Tijdschriftenpakket V5 winter 2016

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Klimaat in Europa Het klimaat in Europa vandaag. West-Europa
Advertisements

4de Advent Zondag 23 december
De morning-after pil zonder recept Resultaten internet enquête Stichting Anticonceptie Nederland.
Palliatieve huisbezoeken
Lifestyle-bladen voor de vrouw
Je bent jong & je wilt wonen En als het even kan in Vianen.
GELD!!! Je kunt er een huis mee kopen, maar geen thuis.
Antilopespoor Maarssenbroek
Woord van Leven Augustus 2013.
Beeldvorming (inleiding)
Werken op afstand Onderzoek in Vlaanderen Michel Walrave (UA, 2004) Catherine Misonne.
Uitspraken van bekende personen.
Bruce Agnes Inhoud 1. Uitleg 2.MMijn Bruce 3.HHoe verzorg je je Bruce? 4.JJe neopunten 5.SSpelletjes 6.EEen foto en beschrijving 7.MMijn leukste neopets.
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | week GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
Eenrichtingsstraat. Kom terug alles vergeven en vergeten Alleen datgene wat we al op ons 15 de wisten of weten bepaalt onze attractiva (Intaliaans voor.
NAH BIJ EEN KIND ONTREGELT HET HELE GEZIN…. ÉN LANG
Spijbelen aan het einde van het basisonderwijs en het begin van het voortgezet onderwijs : de invloed van sociale bindingen en zelfcontrole.
Titel Klik hier voor het invoegen van tekst en/of afbeeldingen
Tweede wereldoorlog.
Een organisatie van stad Kortrijk, Directie Cultuur, Team Jeugd i.s.m. Hogeschool West – Vlaanderen departement HIEPSO.
Kinderen over de liefde Grappige uitspraken en quotes
Woord van Leven Augustus 2014.
Powered by enquete toeristen heeg vrijdag 7 november 2014.
Ouderavond vwo 4. Invulling van vanavond  Welkom  Voorstellingen: coördinatoren, mentoren, decaan  Algemene informatie over de afdeling  Informatie.
Toepassingen 5L week 3: ‘Kinderen in de wereld’ In een klas zijn 10 jongens en 15 meisjes. De verhouding van de aantallen is 10 tegen 15, maar we kunnen.
Hoe komen Grieken en Romeinen met elkaar in aanraking?
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Draaitabellen in Excel Rotterdam, 6 december 2011 drs. ing. M.M.A. Scheepers Instituut voor Management Opleidingen.
Vitamine D Renée en Roos. Wat voor soort vitamine is het? Calciferol In vet oplosbaar Kan het lichaam zelf aanmaken Twee vormen van vitamine D.
E-BOOKS QUIZVRAGEN. VRAAG 6 Kan een bibliotheeklid van 3 jaar ook een volwassenen boek als e-book lenen? Ja (groen) Nee (rood)
Het leerpad van de vruchtbaarheid van de mens. Een HEMPELSE paradox? Als er elke maand kinderen geboren zijn (en worden) bij vrouwen, mag je dan stellen.
Klanttype doelgroep. Doelgroep: Een groep mensen met en gelijke behoefte. Eisen: De groep moet duidelijk een eigen behoefte hebben (afstemmen assortiment)
ERVARINGEN VAN VROUWEN EN MANNEN MET PSYCHOLOGISCH, FYSIEK EN SEKSUEEL GEWELD: HOOFDSTUK 3 Pieters J., Italiano P., Offermans A. en Hellemans S., (2010)
Presentatie wijkraadpleging Leidsche Rijn & Vleuten-De Meern 2016.
AGE GROEP ENQUÊTE EN AGE GROEP PLAN Cees Vollaard Age Groep Triathleet.
Titel van de presentatie. Dagbladen 7 landelijk, oplage 2 miljoen, naast Metro, Spits, Dag en de Pers. Steeds lager aantal regionale titels, ruim.
Werkconferentie `... Respijt op maat Drenthe’ Uitkomsten onderzoek Respijtzorg.
Digitaal literair lezen – doen we het al? Een eerste inventarisatie van het digitale literaire leesgedrag onder de Nederlandse bevolking Niels Bakker,
Costa Rica. Hoofdstad: San José 4,7 miljoen inwoners Religie: Christendom Oppervlakte: km2 Taal: Spaans Munt: Colon.
BOEKBESPREKING EX2 Hagar Sakkaki 4TSTW. Beschrijving boek : Titel: ‘Dansen op de vulkaan’ Auteur: Floor De Goede Verschijningsdatum: 2012 Uitgever(s):
De laatste Print Bereikcijfers. NOM Print Monitor 2010-I/2010-II.
Magazines. Bron: NUV/GPT betaalde publiekstijdschriften telt Nederland. Ons land heeft daarmee een rijk en gesegmenteerd aanbod van titels
Een ontroerend verhaal met een sterke boodschap !!!
Mediagedrag van Millennials
Tevredenheidsonderzoek 2017
Onderzoek recreatieve bowlers
OUDERAVOND 2 vwo en gymnasium 13 september 2016
Bits & Bytes Magazine Media.
Kinderen over de liefde Grappige uitspraken en quotes
Medische testen en kansrekening
Gemaakt Door: Mila en Finet
Tijdschriftenpakket M2 zomer/herfst 2016
Tijdschriftenpakket V4 najaar 2016
Wijk Nieuw Gent en Steenakker in 7 cijfers
Slagvaardige vrouwen.
Bits & Bytes Magazine Media 2017.

