Ga naast iemand zitten waarvan je denkt dat je er goed en geconcentreerd mee kunt samen werken. Voor de komende 5 weken. Wat gaan wij doen? Elkaar beten leren kennen 1. Plekje zoeken en rustig zitten. 2. Programma doornemen 3. Kennis maken met Bernard Nieuwentijt 4. Albert Einstein 5. Ik ben, jullie zijn 6. Videoclip: Wat weten maar weinig mensen van mij 7. Werkblad invullen ‘Ik ben..’ (papier) 8. met een online test (laptop, tablet) 9. Nabespreken 10. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister)
Wat gaan wij doen? Elkaar beten leren kennen 1. Plekje zoeken en rustig zitten. 2. Programma doornemen 3. Kennis maken met Bernard Nieuwentijt 4. Albert Einstein 5. Ik ben Jij bent 6. Videoclip: Wat weten maar weinig mensen van mij 7. Werkblad invullen ‘Ik ben..’ (papier) 8. met een online test (laptop, tablet) 9. Nabespreken 10. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister) Hierna volgt: 1. Kennis maken met Bernard Nieuwentijt 2. Albert Einstein 3. Ik ben Jij bent 4. Videoclip: Wat weten maar weinig mensen van mij 5. Werkblad invullen ‘Ik ben..’ (papier) 6. met een online test (laptop, tablet) 7. Nabespreken 8. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister)
Bernard Nieuwentijt was de zoon van een predikant. Hij heeft onder andere geneeskunde gestudeerd in Leiden en Utrecht. Hij heeft gewoond in Purmerend. Daar is hij ook burgemeester geweest. Hierna volgt: 1. Albert Einstein 2. Ik ben Jij bent 3. Videoclip: Wat weten maar weinig mensen van mij 4. Werkblad invullen ‘Ik ben..’ (papier) 5. met een online test (laptop, tablet) 6. Nabespreken 7. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister)
Albert Einstein EXTRA Hierna volgt: 1. Ik ben Jij bent 2. Videoclip: Wat weten maar weinig mensen van mij 3. Werkblad invullen ‘Ik ben..’ (papier) 4. met een online test (laptop, tablet) 5. Nabespreken 6. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister)
Hierna volgt: 1. Videoclip: Wat weten maar weinig mensen van mij 2. Werkblad invullen ‘Ik ben..’ (papier) 3. met een online test (laptop, tablet) 4. Nabespreken 5. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister) Wat ga je doen? 1.Één inleidend filmpje bekijken. 2.Daarna het ‘Ik ben-formulier’ invullen
Hierna volgt: 1. Een online test (laptop, tablet) 2. Nabespreken 3. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister) Wat ga je doen? 1.Het uitgedeelde ‘Ik ben’formulier invullen. 2.Een online test: 3.doen en de resultaten invullen op het formulier. 4.Jouw pasfoto opplakken
Opdracht, ‘Ik ben eigenlijk formulier’ Plak ook jouw pasfoto (die krijg je van de docent) op het blad Hierna volgt: 1. Nabespreken 2. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister) Extra Instructie volgt voor wie dat nodig heeft.
Opdracht, ‘Ik ben eigenlijk formulier’ Dit was wel / niet leuk van de vakantie.. Dit vind ik wel / niet leuk om te doen.., Deze mensen zijn belangrijk voor mij.. Dit maakt mij gelukkig(er).., Hier kan ik dus echt niet / goed tegen … Plak ook jouw pasfoto (die krijg je van de docent) op het blad Instructie: voor wie dat nodig heeft. Hierna volgt: 1. Nabespreken 2. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister)
n Opvallende karaktereigenschappen van mij zijn.. n In mijn familie komen de volgende godsdiensten voor.. n Wat weinig mensen van mij weten.. Wat is voor jou erg belangrijk volgens de ‘persoonlijke waarden test? Dit vind ik van de testresultaten.. Plak ook jouw pasfoto (die krijg je van de docent) op het blad Instructie: voor wie dat nodig heeft. Hierna volgt: 1. Nabespreken 2. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister)
Instructie: voor wie dat nodig heeft. Hierna volgt: 1. Nabespreken 2. Beetje huiswerk in agenda noteren (Ook Magister)
Laat jouw blad aan een ander zien en stel elkaar en bevraag elkaar. 1. Kijk wat je hetzelfde hebt. 2. Zeg tegen elkaar wat je leuk vindt aan elkaars blad
Kwaliteit en onderwijs. Uitleg lesevaluatie Aanwijzen 3 leerlingen
Afsluitende evaluerende vraag: 1.Welke vraag op het ‘ik ben’-formulier mag weg / moet er bij / kan beter? Leg uit! 2.Wie heeft iets nieuws ontdekt? 3.Wie heeft een vraag? 4.Maak een afsluitende notitie in jouw schrift! Afsluitende evaluerende vraag: 1.Welke vraag op het ‘ik ben’-formulier mag weg / moet er bij / kan beter? Leg uit! 2.Wie heeft iets nieuws ontdekt? 3.Wie heeft een vraag? 4.Maak een afsluitende notitie in jouw schrift! Antwoorden in het schrift noteren. Online Lesevaluatie, ca. 3 leerlingen maken deze. Met smartphone, tablet of laptop. Hyperlink, zie Magister De gemiste aantekeningen later overnemen.
Huiswerk: Allen a.Formulier afmaken. b.Waar zie jij in jouw leven iets van het thema ‘niets, iets of God’ om je heen? Huiswerk: individueel b. Twee leerlingen nemen voorwerp mee dat past bij dat past bij ‘niets, iets of God’ : c. Twee leerlingen nemen een krantenartikel of foto mee die passen bij ‘niets, iets of God’ Huiswerk is een handelingsopdracht. Bij controle weegt dit mee bij de beoordeling van jouw werkschrift. Zie het PTO Meegebracht werk wordt gefotografeerd en per verspreid door betreffende leerlingen. Deze worden in de aantekeningen opgenomen. Zij maken deel uit van de eerstkomende toetsing.
I want to know you better I wanna know you Meeting royalty 1.Videoclipje
BNC1A: daHcTyuJVvRo70enqgN0A8 BNC1B 9RjsfmrAYthOrYbw_Lq-jjFHsB7gR8JBprZ4Ylchttps://drive.google.com/open?id=1m-A- 9RjsfmrAYthOrYbw_Lq-jjFHsB7gR8JBprZ4Ylc BNC1C Tx6spfCgu6zeQCayipBPE8 BNC1D ZOHZeO0HLPqvRNmSqiyg BNC2A y0XH2o9NqF73VFjwk49Z6E BNC2B D2yL7R5hOl8BRdtUvoo BNC2C GzS4uWsdYhiyOuABrE BNC2D SV0sEp-poyvqj7xcG7iYc