Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 3 Klachten en service
1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Klachten ► Klachtgesprek ► Ruilen en garantie ► Serviceverlening ► Betalen ► Bestellingen.
Inhoud 1 Hospitality 2 De klant en het verkoopgesprek 3 Klachten en service 4 oorraadbeheer en bestellen 2
Hoofdstuk 3 Klachten en service 3 ► Klanttypen ► Klachten voorkomen ► Soorten klachten.
Hoofdstuk 3 Klachten en service 4 ► Klachtgesprek
Hoofdstuk 3 Klachten en service 5 ► Klachtafhandeling ► Klachten registeren ► Schriftelijke klachten.
Hoofdstuk 3 Klachten en service 6 ► Ruilen en garantie ► Repareren, vervangen of vergoeden ► Reparatie-, tegoed- of garantiebewijs ► Recht van regres.
Hoofdstuk 3 Klachten en service 7 ► Serviceverlening ► Persoonlijk en niet-persoonlijk ► Vóór, tijdens en na de verkoop ► Beroepshouding ► Service en winkelformule.
Hoofdstuk 3 Klachten en service 8 ► Betalen ► Pin ► Creditcard ► Contant geld ► Waardebon/kaart ► In termijnen ► Aanbetaling ► Contactloos.
Hoofdstuk 3 Klachten en service 9 ► Bestellingen ► Vóór de verkoop ► Tijdens de verkoop ► Na de verkoop.
Hoofdstuk 3 Klachten en service 10 ► Bestelprocedure