Gebruikersondersteuning

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Medezeggenschap en de Benchmark
Advertisements

Ervaringen Wat is het doel van het project?
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
A Brave New Workforce | 19 juli ExpertPlaza “ Freelancing per minuut” ExpertPlaza.nl Tacit knowledge in (netwerk) organisaties Case: ABVAKABO.
10 maart 2009 Beheer. Rijkswaterstaat Beheer na Hans210 maart 2009 Voorstel TOPdesk (call en registratiesysteem) 2de lijns Functioneel Beheer 2de lijns.
Adobe formulieren : stand van zaken.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
Incident & Probleem management
Projectleidersplatform en Themamiddag Plan van aanpak
© L.A.F.M. Kerklaan HCG 1 16 november 2001Juridisch bibliothecarissen Het managen van de juridische bibliotheek Het kwaliteitshandboek als praktisch instrument.
Integratie Eduarte 22 januari 2013
Werkconferentie FNV Bouw “Toekomst A-lijn” NBC Nieuwegein 25 november 2006.
Beleidsinformatie Jeugd
Update Implementatie en beheer
SKYPE INTEGRATIE “Tools voor Database koppelingen en CRM integratie” SES Skype for Business Kennis Event Dinsdag 12 mei 2015 Michiel Moonen
Inspraakavond ‘huurbeleid’ Zutphen & Deventer
Start Inhoud introductie BiSL Informatiesysteem, gegeven Informatiebeleid Positionering: Beheer informatiesystemen BiSL als informatiearchitectuur.
Bra1 STUDENTMOBILITEIT informatieanalyse Andre Brands – december 2014.
Bra1 STUDENTMOBILITEIT Eindrapport Andre Brands – 4 augustus 2015.
DE UT EN JOIN LISA Business Information Management & Recordmanagement Petra de JongeDecos- 1.
Presentatie resultaten enquête competenties functioneel beheerder Hilda Brandsteder en Jan Willem Druppers.
Gebruikers- ondersteuning Change support Tactisch support Strategisch support Management support Monitoring Educatie Management- informatie Behoefte- management.
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Project Onderzoek e-depot: een update Koplopersoverleg 29 juni 2016.
Communiceren met mantelzorgers Informeren en afstemmen.
Gebruikersondersteuning Gebruikersondersteuning functioneel beheer HR Door: Hariët ter Horst-Mulder (HR-HRIA)
Change support Tactisch support Strategisch support Management support Monitoring Educatie Management- informatie Data- beheer Behoefte- management Contract-
Gebruikers- ondersteuning Monitoring Data- beheer Management- informatie Change support Tactisch support Strategisch support Management support Behoefte-
BUSINESS INFORMATIEMANAGEMENT/ FUNCTIONEEL BEHEER MIDDAG GEBRUIKERSONDERSTEUNING VOOR FB BESTELAANVRAGEN.
MAAK HET ONDERNEMERS MAKKELIJK! MET EEN REGELHULP IN 7 STAPPEN.
Change support Tactisch support Strategisch support Management support Monitoring Educatie Management- informatie Data- beheer Behoefte- management Contract-
Enterprise resource planning welkom LEA-F01 & LEN-F01
Business Informatie management / Functioneel beheer middag
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Visitatie Functioneel Beheer
Informatiebijeenkomst 22 maart 2016
Het eHealth-platform ICT InfoDay 2 maart 2011
Gebruikersondersteuning
InformatieVoorziening & Technology
Business Informatie management / Functioneel beheer middag
Functioneel Beheer Gebruikersondersteuning MISUT Onderwijs
Gebruikersondersteuning
Concept communicatiematrix
Meldingen registratie business information management
Algemeen schema Strategisch support Management support Strategie
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Doelen TMT en Mett 2 online systemen voor afstemming
Concept communicatiematrix Enterale Voeding
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Gebruikersoverleg Functioneel Beheer FEZ
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Taakcluster … Taakcluster 1 Taakgebied… Functies Rollen Taakgebied 2
WETENSCHAPSWINKEL UT MKB WETENSCHAPSWINKEL
Voeg hier het organisatie onderdeel in
Case: Nieuwe website Anne Heining (M&C
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Implementatietraject Doorontwikkelen BRON vo
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Testen van applicaties
Testen ORACLE Financials
Gisratio gebruikersdag 21 april 2016
Business Informatie management / Functioneel beheer middag
Functioneel beheer middag
Taken en verantwoordelijkheden LOB-Specialist (decaan/LOB-coördinator)
Werksessie Informatievoorziening Wvggz Regiobijeenkomst
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Algemeen schema Strategisch support Management support Strategie
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Transcript van de presentatie:

Gebruikersondersteuning InformatieVoorziening CES IM

IV Wie? Elize Diepman Miranda van Amstel Wat? Cijfers op tactisch en operationeel niveau Uit Osiris via een universe met Business Objects Ook andere systemen zoals Syllabus+ (S&B verzorgt cijfers op strategisch niveau en cijfers t.b.v. externe publicatie. Walter Nijhuis)

IV Gebruikersondersteuning volgens BiSL: Call-afhandeling Communicatie Call-rapportage Wie zijn onze gebruikers? Key-users Osiris (1ste lijns ondersteuning) (wij zijn 2de lijns ondersteuning) UT collega’s met een IV-verzoek

IV Vraag 1: Hoe zorgen wij dat we de stem van de gebruiker zijn? Wij verzorgen het contact met de beheerders van BO en de universes (LISA) Wij verzorgen het contact met de leverancier van de universe (Osiris: Caci) Wij gaan in gesprek met de gebruiker om zijn wensen te kunnen inventariseren. (Calls en in projecten)

IV Vraag 2: Waar zijn we trots op? We hebben onze ondersteuning de laatste jaren gestructureerder aangepakt. Nieuwsbrief Gezamenlijke mailbox Snellere terugkoppeling voortgang Rapportages opgeleverd voor groepen gebruikers (i.p.v. voor 1 gebruiker) Periodiek overleg met LISA

IV Vraag 3: Missen we tools of handvaten? Wat hebben we nodig om het beter te kunnen doen? Software o.g.v. call-afhandeling Alles (mail, documenten etc.) op 1 plek. In 1 oogopslag kunnen zien van de stand van zaken omtrent een call. Koppeling met LISA Gebruikersoverleg Weten wat er speelt, kennis delen

IV Vraag 4: Hoe weten we of gebruikers tevreden zijn? Piepsysteem (bij klachten) We zijn veel in gesprek met gebruikers en noteren de bevindingen in een wensenlijst Ons doel is dit ook gestructureerder aan te gaan pakken door bijvoorbeeld een periodiek gebruikersoverleg te organiseren en door call-rapportage op te pakken.