gent WELKOM Gelijke Onderwijskansen Lokaal Overlegplatform Gent Secundair onderwijs.
Instroom en doorstroom AN-ers in het Gentse secundair onderwijs Omgevingsanalyse door Greet Habraken Netwerker Onderwijs Kom-Pas.
Doorstroomgegevens leerlingen van de OKAN scholen Gent, Aalter, Eeklo. Schooljaar , doorstroom
Paleizenstraat 90 > 1030 Brussel T > F > Leerlingenparticipatie in het LOP/SO Gent Trajectbegeleiding door de Vlaamse.
Eva Verstraete Studiedag “Ouders over het secundair onderwijs” 20/11/2015.
Eval LOP 2004 Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap 1 Omgevingsanalyse LOP SO Vlaamse Ardennen.
Gegeven door: - Dave Minkema - René Hoep.  Introductiefilm  Wintoets vs Scholen aan Zee  Praktische tips  Wintoets exporteren naar de ELO  Zelf aan.
Jaarverslag MR 2012 / 2013 De MR heeft het afgelopen schooljaar 8 keer vergaderd. In deze vergadering heeft de medezeggenschapsraad ingestemd met / of.
LOP Lokeren en armoedebeleid: Leerlingen maken het verschil! LOP Lokeren en armoedebeleid: Leerlingen maken het verschil! Studiedag LOP’s en armoedebeleid.
De rol van de schoolcontext, kwetsbaarheid en individuele slachtofferervaringen op school. Anjuli Van Damme Lieven Pauwels.
Actieonderzoek Jongens en Pubergedrag. Inhoud Problematiek Gewenste werksituatie Onderzoeksvragen en Hypotheses Aanpak van het Onderzoek Conclusie en.
Hoe werken LOP’s mee aan gekwalificeerde uitstroom?
Twee jaar clil in het vlaams secundair onderwijs: een evaluatie
Aan de slag met spijbelrapporten
Naar een verbindend en herstellend schoolklimaat
Elke Dag Samen een Beetje Beter.
Inleiding Tekst Via Invoegen | Koptekst en Voettekst titel van de presentatie invoegen.
Bid voor vrouwen in Colombia
Inleiding Tekst Via Invoegen | Koptekst en Voettekst titel van de presentatie invoegen.
Verzin een korte opvallende titel
Hoofdstuk 4 Oefeningen Sjablonen en hoofddia’s Thema’s Hoofddia
Scholieren over onderwijs in Gent
Een motivatie - en samenlevingsproject voor 2e graad BSO
Koplopergroep ‘Circulaire hotels’
Het functioneren van een OC, nu en na de wetswijziging
Effectieve inspraakmethodieken
Effectieve inspraakmethodieken
is heel gezond: zonnebloemolie lijnzaadolie koolzaadolie
Waarom leerlingenparticipatie?
Vergaderen met/overtuigen van volwassenen
Infonamiddag De werking van het Belgisch Onderwijssysteem
Toekomst werkgroep OCMW’s centrumsteden
Inleiding Tekst Via Invoegen | Koptekst en Voettekst titel van de presentatie invoegen.
Inleiding Tekst Via Invoegen | Koptekst en Voettekst titel van de presentatie invoegen.
Verandering leidt tot beter sociaal werk. Of niet?
Vergaderen met/overtuigen van volwassenen
DAGORDE - LOP ANTWERPEN SECUNDAIR
WELKOM LOP/SO Gent WG Intermediairen.
Cijfergegevens leerrecht
Aanbod Tolken en Vertalers
Inschrijvingsdata Gelijke Onderwijskansen
Inleiding Tekst Via Invoegen | Koptekst en Voettekst titel van de presentatie invoegen.
Brecht D’Hoore, Coördinator Kempen
Transcript van de presentatie:

Leerlingenoverleg Gent Leerlingen over onderwijs 01.01.2011 pas datum en voettekst aan via "Lint > Invoegen > Tekst > Koptekst en voettekst"

Wie? > 10 scholen BUSO, ASO, TSO, BSO 01.01.2011 pas datum en voettekst aan via "Lint > Invoegen > Tekst > Koptekst en voettekst"

Wat? 01.01.2011 pas datum en voettekst aan via "Lint > Invoegen > Tekst > Koptekst en voettekst"

Waarom? LOP Gent VSK Stad Gent 01.01.2011 pas datum en voettekst aan via "Lint > Invoegen > Tekst > Koptekst en voettekst"

Startdag: de leerkracht Inspraakmoment voor leerlingen De band leerkracht-leerling Evalueren Uitwisselen leerkrachten Feedback aan leerkrachten Goede voorbeelden Aanbevelingen voor leerkrachten 01.01.2011 pas datum en voettekst aan via "Lint > Invoegen > Tekst > Koptekst en voettekst"

Studiedag: de leerkracht Open voor alle Gentse leerkrachten Door leerlingen Tips & tricks van leerlingen Feedback over de les Uitwisselmoment 01.01.2011 pas datum en voettekst aan via "Lint > Invoegen > Tekst > Koptekst en voettekst"

Hartelijk dank! Nijverheidsstraat 10 > 1000 Brussel T 02 894 74 70 > www. scholierenkoepel .be 01.01.2011 pas datum en voettekst aan via "Lint > Invoegen > Tekst > Koptekst en voettekst"