Promoting the candidate

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
User Centred Development
Advertisements

Deltion College Engels En Projectopdracht [Edu/001] thema: research without borders can-do/gesprekken voeren : 1. kan eenvoudige feitelijke informatie.
Deltion College Engels B1 Schrijven [Edu/004]/ subvaardigheid lezen thema: reporting a theft can-do : kan formulieren waarin meer informatie gevraagd wordt,
Social Media ‘Talk of the town’. De bekendste: Twitter, Youtube, Flicker, Facebook, Linkedin en Hyves.
“vind ik leuk” SOCIALE MEDIA.  1990: mail, bulletin boards  1995: websites, forums, chat  2000: blog, wiki  2005: facebook, tumblr, twitter  Twee.
Woordvolgorde Bepaling van tijd.
Contentmarketing Meten.
Sociale Media – Best Belangrijk Daniel
Deltion College Engels B2 Spreken/presentaties/subvaardigheid lezen [Edu/003] thema: Holland – coffee shops and euthanasia? can-do : kan een duidelijk.
English and IPC How to teach content through English.
Deltion College Engels B1 Lezen [no. 001] can-do : 2 products compared.
Contentmarketing Nieuwe trends. ‘Each time I go outside the world is different. This has happened all my life.’ Jim Harrison and Ted Kooser.
Deltion College Engels B1 Schrijven [Edu/003] thema: what have I done wrong…? can-do : kan s/ brieven schrijven over persoonlijke zaken © Anne Beeker.
Deltion College Engels B1 Gesprekken voeren [Edu/006] thema: Look, it says ‘No smoking’… can-do : kan minder routinematige zaken regelen © Anne Beeker.
Deltion College Engels B2 Schrijven [Edu/006] thema: Euromail can-do : kan in persoonlijke s nieuws en standpunten van een ander becommentariëren.
Deltion College Engels
Deltion College Engels C1 Spreken/Presentaties [Edu/004] thema ‘Today I will talk to you about… ‘ can-do : kan duidelijke, gedetailleerde beschrijving.
Deltion College Engels C1 Gesprekken voeren [Edu/005] thema: ‘I don’t agree with you…’ can-do : kan met gemak complexe interacties tussen derden volgen.
Deltion College Engels B1 Schrijven [Edu/005] thema: The Weakest Link or Weekend Millionaire… can-do : kan in brieven of s feitelijke zaken beschrijven.
Deltion College Engels C1 Schrijven [Edu/007] thema: Mind twister or how to write an essay… can-do : kan heldere, goed gestructureerde uiteenzetting schrijven.
Deltion College Engels C1 Schrijven [Edu/006] thema: Dear editor,
Nothing Is As It Seems Lesson 7 What’s the Story?.
Deltion College Engels B2 Spreken [Edu/001] thema: What’s in the news? can-do : kan verslag doen van een gebeurtenis en daarbij meningen met argumenten.
Deltion College Engels B1 Spreken [Edu/001] thema: song texts can-do : kan een onderwerp dat mij interesseert op een redelijk vlotte manier beschrijven.
Deltion College Engels C1 Gesprekken voeren [Edu/001]/ subvaardigheid lezen thema: What a blooper…. can-do : kan taal flexibel en effectief gebruiken voor.
Deltion College Engels B2 Lezen[Edu/001] /subvaardigheid schrijven korte samenvattingen thema: Exotic news can-do : lezen om informatie op te doen - kan.
Deltion College Engels B2 Gesprekken voeren [Edu/009] thema: ‘We’d better go to…’ can-do : kan in vertrouwde situaties actief meedoen aan discussies over.
Deltion College Engels B2 Schrijven [Edu/002] thema: how we celebrate birthdays can-do : kan een samenhangend verhaal schrijven.
Deltion College Engels B1 En Spreken/Presentaties [Edu/003]/ Subvaardigheid lezen Thema: Once upon a time… can-do : kan een verhaal(tje) vertellen © Anne.
