Platform voor realisatie van complexe projecten

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
QUICK SCAN OP KWALITEIT EN EFFICIËNTIE VAN DE SERVICES
Advertisements

10 tips voor een gouden start Groeitips
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Navigate JPhM 1april2003 ®. Navigate JPhM 2april2003 Wat doet Site Support Management. Organiseren van directe facilitaire dienstverlening (bv onderhoud,
Onze missie: “Wij voorzien onze opdrachtgevers en partners van simpele, praktische, kosteneffectieve en kwalitatief hoogwaardige oplossingen”.
Inkoop van zakelijke dienstverlening
Het Belgische vaktijdschrift voor Facilities & Purchase Management.
Gijs van Leeuwen Inkoper/adviseur
Besturing van (bedrijf)processen
Logistiek management: begrippen en principes
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van HBSoftware B.V Onze kracht is branchekennis. Wij begrijpen wat vastgoedontwikkeling is. Wij weten wat de prioriteiten van het management.
De kracht van Pylades B.V. Pylades is een integrale ICT dienstverlener op het gebied van Dynamics AX, CRM, SharePoint, Business Intelligence en software.
Business Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bvBusiness Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bv.
Drie strategische hoofdgebieden ('werelden')
Agenda Besturen vraagstuk Besturing vraagstuk Relatie DIV (IM)
Van JBF via Degelijkheid naar Pro-actief Beheer
Workshop De ingenieur als projectmanager 11 maart 2008.
Door M.J.Roos Hogeschool Rotterdam Cluster Ribacs
Organisatie van de HRM-functie
ISO 8402 algemeen ISO 9000 aanvullingen ISO 9001 ISO 9004 extern
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
Insights & Essentials Willem van Putten
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 2
3. Taakgericht én procesgericht leveren van ICT voorzieningen.
Informatie management HC2
Relatie tussen Architectuur en Beheer. Inleiding  Architectuur:  Inzicht in samenhang en beheersing van verandering;  Actuele problematiek  Architectuur.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 2 Thema 3 - Dienstverlening Business IT & Management
Start Inhoud introductie BiSL Informatiesysteem, gegeven Informatiebeleid Positionering: Beheer informatiesystemen BiSL als informatiearchitectuur.
+ Praktijkscasus Business Intelligence Dashboard in de thuiszorg.
Functies Rollen Taakcluster … Taakcluster 1 Taakgebied… Taakgebied 2 Taakgebied 1 Taak … Taak 2 Taak 1 Rol … Rol 2 Rol 1 Functie … Functie 2 Functie 1.
Bouw en verbouw van een accommodatie Het bouwprocess.
Transitie Testen Realisatie Ontwerp Require- ments man. Gebruikers- ondersteuning Educatie Monitoring Data- beheer Management- informatie Operationeel.
Behoefte- management Transitie Testen Realisatie Ontwerp Require- ments man. Gebruikers- ondersteuning Educatie Monitoring Data- beheer Management- informatie.
Gebruikers- ondersteuning Require- ments man. Educatie Monitoring Data- beheer Management- informatie Operationeel support Tactisch support Strategisch.
Gebruikers- ondersteuning Change support Tactisch support Strategisch support Management support Monitoring Educatie Management- informatie Behoefte- management.
Testen Realisatie Ontwerp Require- ments man. Gebruikers- ondersteuning Educatie Monitoring Data- beheer Management- informatie Operationeel support Tactisch.
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Change support Tactisch support Strategisch support Management support Monitoring Educatie Management- informatie Data- beheer Behoefte- management Contract-
Change support Tactisch support Strategisch support Management support Monitoring Educatie Management- informatie Data- beheer Behoefte- management Contract-
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Richtinggevend Sturend Uitvoerend Organization cycle management
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Algemeen schema Strategisch support Management support Strategie
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
CIO 3.0: een gemeentelijk perspectief op de digitale transformatie
Duurzaam integraal ontwerpen
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Taakcluster … Taakcluster 1 Taakgebied… Functies Rollen Taakgebied 2
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Hoofdstuk 9 Taakcluster Management support
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Algemeen schema Strategisch support Management support Strategie
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Servitisation of data analytics models: strategic options and challenges Inspiratiesessie SLF Summit 2018.
Referentiedomeinenmodel GGZ versie 1.00
Algemeen schema Strategisch support Management support Strategie
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Voorbeeld presentatie
Transcript van de presentatie:

Platform voor realisatie van complexe projecten WIE ZIJN WIJ Platform voor realisatie van complexe projecten

Wie zijn wij Full-service partnerplatform voor de realisatie van complexe projecten Voor bijzondere opdrachten, van nieuwbouw tot organisatorische trajecten

