Organogram gemeente Bunnik

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
1 4a. Vacatures Hockey Voorzitter Technische Commissie Penning- meester Secretaris Operationele Commissie Sponsor- commissie Evenementen commissie Velden.
Advertisements

... Molenwaard via naar… BESTUURSKUNDIGE WETMATIGHEDEN
Fusiemaatschappij WoninGent
Presentatie commissie bestuur en werk van 22 mei Stand van zaken vormen klantcontactcentrum.
Organigram Gemeente Utrecht
Mark Voogd 24 Mei Boxtel Dienstverlening, ICT en efficiency; In de Drechtsteden regio Het advies op hoofdlijnen.
P. 1Titel van de presentatie 18/07/02 Organisatiestructuur Fiscale Entiteiten Inning.
Navigate JPhM 1april2003 ®. Navigate JPhM 2april2003 Wat doet Site Support Management. Organiseren van directe facilitaire dienstverlening (bv onderhoud,
Organisatiestructuur
Geïntegreerde contracten en bouwprojecten
© Copyright 1998 by KPMG Management Consulting N.V. 2.2 De fasen in het leven van de IV- infrastructuur.
Open Text - Unisys gebruikersdag 19 november 2007
P. 1Titel van de presentatie 18/07/02 Organisatiestructuur Fiscale Entiteiten KMO.
P. 1Titel van de presentatie 18/07/02 Organisatiestructuur Fiscale Entiteiten Particulieren.
P. 1Titel van de presentatie 18/07/02 Organisatiestructuur Fiscale Entiteiten Invordering.
P. 1Titel van de presentatie 18/07/02 Organisatiestructuur Fiscale Entiteiten Fraudebestrijding.
P. 1Titel van de presentatie 18/07/02 Organisatiestructuur Fiscale Entiteiten Grote Ondernemingen.
Organigram Gemeente Utrecht
Benchmark september 2006 Michal Kleinhans Christel Koman
Samenwerking in het sociale domein ‘ over bestuurlijk lef en ambtelijke onrust in de regio’ Debat "De Sociale Gemeente" Dick van Maanen.
Van Harte Welkom in Grou
De kunst van het oprichten van een vereniging 24 april 2008 Beurs Overheid & ICT Bert Wolthuis SDGI.
Bewustwording informatiebeveiliging
Waterplan Heusden. Waterplan Heusden: 1. Waarom het … 2. Wat is het … 3. Totstandkoming … 4. Communicatie over … 5. Uitvoeringsprogramma … 6. Vragen Inhoud.
BELEIDSBRIEF BESTUURSZAKEN Samen werken aan een kwaliteitsvolle Vlaamse overheid Geert Bourgeois, Vlaams minister van Bestuurszaken.
De personeelspeiling 2010 in ABB. 2 ABB in een notendop Agentschap voor Binnenlands Bestuur –Beleidsdomein Bestuurszaken Opdracht: ondersteuning bij het.
Digitale Agenda 2020 ALV 2015 VIAG
Implementatie Mijn Overheid Berichtenbox bij gemeente Almere
TRACK 8-1 Baseline informatiehuishouding Henk Duits
Sociaal Domein Fryslân
college van burgemeester en schepenen
Beheermodel van M. Looijen
Concept beleidsvisie Informatie Management Gemeente Delft 2012 – 2016 SLIM SAMEN WERKEN, SAMEN SLIMME KEUZES MAKEN.
Gemeente Delft 11 juni André Hertog Directeur N.V. IRADO.
Bedrijfsplan 1.  Proces en invloed  De centrumgemeentevariant  Democratische legitimatie  Dichtbij burger (dienstverlening)  Efficiencywinst, financiële.
Verkenning Informatievoorziening Sociaal Domein Decentralisaties Jeugd, WMO, Participatie Hans Versteeg - VNG Expertmeeting Informatievoorziening GGD-NL.
Transitie oprichten beheerstichting Sport Alblasserdam Han de Krijger Tonia Ruybroek 9 oktober 2012.
VOORSTELLING AFDELINGEN & DIENSTEN Gemeentebestuur Knokke-Heist Afdeling Beleids- en projectmanagement Dienst Communicatie.
Een kwestie van kiezen 1Zaakgericht Werken - een kwestie van kiezen.
Managementrapportage 2 e kwartaal 2009 Gemeente Heeze-Leende.
Shared Services Netwerk Twente SAMENWERKING BEDRIJFSVOERING REGIO TWENTE NAAR EEN TWENTS MODEL EEN EERSTE HOUTSKOOLSCHETS EXPERTMEETING 13 SEPTEMBER 2012.
C liëntondersteuning in de Wmo. Definitie 1.Ondersteuning gericht op het versterken van de zelfredzaamheid en participatie 2.Ondersteuning bij het verkrijgen.
Stand van zaken organisatieontwikkeling Voorbereidende raadsvergadering 7 december 2011.
Regie en kerntaken in Amersfoort Bezoek gemeente Delft Amersfoort, 4 September en organisatie/
Herindeling GNL
Salland Marketing, MarketingOost & Gastvrij Overijssel
Welkom Kernbezoek Groede 14 februari 2017.
Regionale raadsbijeenkomst
Dimpact 17 november 2016 Informatie gestuurd beleid
Sociaal Juridische Dienstverlening
Master of research and design
Organogram gemeente Bunnik
CIO 3.0: een gemeentelijk perspectief op de digitale transformatie
Naar een nieuw decreet lokaal sociaal beleid
Master of research and design
Cursus Politiek Actief Bijeenkomst 2: De gemeente
Toekomst werkgroep OCMW’s centrumsteden
Kadernota sociaal domein
Harmonisatie Bedrijfsvoering (BV) & Dienstverlening (DV) door ISHW
Organogram Algemeen Directeur
Coalitieverklaring CDA – BT – VHP “Ruimte aan de samenleving”
Ketenbureau i-Sociaal Domein
Verandering leidt tot beter sociaal werk. Of niet?
Netwerk Openbaar Domein GIPOD
Referentiedomeinenmodel GGZ versie 1.00
Organogram gemeente Bunnik
Hogeschool Rotterdam “teams aan zet” 9 mei 2019
Planning & control in de gemeente Bunnik
Organogram van de gemeente Enschede
1e Bestuursrapportage 2019 Open Huis 6 juni 2019.
Transcript van de presentatie:

Organogram gemeente Bunnik Directie -- Gemeentesecretaris: G. Veenhof Planning en Control -- Concerncontroller: J. Rieswijk Bestuurs- en Management- Ondersteuning -- Afdelingshoofd: mw. J.F.G. van Ingen Financiën en Informatievoorziening -- Afdelingshoofd: C. Kroes Dienstverlening -- Afdelingshoofd: a.i. C. Kroes Fysiek Domein -- Afdelingshoofd: C.J. Grasmeijer Sociaal Domein -- Afdelingshoofd: Mw. F. van Bennekom Afdeling Bestuurs- en Managementondersteuning: Bestuurszaken, Communicatie, Personeel en Organisatie, Inkoop en facilitaire zaken en Ondersteuning. Afdeling Financiën en Informatievoorziening: Beleid en Advies, Administratie en Informatiebeheer. Afdeling Dienstverlening: Klantcontactcentrum, Backoffice Burger en Backoffice Omgeving. Afdeling Fysiek Domein: Ruimtelijke Ordening, Openbare Ruimte en Technische voorbereiding en regie. Afdeling Sociaal Domein: Centrum voor Elkaar, Backoffice en Beleid.