Deltion College Engels B1 Lezen [Edu/002] thema: But I ‘ve read it in… can-do : kan hoofdthema en belangrijkste argumenten begrijpen van eenvoudige teksten.
Deltion College Engels B2 Gesprekken voeren [Edu/007] thema: ‘With this mobile you can…’ can-do : kan op betrouwbare wijze gedetailleerde informatie doorgeven.
Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek Semantic Web and Library Applications Workshop Presented by Luit Gazendam.
Deltion College Engels B2 (telefoon)gesprekken voeren[Edu/002] /subvaardigheid lezen/schrijven thema: I am so sorry for you… can-do : kan medeleven betuigen.
Deltion College Engels C1 Lezen [Edu/002]/ subvaardigheid schrijven thema: Hwaet! (Old) English literature can-do: kan snel belangrijke detailinformatie.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Kom, ga met ons mee Come, go with us. ‘Wij vertrekken nu naar het land dat de Heer ons beloofd heeft. Ga met ons mee! Je zult het goed hebben bij ons.
Creating local Europeana related networks Europeana taskforce Hans van der Linden 17/4/15.
Future met will Gebruik je om te zeggen dat iets in de toekomst zal gaan gebeuren. Je gebruikt will als je voorspellingen doet zonder dat je daar bewijs.
Time management Howdoyouset priorities?. Priorities:thingsthatyouthinkare important.
Mavo 4.  Goal(s)  Letter Puzzle  Write a letter  Check the letters  Do assignments 4A, 5A, 6A & 7 in Student Book page 50  Evaluation.
Keuzevrijheid: lust of last?
Lamb to the Slaughter Who or what is ‘the Lamb to the Slaughter’ in this story?
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
SOCIAL MEDIA INZETTEN VOOR HET AANTREKKEN VAN NIEUWE STUDENTEN Het gebruik van de Social Media door 5 en 6 VWOers Marc Zinck Stagno Workshop “Social Media.
PhD guidance AN INSIGHT INTO THE GUIDANCE PROVIDED TO PHD CANDIDATES by the UM Staff Career Counselling Services and the Staff Development Centre (SDC)
Allesvoorengels.nl. 1. Wat betekenen de werkwoorden (to) be en can? 2. Hoe maak je korte antwoorden met (to) be en can? 3. Oefeningen allesvoorengels.nl.
1 functie Presentation TEEB-stad tool The value of green infrastructure in cities Lian Merkx Platform31.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
The Research Process: the first steps to start your reseach project. Graduation Preparation
Jeroen Strijbosch Gebruikersdag
Grammar – period 2.
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Past Simple vs Present Perfect
Werkwijze Hoe zullen we als groep docenten te werk gaan?
De taaltaak
Unit 2: LESSON 2 practicing the grammar: betrekkelijke voornaamwoorden
TU/e SkillsLab Introductie SkillsLab & competentieontwikkeling
English 23 April 2018.
Rob Heyman and Ilse Mariën
Chapter 3 Who dares? Grammar Stepping Stones 3 havo
2 Corinthians 4:5-7 “For what we proclaim is not ourselves, but Jesus Christ as Lord, with ourselves as your servants for Jesus' sake. For God, who said,
Hebben we wel meer testautomatiseerders nodig?
Chapter 5 Hit the road Grammar Stepping Stones 2 t/hv.
Matthew 16 “But who do you say that I am?”  Simon Peter replied, “You are the Christ, the Son of the living God.”  And Jesus answered him, “Blessed are.
Meaning maning by public leaders in times of crisis
Leerlingen zeiden: “Je MOET hem loslaten
Moving Minds DNA.
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Promoting the candidate