De keten Real Estate & Property Management Maintenance & Repairs Zoeken en selecteren van locaties Onroerend-goed-portfoliostrategie Onderhandeling over en beheer van huurovereenkomsten Verhuurdersactiviteiten en huurherzieningen Verhuur en onderverhuurdiensten Winkels en ruimtehuur Aankoop en verkoop van terreinen en gebouwen Herhuisvesting Nieuwbouw Aanbouw en verbouw Monitoring & Evaluation / Operationeel beheer Schoonmaak en huishoudelijke diensten Sloop Renovatie Onderhoud locaties Onderhoud en reparaties bedrijfspanden Groenvoorziening en hoveniersdiensten Energievoorziening en -beheer Afvalverwijdering & milieubeheer Ongediertebestrijding Calamiteitenpreventie en herstel Gezondheid & Veiligheid / ARBO-diensten Beveiliging Kantoorverhuizingen Opslag en distributie Post en mail distributie Koerierdiensten Telefoons Informatiebeheer Print- en faxdiensten Repro-diensten Receptie en telefoniste Pers en voorlichting/overheidszaken Reisbureaudiensten Wagenparkbeheer Transport Hospitality-diensten Langetermijn planning bedrijfsmiddelen Middellange termijn planning bedrijfsmiddelen Ontwerp en aanpassing bedrijfsruimte Jaarlijkse planning bedrijfsmiddelen Werk indeling Werkplanning Facility planning/master planning Planning bedrijfsruimte Toewijzing bedrijfsruimte, gebruik en herhuisvesting Controle en bewaking ruimtegebruik Verstrekking kantoormeubelen en -artikelen Verloopplanning Toewijzing bedrijfsruimte Administratie en beheer Budget- en kostencontrole Inkoop en contractbeheer en onderhandelingen Beschikbaarstelling kinderdagverblijven Sanitaire voorzieningen Kinderdagverblijven op de werkplek Recreatie Catering Woonruimte Relatie met omgeving Bijzondere diensten voor medewerkers Real Estate & Property Management Maintenance & Repairs Office services Space Planning & Management Employee supports & Services A Operations Administration /Management Facilities Projectmanagement Building services & Operations Planning & Programming = kern activiteit Meijerpro = advies activiteit Meijerpro A

Strategisch of Tactisch THE VALUE IMPACT IS GREATEST WHEN CRE DECISIONS ARE INTEGRATED WITH BUSINESS STRATEGY Value impact High Low Management process Delivery process Nieuwe locaties Uitvoering Activiteiten Personeel Operations Klanten Onderhandelingen Short list A B C Bepaal strategie Behoefte Normen Kosten analyse Ontwerp Inrichting Verhuizing Bestaande locaties Administratie Huur Eigendom Manage kosten Strategic impact Tactical impact

Wat kunnen we Complex bouw- en projectmanagement Onafhankelijk advies Facilitaire vraagstukken Implementatie en uitvoering Snel anticiperen op veranderingen Knopen doorhakken

Wat doen we Algehele projectleiding Aansturing projectteam Advisering opdrachtgever Plantoetsing Contractvorming Risicobeheersing Heldere communicatie met alle stakeholders

Het netwerk 1. Projectmanagement 2. Bouwmanagement 3. Energiemanagement 1. Projectmanagement 6. Bouwkostenmanagement 4. Facilities Management 5. Onderhoud en Beheer Projecten en processen binnen de bouw zijn vaak complex en risicovol. MEIJERPRO beschikt over de juiste expertise om uw project te besturen. Een nieuwbouw- of renovatieproces vergt specifieke kennis en ervaring. MEIJERPRO heeft als "bouwmanager" jarenlange ervaring opgebouwd met het coördineren en aansturen van kleine en grote bouwprojecten binnen zowel de zakelijke als de particuliere sector. Binnen ons netwerk hebben wij een bijzondere propositie. Van Gedrag, Geld naar Genot. Of het nu gaat om kostenbesparing, hospitality- of soucingsvraagtstukken, MEIJERPRO kan het gehele spectrum bedienen. Tevens voorzien wij in interim oplossingen op alle niveaus. Een bouw- of renovatieproces is een dynamisch proces en kan voor de opdrachtgever een risicovolle onderneming zijn. Het is belangrijk om vooraf te weten of het project past binnen het gestelde budget en om dit tijdens elke fase te blijven monitoren.

Wat hebben we gedaan ING: restylen bankgebouwen, nieuwbouw hoofdkantoor Amsterdam PostNL: implementatie ‘Het Nieuwe Werken’, nieuwbouw sorteercentra Bouw- en projectmanagement voor scholen, woningen, kantoren, logistieke centra en sportaccommodaties Haalbaarheidsstudie algenproductiebedrijf

Wat het u oplevert Strategische, praktische en creatieve aanpak Focus op kwaliteit, budget en tijd Holistische benadering voor maximaal resultaat

CONTACT MEIJERPRO Steltloper 16 2693 AE ‘s-Gravenzande +31 6 11 15 97 55 mail@meijerpro.nl www.meijerpro.nl Fred Meijer MSc. Managing Director