Ga naast iemand zitten waarvan je denkt dat je er goed en geconcentreerd mee kunt samen werken. Voor de komende 5 weken. Wat gaan wij doen? Elkaar beten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wat is geloven? Voor de één een vraag, voor de ander een weet… !
Advertisements

Denk aan de sociale competentie
Redactioneel schrijven Les 2
om deze presentatie uit te voeren
Aardrijkskunde.
Bijeenkomst 8 Summatieve toetsing
Lieve vriend(in)!.
H7: Wat is ethiek? 1. Wat is ethiek? 2. Wat zijn ethische problemen?
Denk aan de sociale competentie
Afkomst, zoeken en vinden
Afkomst en Afkomst Waar kom ik vandaan?.
Voorstellen. Wat is God-s-dien-st (Go)? Wat heb je voor Go nodig?
De nieuwe digitale leeromgeving van Biologie voor Jou
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Skillzz Handleiding voor mentor Powered by. Waarom Skillzz? Jouw school vindt het belangrijk dat: Jullie als klasgenoten nog beter met elkaar omgaan Dat.
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
Waarom? Als je straks klaar bent met studeren ga je werken. Of je nou voor jezelf begint of in loondienst gaat, het is belangrijk om iets te doen.
Waarom? Je hebt ontdekt wat je interesses zijn. Behalve dat het van belang is dat je doet wat je leuk vindt, is het ook belangrijk om te doen waar.
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Week 4 Conversatieanalyse - interactie in de klas.
H3.6, Nieuwe kansen 1 Boek blz. 40 t/m 69, ca. 8 weken 4. Geboorte- verhalen Gaat over geboorteverhal en die iets laten zien van het nieuwe begin dat hun.
Onderzoek Generatie 2020 De leerkrachten van Deinze kregen eind vorig schooljaar voor het eerst te horen dat er een groot onderzoek zou zijn in Deinze.
SVP op dezelfde plaats zitten als vorige keer s.v.p. Wat gaan wij doen? -De vorige les (ca. 5 min.) -Huiswerk bespreken (ca. 5 min.) -Meegebracht voorwerp.
ZGK PERIODE 7 LES 1 MAATSCHAPPELIJKE ONTWIKKELINGEN IN JE BRANCHE.
Uitleg bij de vragenlijst Veiligheidsbeleving
Waar moet je op letten? Om een goede stageplaats te hebben moet je er zeker van zijn dat het bedrijf waar je naar toe wil ook onze school een beetje kent.
Leer weer jezelf te zijn
Stage zoeken bij Entree-opleiding
1. Wat gaan we vandaag doen ?
Reken je (niet) rijk.
Werkstuk nask In de week van 23 januari 2017 (week 04) voor vrijdag 27 januari 12:15, inleveren Daarna: elke werkdag te laat: 5 punten (van de 100) van.
Havo-4 Les 1 Wie ben ik? Keuzebegeleiding.
LOB zeven stappen naar succes
Welkom Havo 5..
KEUZE OPDRACHT Kies een van de afbeeldingen uit en teken ze volgens de opdrachten op het werkblad die je van de docent hebt gekregen.
© UNIEK IN DE KLAS.
12 oktober 2017 Aanwezigen & je richten op deze les.
Thema 4 : wat voor een type ben jij?
NSCCT Instructie groep 4
U-Talent Academy Uitdagend bèta onderwijs in 5 en 6 vwo op school én op de universiteit.
Schrijven 4.3 Formuleren en stijl 1.1
Hoofdstuk 4 Schrijven en formuleren
(week 045) voor vrijdag 02 januari 12:15, inleveren
NSCCT Instructie groep 5
Iedereen heeft z’n eigen locker om
NSCCT Instructie groep 7
Duik in de archiefkamer van je eigen
NSCCT Instructie groep 6
HET GAMEPROFIEL VAN DE GROEP
Nee-zeggen Footer Text 12/30/2018.
volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
Iedereen heeft z’n eigen locker om
Communicatie 3e les.
Iedereen heeft z’n eigen locker om
Stage zoeken bij Entree-opleiding
Afsluiting: Hoe zit jij in je kippenvel?
Het tweede LOS-gesprek
Iedereen heeft z’n eigen locker om
Waar moet je op letten? Om een goede stageplaats te hebben moet je er zeker van zijn dat het bedrijf waar je naar toe wil ook onze school een beetje kent.
Studiefinanciering: dat regel je zo
HOE KOMT EEN IDEE IN JE HOOFD?
SEL Les 2: normen en waarden.
NSCCT Instructie groep 4
NSCCT Instructie groep 5
NSCCT Instructie groep 6
NSCCT Instructie groep 7
Training Observeren Kijken naar kinderen en leerkrachten
Klik hier om verder te lezen
Transcript van de presentatie:

Ga naast iemand zitten waarvan je denkt dat je er goed en geconcentreerd mee kunt samen werken. Voor de komende 5 weken. Wat gaan wij doen? Elkaar beten leren kennen 1. Plekje zoeken en rustig zitten. 2. Programma doornemen 3. Kennis maken met Bernard Nieuwentijt 4. Albert Einstein 5. Ik ben, jullie zijn 6. Videoclip: Wat weten maar weinig mensen van mij 7. Werkblad invullen ‘Ik ben..’ (papier) 8. met een online test (laptop, tablet) 9. Nabespreken 10. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister)

Wat gaan wij doen? Elkaar beten leren kennen 1. Plekje zoeken en rustig zitten. 2. Programma doornemen 3. Kennis maken met Bernard Nieuwentijt 4. Albert Einstein 5. Ik ben Jij bent 6. Videoclip: Wat weten maar weinig mensen van mij 7. Werkblad invullen ‘Ik ben..’ (papier) 8. met een online test (laptop, tablet) 9. Nabespreken 10. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister) Hierna volgt: 1. Kennis maken met Bernard Nieuwentijt 2. Albert Einstein 3. Ik ben Jij bent 4. Videoclip: Wat weten maar weinig mensen van mij 5. Werkblad invullen ‘Ik ben..’ (papier) 6. met een online test (laptop, tablet) 7. Nabespreken 8. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister)

