Qviv Video Vormgeving Peter Sinnige | | youtube.com/Qviv01

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wij vertegenwoordigen SLIDEPLAYER.NL
Advertisements

SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Francois Aelbrecht Vakantie films
Bibliotheek.nl Mobiele App Bibliotheek.nl Jan-Pieter Laauwen 23 maart 2010.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Marnix Suilen – Niek Giesen – Noes Aaltink – Ties Liedekerken
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Wat is een goede internet marketing strategie? Google SEO of SEA?
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Project SOCIALE MEDIA Samen uitzoeken op welke wijze de sociale media werkt, geregeld is, wordt gebruikt…..
- - - Social Media.
Muziek downloaden PVGE Computerclub 5 JANUARI 2012.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Business Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bvBusiness Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bv.
Economie vastgoed © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv.
JAVI is een jeugdorganisatie die onafhankelijk en pluralistische internettelevisie maakt met een focus op nieuws over jeugd, jeugdwerk en jeugdbeleid.
POH GGZ-BASIS GGZ Zorggroep Arnhem September
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Social Media Revolutie. Welke logo’s ken je niet?
Streetlab Campagne Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Studentencongres Reclame en PR.
Opvoeden in het onderwijs © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Online marketing Expert (in een week)
Geluid Hoofdstuk 4.
Door: Andrea Piombo 2 CMD-I VIRALE MARKETING. VIRALE MARKETING ? VIRALE MARKETING WAT IS HET ? Lijkt op mond-tot-mondreclame verstrekt door het internet.
Online filmpjes maken. (
We hebben de tools en de kennis! En nu naar een hogere effectiviteit en didactisch verantwoorde inzet! AudioVisueel Centrum | ICT Services.
Online filmpjes maken. (
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Succesvolle bedrijven © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv.
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Marketing vastgoed © 2012 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Online video strategie. ALGEMEEN YouTube is 2 de grootste zoekmotor, na Google Zoekopdracht Google geeft steeds meer videoresultaten Kan gelijk waar en.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
Social media.
Media Players, muziek rippen, CD`s branden, en muziek downloaden woensdag 20 januari 2016.
Dennis Nederlof Tom Hagemans Roy Selbach. SEO Search Engine Optimization.
Filmpje maken over je onderzoek/expertise Dienst Informatica – Cel ICTO.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Sociale media bij HR & jobs
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Sociale media. Wat zijn sociale media? Social media is een paraplubegrip voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Praktijkgericht financieel management © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Digitale tools: SlideShare
Analyse Analyseren van sociale media
3.5 Vergelijkingen oplossen Vergelijkingen met haakjes
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Social in bestek: proportionaliteit, EMVI & BVP Presentatie Stadspartners 9 sept Louis Polstra.
Retail Hoeksche Waard Communicatie.
Fairtrade Gemeente 19 april 2018 Groningen Anke van Duuren Regio adviseur Fairtrade Gemeente Noord Nederland.
Het internet als reclamemedium
Transcript van de presentatie:

Qviv Video Vormgeving Peter Sinnige | | youtube.com/Qviv01

Qviv Video Vormgeving Since Onze visie  Video als 'trigger' inzetten  Wegklikken voorkomen  Beeld, geluid en boodschap  Eigentijds en creatief  Gedurende het gehele proces uitgaan van de kijker (niet de opdrachtgever)

Qviv Video Vormgeving Diensten  Concepting / scenario  Promotievideo / webvideo  Instructie- / trainingsvideo  Registratievideo  Studio opnames of op locatie

Qviv Video Vormgeving Werkt o.a. voor  Koga B.V.  Noordhoff Uitgevers  GGZ Friesland  Rinsma Fashion  Zorggroep Tangenborgh  VNN  RES Software  Vesta Meubelen  Staatsbosbeheer  Diverse gemeenten

Webvideo Belevingsvideo  Inspelen op emotie van de kijker  Mix in beeld en geluid essentieel (climaxen)  Kijker meetrekken in de situatie  Onbewust creëren van noodzaak

Webvideo Trendy / zakelijk  Vlotte creatieve montage  Mix van verschillende beelduitsnedes  Opnames 'out-of-the-box'  Muziek gerelateerd aan bedrijf/instelling/product

Webvideo Boodschap in kaart brengen  Doelgroepbepaling → Kijker centraal zetten  Hoe wordt de video ingezet?  USP's verwerken in 1 minuut  Verhaallijn neerzetten  Stijl van de video bepalen  Koud / warm  Zakelijk (dienst centraal) / persoonlijk (mens centraal)  Onrustig / rustig  Muziek

Webvideo Waar inzetten?  Narrowcasting  Tonen bij receptie  Acquisitiegesprek / Sales  Vertoning op een beurs of bijeenkomst  Wereldwijd in te zetten en verspreiden  YouTube / LinkedIn / Vimeo / Facebook, etc..  Viral marketing (laat video zichzelf verspreiden)

Webvideo Vimeo Voordelen  Strakke player  Couch Mode  In vergelijking minder ad's  Logo niet over je beeld  Social-media geïntegreerd Nadelen  Statistieken tegen betaling  Slechts 1 HD upload per week  Minder zoekmachine georiënteerd (zowel in gebruik als SEO)  Lagere naamsbekendheid

Webvideo YouTube Voordelen  Veel statistieken (Insight)  Campagne mogelijkheden  SEO (Google) georiënteerd  Op Google na, de grootste zoekmachine ter wereld.  Onbeperkte upload (ook HD)  Hoge naamsbekendheid Nadelen  Veel ad's  Grote collectie 'home-made' clips  Logo over het beeld bij embedden  Oplossing: creëer een eigen (corporate-)kanaal en laat de kijkers hier heen gaan

Webvideo YouTube Insight  Herkomst en weergaven (analytics)  Leeftijd en regio georiënteerd  Zoekwoorden / keywords makkelijk in te sluiten  Hotspot statistieken rld v..d..eg.clk..tl orld.DZ v..d..eg.clk..tl rld v..d..eg.clk..tl orld.DZ v..d..eg.clk..tl

Webvideo De toekomst?  Opkomst tablets  Mensen 'visualiseren'  Video'tising  Nog meer viral marketing d.m.v. social media  Video georiënteerd HTML