Welkom bij de presentatie van de Cube of Life, gemaakt door Team Z.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
eDiViDe: een leerplatform op afstand voor digitaal ontwerp
Advertisements

Embedded systemen Embedded software.
Stijn Hoppenbrouwers Software Engineering les 1 Algemene inleiding en Requirements Engineering.
Bouw een intelligente robot
Didactisch bord: Led RGB
STAGIAIR HBO ELECTROTECHNIEK Micro-Key is al 30 jaar gespecialiseerd in het op klantenspecificatie ontwerpen, ontwikkelen en produceren van industriële.
Door: Marvin Peters & Frank van Esch
Arduino project.
EVMINX4 Week 3 Algoritmen en Datastructuren (ALDAT)
Team 14 presents Projectleider: Paul Smit Projectleden: Wilbert Li Bart Kardinaal Pieter Heine.
Tussentijdse presentatie
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
HiFi Prototype BaHa Design.
Flight Gear Multiplayer Engine Project Jeroen Boogaard & Leon Otte
Visual Basic .NET voor studenten
Informatica in de Tweede fase Havo en VWO. De uitgangspunten Informatica is een vak in de vrije ruimte voor de havo 240 slu (voor het vwo 280 slu) het.
Kansrekening. Inhoud Inleiding Inleiding Mogelijkheden noemen/toelichten Mogelijkheden noemen/toelichten Ondervonden problemen (en oplossingen) Ondervonden.
Proces en Product.
Inleiding (Casper) Projectopdracht (Sander) Game Concept (Jonathan & Melvin) Uitbreidingsmogelijkheden (Alvin & Gabriël) Lesmateriaal (Casper & Sander)
Welkom bij de presentatie van CodeMunity. Voorstellen Khai Pham Corné Strijkert Sebastiaan Wezenberg.
Informatieanalyse.
Een Module over Model Checking voor het VWO Frits Vaandrager1, David Jansen1 & Els Koopmans2 1Radboud Universiteit Nijmegen 2Olympus College Arnhem.
Henk Burg Angela Graat Onderwijsinnovatie. Virtueel?
Keuzetraject Software Ontwikkeling. Moderne technologieën Doel : mee kunnen draaien in elk team Aangeleerde vaardigheden Zelfstandig problemen kunnen.
Inleiding
Eindproject informatica
Video opdracht Video maken met de smartphone
Welkom bij Immersive space, de flashles Tijdens deze lessen, leren wij je werken met het programma adobe flash.
Etherflow Voor het aansluiten van een flowmeter op een Ethernet netwerk Afstudeerpresentatie Michel van der Net Elektrotechniek Avans Hogeschool Breda.
Indoor navigation Presentatie Increment 3 EII6RTa Ingmar te Raa
Artificial Pancreas Cheetah Just Boerlage & Patrick van Kouteren.
Ruby on Rails Web development that doesn’t hurt. Welkom Wie zijn wij Stefan Borsje Iain Hecker Arie Meeldijk Waarom deze workshop Ruby On Rails is ‘nieuw’
© Justin Ringeling & Daniël van der Wansem
Hallo Timber en Miranda Dit is een test van het PowerPoint - programma op mijn eigen PC.
1 Introductie next MCT - Programmeren 2 © S. Walcarius Waarom java? programma machinetaal (.exe) compilen platformspecifiek Een exe programma.
IAM  V1 Kernproject Week 7. IAM - HvA Programm Case team Anneton 2 einddeliverables De begroting.
Website bouwen (project). Inhoud Hoofdstuk 1. offerte Hoofdstuk 2. Wensen opdracht gever Hoofdstuk 3. Aspecten Hoofdstuk 4. Formaten Hoofdstuk 5. Plan.
Scripting 4 designers aftrap theo arthur bennis
Maarten Cant, Marilie Doms en Lise Paesen. Stel je voor…
Datum Task Force Architectuur development in 2008.
1 Software Engineering EINDPROJECT INFORMATICA. SOFTWARE ENGINEERING 2 Managen van grotere softwareprojecten Onstaan uit noodzaak: betrouwbare software.
Geografisch Informatie Systeem
Embedded systemen Programmeren op de Arduino Les 5 analoge input en motoren.
Embedded systemen Programmeren op de Arduino Les 7 kleuren festijn.
Turing deel 2 Hoofdstuk 8 Programmeren met Java Objectgeoriënteerd programmeren, klasse Applet, variabelen (primitieve typen en referentie typen), arrays.
EMSE 20 oktober 2015 Verlichting, het Internet of Things en ARM mbed 3.0 Klaas de Waal.
Bètadidactiek Beschrijving vak en NLT competenties die aan bod komen.
1 K. Werschkull Programmeren in Delphi 7 De ontwikkeling van de computer Programmeertalen Compilers Hoofdstuk 1 Hoofdstuk 1: De ontwikkeling van de computer.
TSO Informaticabeheer ICT-Wetenschappen Leerling 5 TSO en 6 TSO bijzondere interesse voor informatica zowel hardware als software.
Eindproject informatica
Windows applicatieontwikkeling
Software Development fundamentals
Als één team 1 Korintiërs 12:12-13 Opdracht:
Object georiënteerd programmeren
Display en temperatuur
Lectora als ontwikkeltool voor interactieve multimedia programma’s
Toys 4 Big Boys.
Introductiebijeenkomst ONS Platform
Training Vergaderen Een project van: In opdracht van:
Software Development fundamentals
Embedded systemen Programmeren op de Arduino Les 1
Praegus B.V.. .
M. den Hartog De Siemens LOGO! op het VMBO
VIMTAG Keuzehulp voor het vinden van de juiste IP camera.
Software Development fundamentals
Eindproject informatica
Aanwijzingen: Gebruik deze dia's en notities om uw project te maken.
Software Development fundamentals
Software Development fundamentals
Transcript van de presentatie:

Welkom bij de presentatie van de Cube of Life, gemaakt door Team Z.

1. Project Algemeen 2. Software 3. Arduino Inhoudsopgave 1. Project Algemeen 2. Software 3. Arduino

Project Waarom de Cube of Life? Uitbreidingsmogelijkheden. Het Arduino Platform. Een “echt” product. Basis Opdracht: Game of Life Klok Eigenlijk 2D. Klein

Project Onze toevoegingen: Echte 3D kubus PC Software voor animaties. Wekker + Alarmfunctie Programmeertaal Sneeuweffect

De PC Software PC-Tool: Een GUI voor het maken van animaties Programmeertaal: C#. Library: .Net Framework Aspecten: 3D objecten programmeren en een handige UI bouwen. Ontwikkelingstool: Een Cube of Life simulator voor test doeleinden. Programmeertaal: C++. Libraries: OpenGL, SDL.

De Arduino De Arduino is een qua geheugen erg beperkt platform, waardoor de mogelijkheden aan functies en animaties gelimiteerd zijn. De programmeertaal is de “Arduino Programming Language”, gebaseerd op C. De Arduino is uitgebreid met een Ethernet Shield en een EEPROM Geheugen Module.

Er zijn meer dan 140 draden in de behuizing aanwezig! Electronica Het circuit is gebaseerd op 8 Maxim 7219 Chips, die ieder een matrix van 8x8 LED's aansturen. Door de Maxim Chips is word veel geheugen en processorkracht van de Arduino bespaard. Er zijn meer dan 140 draden in de behuizing aanwezig!

Dat was onze presentatie. Zijn er nog vragen? Afsluiting Dat was onze presentatie. Zijn er nog vragen?