Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 3 Klachten en service.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1. Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom.
Advertisements

Service en Garantie Niveau 2 Kerntaak 2.
Training Omgaan met service
Klachtenbehandeling Niveau 2 Kerntaak 2.
Kassatrainer.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Filiaalmanager.
Recht H3 Kopen en verkopen Filiaalmanager.
Verkopen en kassa H5 Betalen en administratie Ondernemer detailhandel.
Fase 3 Controleren van de voorraad en bestellen
Spijt van een aankoop aan de deur via thuiswinkelen in de winkel.
Rabobank Zoetermeer Sponsor v/h SeniorWeb 2 digitale fotografie en bewerking les 4.
Slim en veilig online winkelen [Naam Presentator].
13 Enkele bijzondere financiële feiten.. Ontvangst goederen Ontvangst factuur.
Geld Thomas Beeftink.
Leidinggeven voor eerste verkoper Hoofdstuk 4 Personeel en planning.
Verkoop Hoofdstuk 1 Klaar voor de verkoop. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.
Verkoop Hoofdstuk 4 De verkoopafhandeling. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 2 Klanten ontvangen en benaderen.
Verkoop en advies Hoofdstuk 3 Verkoopafhandeling.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 4 Voorraadbeheer en bestellen.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 1 Hospitality.
Verkoopcijfers Hoofdstuk 1 Handel. ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Kosten ► Omzet ► Verkoopprijs ► Afzet ► Exploitatiekosten.
Recht Hoofdstuk 5 Overeenkomsten en verbintenissen.
Verkoop en advies Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken. ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Verkoopgesprekken ► Verkoopsystemen ►
Bedrijfs-administratie les 11 Hdst 6.2
H3 Financiering van een bedrijf
Scan uw armband om te betalen
Verkopen Les 3 Niveau 4.
Voor elke leerling de juiste laptop
Coördineren logistiek proces
Hoofdstuk 4 Afrekensysteem en geldbeheer
Verkoopt en handelt verkoop af
Hoofdstuk 4 Rechtssysteem in Nederland
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Hoofdstuk 1 Een onderneming starten
Hoofdstuk De exploitatiebegroting (exploitatiebudget)
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Presentatie en marketing
Presentatie en marketing
Verkoopcijfers Hoofdstuk 1 Handel.
Hoofdstuk 2 Rechten en plichten
Hoofdstuk 6 Consumentenkoop
Hoofdstuk 2 Klanten helpen
Verkoopt en handelt verkoop af
Goederenstroom en voorraadbeheer
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 3 Verkoopafhandeling
De supermarktmedewerker
Hoofdstuk 3 Inkoopwaarde van de omzet
De supermarktmedewerker
Orderverzamelen, verzenden en inventariseren
Verkoop Verkoop afhandelen.
Verkoop Service.
Bedrijfsadministratie
Orderverzamelen, verzenden en inventariseren
Hoofdstuk 7 Verkoopprognose
Hoofdstuk 4 Afrekensysteem en geldbeheer
Hoofdstuk 2 Indeling van het magazijn
Hospitality en voorraadbeheer
Verkoop De klant.
Verkoop Het verkoopgesprek.
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Transcript van de presentatie:

Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 3 Klachten en service

1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Klachten ► Klachtgesprek ► Ruilen en garantie ► Serviceverlening ► Betalen ► Bestellingen.

Inhoud 1 Hospitality 2 De klant en het verkoopgesprek 3 Klachten en service 4 oorraadbeheer en bestellen 2

Hoofdstuk 3 Klachten en service 3 ► Klanttypen ► Klachten voorkomen ► Soorten klachten.

Hoofdstuk 3 Klachten en service 4 ► Klachtgesprek

Hoofdstuk 3 Klachten en service 5 ► Klachtafhandeling ► Klachten registeren ► Schriftelijke klachten.

Hoofdstuk 3 Klachten en service 6 ► Ruilen en garantie ► Repareren, vervangen of vergoeden ► Reparatie-, tegoed- of garantiebewijs ► Recht van regres.

Hoofdstuk 3 Klachten en service 7 ► Serviceverlening ► Persoonlijk en niet-persoonlijk ► Vóór, tijdens en na de verkoop ► Beroepshouding ► Service en winkelformule.

Hoofdstuk 3 Klachten en service 8 ► Betalen ► Pin ► Creditcard ► Contant geld ► Waardebon/kaart ► In termijnen ► Aanbetaling ► Contactloos.

Hoofdstuk 3 Klachten en service 9 ► Bestellingen ► Vóór de verkoop ► Tijdens de verkoop ► Na de verkoop.

Hoofdstuk 3 Klachten en service 10 ► Bestelprocedure