Qviv Video Vormgeving Peter Sinnige | | youtube.com/Qviv01
Qviv Video Vormgeving Since Onze visie Video als 'trigger' inzetten Wegklikken voorkomen Beeld, geluid en boodschap Eigentijds en creatief Gedurende het gehele proces uitgaan van de kijker (niet de opdrachtgever)
Qviv Video Vormgeving Diensten Concepting / scenario Promotievideo / webvideo Instructie- / trainingsvideo Registratievideo Studio opnames of op locatie
Qviv Video Vormgeving Werkt o.a. voor Koga B.V. Noordhoff Uitgevers GGZ Friesland Rinsma Fashion Zorggroep Tangenborgh VNN RES Software Vesta Meubelen Staatsbosbeheer Diverse gemeenten
Webvideo Belevingsvideo Inspelen op emotie van de kijker Mix in beeld en geluid essentieel (climaxen) Kijker meetrekken in de situatie Onbewust creëren van noodzaak
Webvideo Trendy / zakelijk Vlotte creatieve montage Mix van verschillende beelduitsnedes Opnames 'out-of-the-box' Muziek gerelateerd aan bedrijf/instelling/product
Webvideo Boodschap in kaart brengen Doelgroepbepaling → Kijker centraal zetten Hoe wordt de video ingezet? USP's verwerken in 1 minuut Verhaallijn neerzetten Stijl van de video bepalen Koud / warm Zakelijk (dienst centraal) / persoonlijk (mens centraal) Onrustig / rustig Muziek
Webvideo Waar inzetten? Narrowcasting Tonen bij receptie Acquisitiegesprek / Sales Vertoning op een beurs of bijeenkomst Wereldwijd in te zetten en verspreiden YouTube / LinkedIn / Vimeo / Facebook, etc.. Viral marketing (laat video zichzelf verspreiden)
Webvideo Vimeo Voordelen Strakke player Couch Mode In vergelijking minder ad's Logo niet over je beeld Social-media geïntegreerd Nadelen Statistieken tegen betaling Slechts 1 HD upload per week Minder zoekmachine georiënteerd (zowel in gebruik als SEO) Lagere naamsbekendheid
Webvideo YouTube Voordelen Veel statistieken (Insight) Campagne mogelijkheden SEO (Google) georiënteerd Op Google na, de grootste zoekmachine ter wereld. Onbeperkte upload (ook HD) Hoge naamsbekendheid Nadelen Veel ad's Grote collectie 'home-made' clips Logo over het beeld bij embedden Oplossing: creëer een eigen (corporate-)kanaal en laat de kijkers hier heen gaan
Webvideo YouTube Insight Herkomst en weergaven (analytics) Leeftijd en regio georiënteerd Zoekwoorden / keywords makkelijk in te sluiten Hotspot statistieken rld v..d..eg.clk..tl orld.DZ v..d..eg.clk..tl rld v..d..eg.clk..tl orld.DZ v..d..eg.clk..tl
Webvideo De toekomst? Opkomst tablets Mensen 'visualiseren' Video'tising Nog meer viral marketing d.m.v. social media Video georiënteerd HTML