Connecting the dots Identifying likely voters Identifying which issues matter to them Which candidate is connected to this issue? How are we going to reach the voters? 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers (www.facebook.com/D66/insights). Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers (www.socialbakers.com) een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat.   3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool (https://analytics.twitter.com/user/D66). Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz (www.Gemeentebuzz.nl) is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

Students Greens Entrepreneurs Art lovers Parents of young kids Our voters… Students Greens Entrepreneurs Art lovers Parents of young kids 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers (www.facebook.com/D66/insights). Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers (www.socialbakers.com) een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat.   3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool (https://analytics.twitter.com/user/D66). Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz (www.Gemeentebuzz.nl) is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

Their issues… Students >housing Greens >biking lanes Entrepreneurs >fewer regulation Art lovers >no budget cuts in art Parents of young kids >education 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers (www.facebook.com/D66/insights). Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers (www.socialbakers.com) een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat.   3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool (https://analytics.twitter.com/user/D66). Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz (www.Gemeentebuzz.nl) is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

How to get in touch with them Students >on campus, student bars Greens >biking lanes, central station Entrepreneurs >networking events Art lovers >cultural events Parents of young kids >schools, certain neighbourhoods 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers (www.facebook.com/D66/insights). Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers (www.socialbakers.com) een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat.   3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool (https://analytics.twitter.com/user/D66). Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz (www.Gemeentebuzz.nl) is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

Making it personal: Matthijs 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers (www.facebook.com/D66/insights). Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers (www.socialbakers.com) een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat.   3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool (https://analytics.twitter.com/user/D66). Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz (www.Gemeentebuzz.nl) is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

Making it personal: Matthijs ‘Greens’: how to reach them? Matthijs has his own succesful blog about sustainability He entered in a competition “Groene Belofte” (= “Green Promise”, of an NGO supporting the environment) 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers (www.facebook.com/D66/insights). Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers (www.socialbakers.com) een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat.   3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool (https://analytics.twitter.com/user/D66). Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz (www.Gemeentebuzz.nl) is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

Making it personal: Susanne 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers (www.facebook.com/D66/insights). Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers (www.socialbakers.com) een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat.   3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool (https://analytics.twitter.com/user/D66). Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz (www.Gemeentebuzz.nl) is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

Making it personal: Susanne We sent her to the debates organized by student associations Campaigning at the university Canvassing in student residential areas 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers (www.facebook.com/D66/insights). Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers (www.socialbakers.com) een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat.   3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool (https://analytics.twitter.com/user/D66). Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz (www.Gemeentebuzz.nl) is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

Making it personal: Anne-Marijke 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers (www.facebook.com/D66/insights). Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers (www.socialbakers.com) een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat.   3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool (https://analytics.twitter.com/user/D66). Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz (www.Gemeentebuzz.nl) is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

Making it personal: Anne-Marijke Extra touch: handwritten message on her personal flyers for the neighbours Schools and child care in her area Organized the “Best teacher” competition 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers (www.facebook.com/D66/insights). Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers (www.socialbakers.com) een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat.   3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool (https://analytics.twitter.com/user/D66). Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz (www.Gemeentebuzz.nl) is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

Flyers Good photos are needed Tone of voice: make it personal Make sure they’re in the same style, to show you’re one party 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers (www.facebook.com/D66/insights). Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers (www.socialbakers.com) een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat.   3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool (https://analytics.twitter.com/user/D66). Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz (www.Gemeentebuzz.nl) is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

Social Media Interact! Don’t engage in yes/no-discussions Show your personality, people don’t vote for robots Be positive <3 When in doubt, don’t post it (example: politwoops) 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers (www.facebook.com/D66/insights). Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers (www.socialbakers.com) een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat.   3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool (https://analytics.twitter.com/user/D66). Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz (www.Gemeentebuzz.nl) is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

IRL Campaigning at the university? Bring the candidate that studies there Debate organized in a home for elderly people? Send your ‘ideal grandson’ 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers (www.facebook.com/D66/insights). Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers (www.socialbakers.com) een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat.   3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool (https://analytics.twitter.com/user/D66). Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz (www.Gemeentebuzz.nl) is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

Ayla’s biketour 3 days of biking 66 kilometers through the region Related to an issue (bike lanes) Interesting and charming story for the media Shareable online Getting volunteers in our smaller chapters motivated 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers (www.facebook.com/D66/insights). Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers (www.socialbakers.com) een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat.   3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool (https://analytics.twitter.com/user/D66). Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz (www.Gemeentebuzz.nl) is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.