Benchmark 2005 Twee onderwerpen uitgewerkt voor good practice-bijeenkomst: Contactmomenten regulier onderwijs, gesplitst naar vaste contactmomenten en onderzoeken op indicatie Overdracht Dossier van 0-4 naar 4-19 Alleen GGD’en die alle benodigde informatie hebben ingevuld
Totaal PGO + OOI Inzet disciplines
Totaal PGO + OOI
Totaal PGO en OOI
Totaal PGO + OOI
Conclusies contactmomenten (1) Grote verschillen in inzet disciplines Grote verschillen in contactmomenten per fte Hierdoor grote verschillen in kosten per contactmoment/ per kind Grote verschillen in aantal OOI => alleen door omgevingsfactoren?? Ondanks BTP grote verschillen!
Conclusies contactmomenten (2) Ondanks BTP grote verschillen! Welke keuzes zijn gemaakt bij de uitvoering?
Overdracht dossiers Inzet van formatie gerelateerd aan aantal 4 jarigen.
Overdracht dossiers
Overdracht dossiers
Overdracht dossiers
Overdracht dossiers
Conclusies overdracht dossier Grote verschillen in inzet disciplines Grote verschillen in dossiers per fte Hierdoor grote verschillen in kosten Alleen overdracht, of ook vervolgacties (onderzoek)? Opvallend: GGD’en die relatief veel besteden aan overdracht scoren relatief doelmatig bij contactmomenten.