Bernard Nieuwentijt was de zoon van een predikant. Hij heeft onder andere geneeskunde gestudeerd in Leiden en Utrecht. Hij heeft gewoond in Purmerend. Daar is hij ook burgemeester geweest. Hierna volgt: 1. Albert Einstein 2. Ik ben Jij bent 3. Videoclip: Wat weten maar weinig mensen van mij 4. Werkblad invullen ‘Ik ben..’ (papier) 5. met een online test (laptop, tablet) 6. Nabespreken 7. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister)

Albert Einstein EXTRA Hierna volgt: 1. Ik ben Jij bent 2. Videoclip: Wat weten maar weinig mensen van mij 3. Werkblad invullen ‘Ik ben..’ (papier) 4. met een online test (laptop, tablet) 5. Nabespreken 6. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister)

Hierna volgt: 1. Videoclip: Wat weten maar weinig mensen van mij 2. Werkblad invullen ‘Ik ben..’ (papier) 3. met een online test (laptop, tablet) 4. Nabespreken 5. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister) Wat ga je doen? 1.Één inleidend filmpje bekijken. 2.Daarna het ‘Ik ben-formulier’ invullen

Hierna volgt: 1. Een online test (laptop, tablet) 2. Nabespreken 3. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister) Wat ga je doen? 1.Het uitgedeelde ‘Ik ben’formulier invullen. 2.Een online test: 3.doen en de resultaten invullen op het formulier. 4.Jouw pasfoto opplakken

Opdracht, ‘Ik ben eigenlijk formulier’ Plak ook jouw pasfoto (die krijg je van de docent) op het blad Hierna volgt: 1. Nabespreken 2. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister) Extra Instructie volgt voor wie dat nodig heeft.

Opdracht, ‘Ik ben eigenlijk formulier’ Dit was wel / niet leuk van de vakantie.. Dit vind ik wel / niet leuk om te doen.., Deze mensen zijn belangrijk voor mij.. Dit maakt mij gelukkig(er).., Hier kan ik dus echt niet / goed tegen … Plak ook jouw pasfoto (die krijg je van de docent) op het blad Instructie: voor wie dat nodig heeft. Hierna volgt: 1. Nabespreken 2. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister)

n Opvallende karaktereigenschappen van mij zijn.. n In mijn familie komen de volgende godsdiensten voor.. n Wat weinig mensen van mij weten.. Wat is voor jou erg belangrijk volgens de ‘persoonlijke waarden test? Dit vind ik van de testresultaten.. Plak ook jouw pasfoto (die krijg je van de docent) op het blad Instructie: voor wie dat nodig heeft. Hierna volgt: 1. Nabespreken 2. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister)

Instructie: voor wie dat nodig heeft. Hierna volgt: 1. Nabespreken 2. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister)

Laat jouw blad aan een ander zien en stel elkaar en bevraag elkaar. 1. Kijk wat je hetzelfde hebt. 2. Zeg tegen elkaar wat je leuk vindt aan elkaars blad

Kwaliteit en onderwijs. Uitleg lesevaluatie Aanwijzen 3 leerlingen

Afsluitende evaluerende vraag: 1.Welke vraag op het ‘ik ben’-formulier mag weg / moet er bij / kan beter? Leg uit! 2.Wie heeft iets nieuws ontdekt? 3.Wie heeft een vraag? 4.Maak een afsluitende notitie in jouw schrift! Afsluitende evaluerende vraag: 1.Welke vraag op het ‘ik ben’-formulier mag weg / moet er bij / kan beter? Leg uit! 2.Wie heeft iets nieuws ontdekt? 3.Wie heeft een vraag? 4.Maak een afsluitende notitie in jouw schrift! Antwoorden in het schrift noteren. Online Lesevaluatie, ca. 3 leerlingen maken deze. Met smartphone, tablet of laptop. Hyperlink, zie Magister De gemiste aantekeningen later overnemen.

Huiswerk: Allen a.Formulier afmaken. b.Waar zie jij in jouw leven iets van het thema ‘niets, iets of God’ om je heen? Huiswerk: individueel b. Twee leerlingen nemen voorwerp mee dat past bij dat past bij ‘niets, iets of God’ : c. Twee leerlingen nemen een krantenartikel of foto mee die passen bij ‘niets, iets of God’ Huiswerk is een handelingsopdracht. Bij controle weegt dit mee bij de beoordeling van jouw werkschrift. Zie het PTO Meegebracht werk wordt gefotografeerd en per verspreid door betreffende leerlingen. Deze worden in de aantekeningen opgenomen. Zij maken deel uit van de eerstkomende toetsing.

I want to know you better I wanna know you Meeting royalty 1.Videoclipje

BNC1A: daHcTyuJVvRo70enqgN0A8 BNC1B 9RjsfmrAYthOrYbw_Lq-jjFHsB7gR8JBprZ4Ylchttps://drive.google.com/open?id=1m-A- 9RjsfmrAYthOrYbw_Lq-jjFHsB7gR8JBprZ4Ylc BNC1C Tx6spfCgu6zeQCayipBPE8 BNC1D ZOHZeO0HLPqvRNmSqiyg BNC2A y0XH2o9NqF73VFjwk49Z6E BNC2B D2yL7R5hOl8BRdtUvoo BNC2C GzS4uWsdYhiyOuABrE BNC2D SV0sEp-poyvqj7xcG7iYc