Creatief Ketengericht Ondernemen

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
HAVISTEN COMPETENT
Advertisements

Autisme en Mindmap Thuis en op School
Gedigitaliseerde leerlijn rekenen De Paschalisschool en de 17 april 2013.
Thinkquest2 versie 2013 info: vanaf februari 2013.
BattleBots The school battle.
WELKOM! Les 1 Vandaag 1.Voorstellen 2.Inhoud en doel cursus 3.Inleiding website 4.Benodigde software 5.Inleiding HTML 6.Huiswerk 7.Afwas ☺
Workshop Interculturele Communicatie
3600 feedback kwaliteit BPV Kwaliteitsspiegel
Een project van de NSGK. Projectdoelen de positie van jongeren met een handicap in de samenleving verbeteren de beeldvorming met betrekking tot jonge.
Hoe krijg ik ze mee Leerlingen, ouders, team Programma Michel Boer Muiswerk, waarom heb ik daar voor gekozen? Opdracht: kansen en bedreigingen Hoe heb.
CE / IBL Slb Jaar 1, les 2 (1.4).
Workshop “Beoordelen”
Communicatie met ouders
Training Basisvaardigheden voor Mentoren
Training digitale didactiek Effectieve inzet laptop.
Stagebegeleiding Bijeenkomst 10 en 11 Blok 3.
Samen (leren) voor succes Samenwerking in de keten binnen Toptechniek in bedrijf Inspiratiemiddag M-Tech, 2 juni Rotterdam.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Het Ondernemingsdossier Pilot van KHN i.s.m. de Gemeente Leiden.
Veranderen, Haal er uit wat er in zit!. Programma: Voorstellen Wat verandert er bij jullie? Veranderen. Welke processen spelen er? Model. Hoe kijk je.
Weerbaarheid en zelfredzaamheid vergroten
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 1 Kwartaal 1, schooljaar 2015/2016 Klas: VQR2A Docent: Petra van der Zee.
Pedagogisch werken in de wijk Kwartaal 1 Les 1 Kamer L
Flipping the Classroom Principe: Studenten doen het huiswerk op school en volgen de colleges thuis Doel workshop: Ervaren hoe Flipping the Classroom werkt.
Jennifer de Vries-Aydogdu Med.hr.nl/vrije Project: Oriëntatie op het beroep.
PROJECT 3 PEDAGOGISCH WERKEN IN DE WIJK Bijeenkomst 1, week uur Kwartaal 1, schooljaar 2014/2015 Klas: VQR2A Docent: Madeleine Meurs Mail:
Rotterdam, 00 januari 2007 SLC 2 bijeenkomst Hafida El-gharbaoui med.hro.nl/gharh.
Studieloopbaan coaching Kwartaal 1 Bijeenkomst 3 Integratie van modulen Marie-Joze van Raak 1.
Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek I Bijeenkomst 4 kwartaal 2.
Hafida El-Gharbaoui
Methodiek: Plancyclus
Lastige situaties bij het coachen van groepen
Welkom ik maak me sterk.
Conflicthantering DT Bijeenkomst 2: Conflictstijlen. Hafida El-Gharbaoui Med.hro.nl/gharh.
Ondernemend gedrag Hoofdstuk 2 Kan het ook beter? Signaleer mogelijkheden voor verandering.
Waarom? Als je straks klaar bent met studeren ga je werken. Of je nou voor jezelf begint of in loondienst gaat, het is belangrijk om iets te doen.
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Bijeenkomst 4. Leerdoelen  De student is zich bewust van eigen kunnen, interesses en ambities  De student kan een pitch geven over zichzelf en over.
15 september 2014 Help, ik heb geen e-depot Workshopleider: Jeroen Jonkers Begeleiding: Margriet van Gorsel.
© MOVISIE Een leefbare samenwerking Door: Bora Avric (senior organisatieadviseur en o.a. projectleider van het project ‘Sportief Participeren’ binnen MOVISIE),
Zicht op Samenspel! Meander & Bas Schepers. Programma EERSTE HELFT –Inleiding –Verwachtingen & Vragen –Project of Traject ? –Volgen RUST TWEEDE HELFT.
Creatief Ketengericht Ondernemen 18 oktober 2012.
Het fitte voorjaar Dit is jouw kans om gezellig en op een leuke manier Fit te worden/blijven! I.s.m. het management team organiseert het Feestcomité vele.
Ethiek ,zorg en technologie
Samen leren ondernemen in CKO
Het Shared Service Center (ssc) is een goede Hybride leeromgeving
Creatief Ketengericht Ondernemen
Voorlichting BPV voor Studenten
De scriptie Sommige studenten schrijven het in 2 tot 3 maanden, anderen doen er een jaar of meer over… Factoren: Motivatie Plan van aanpak Begeleiding.
Professionele ontwikkeling
LOB zeven stappen naar succes
HOE WORDT HET MEEST INNOVATIEVE ONDERWIJSPLATFORM VOOR DE CREATIEF ZAKELIJKE INDUSTRIE?
Het liefst een korte omschrijving en plaatje
Project-les “de ontkieming”
Workshop H – Hoe maak je onderwijs in een leerbedrijf?
12 oktober 2017 Aanwezigen & je richten op deze les.
Les 1: Introductie Marketing
Opstart leernetwerk vaardigheidsontwikkeling
Taalontwikkelend lesgeven: een didactische methode voor álle docenten!
Vergelijkingen oplossen
Communicatie 3e les.
PBS op het ROC MN Dinsdag 6 november 2018
Conferentie Formatief Toetsen 21 november 2018
Leerwinstmeeting 22 november Lemerlerveld CKO & SLO
Aan de slag met de Naam/school - Datum -.
Conferentie Formatief Toetsen 21 november 2018
Workshop – Opdracht, speelveld en verwachtingen
Kritiek geven en krijgen
SO bespreken: wat was moeilijk?
Transcript van de presentatie:

Creatief Ketengericht Ondernemen Leerwinstmeting 29 november Emmeloord

Programma vandaag Rondje korte inleiding, Uitleg schema Leerovereenkomst Wat is leerwinstmeting? Waarom is het belangrijk? Uitleg schema Invullen + oefenen

Wie ben je? Wat verwacht je van dit project?

Filmpje

Leerovereenkomst Zie word bestand (digitaal) Invullen in groepen.

Voordelen leerovereenkomst? Vertrouwelijk met info omgaan voor de boer. De ondernemer weet wanneer hij de oplevering kan verwachten. De student gaat zich verantwoordelijk voelen. Het is voor alle partijen duidelijk. Wat mis je nog?

Wat wil de ondernemer? Oplossing voor probleem. Zie leerovereenkomst.

Wat kun/wil jij hier van leren? In groepjes werken Individueel op papier zetten.

Tabel leerwinstmeting Zie word document

Waarom doen we zo moeilijk? In de praktijk vaak alle aandacht om het probleem van de ondernemer op te lossen. Nu ook zicht op wat je zelf leert. Belangrijk voor: Jezelf De school De ondernemer

Invullen word document Omschrijf leerdoelen en activiteiten zo concreet mogelijk. Individueel per mbo student HBO’er begeleidt het proces.

Heel veel succes!!