Presentatie assortiment Dimagini verbreden
Jong geleerd, oud gedaan?
Ontwikkelings psychologie
Voedingscentrum Voedselverspilling
Bijeenkomst in Gastel 28 mei Bijeenkomst in Gastel 28 mei 2018.
Spoolde Wijkdialoog 5 maart 2015 Welkom!
Wijkdialoog Stadshagen 17 februari 2015 Welkom
Rookenquête 2018 Een onderzoek voor Stichting tegen Kanker, uitgevoerd door GfK Belgium Rapport 1.
GfK Supermarktkengetallen
Niet-naleving van de alimentatieverplichting
Wie wonen er in Nederland?
Kledingadvies, kleur en stijl
PRODUCT ROADMAP TITEL K1 K2 K3 K4 K4 K3 K2 K1 K1 K2 K3 K4 20XX 20XX
Vier het Leven 2019.
Transcript van de presentatie:

Tijdschriftenpakket V5 winter 2016

Algemene informatie Oplage: 12.000 (3 x 4.000) ex. Uitzetperiode: 9/11/2016 t/m 18/01/2017 Aantal winkels: 1.700 6 bladen voor € 7,95 N = 93 Verkoopresultaat: 49,6%

3 versies V5 V5/A: V5/B: V5/C: CHANGE of Genoeg gezondNU Happinez Lekker.Vegetarisch Psychologie Magazine Een van deze bladen: Azië & Down Under of Griekenland Magazine of MjamTaart! of De Smaak van Italië V5/B: CHANGE of Genoeg gezondNU Happinez Liefde voor Brocante of Smult Psychologie Magazine Yoga Magazine V5/C: Elsevier Stijl gezondNU Landleven Paleo Magazine Psychologie Magazine of CHANGE Smult

Rapportcijfers Lezers van het pakket geven elke titel een rapportcijfer MjamTaart! 6,9 De Smaak van Italië 6,6 CHANGE 6,5 Genoeg 6,3 Elsevier Stijl 6,2 Griekenland Magazine 6,1 Liefde voor Brocante 6,0 Azië & Down Under 6,0 Happinez 8,2 Landleven 8,0 Psychologie Magazine 7,6 Lekker.Vegetarisch 7,5 gezondNU 7,5 Yoga Magazine 7,3 Smult 7,2 Paleo Magazine 7,2

Nooit eerder gelezen % respondenten dat een titel niet kent CHANGE 91% Griekenland Magazine 82% MjamTaart! 64% Paleo Magazine 55% Liefde voor Brocante 49% Smult 40% Lekker.Vegetarisch 38% Elsevier Stijl 32% De Smaak van Italië 31% Azië & Down Under 27% Genoeg 22% Yoga Magazine 22% Psychologie Magazine 18% gezondNU 15% Landleven 9% Happinez 4%

Blad vaker kopen /abonnement nemen Landleven 41% Happinez 32% De Smaak van Italië 31% Psychologie Magazine 30% Lekker.Vegetarisch 21% gezondNU 20% Paleo Magazine 18% Griekenland Magazine 16% Yoga Magazine 14% Smult 11% CHANGE 11% Liefde voor Brocante 9% MjamTaart! 6% Elsevier Stijl 5% Azië & Down Under 2% Genoeg 2% In het totaal wil 73% van de respondenten vaker een blad uit het pakket kopen of een abonnement nemen. Zie hiernaast de scores per titel. 86% is van plan nogmaals het tijdschriftenpakket te kopen.

Demografie 91% van de respondenten is vrouw Gemiddelde leeftijd: 50 jaar 46% heeft kinderen thuis 28% woont in een 2-persoonshuishouden 20% is alleenstaand Van 11% is geen gezinssituatie bekend CoCreCi – Anna van Renesseplein 8 – 1911 KN – Uitgeest 0031 (0) 251 320054 www.cocreci.nl - www.tijdschriftenpakket.nl