Created by BM|DESIGN|ER HUB053 HUB053-ini HUB053-run.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Activatie Platformen LED Screens buiten het stadion
Advertisements

Voorjaarsbijeenkomst DPU Vernieuwend welzijn en onze bijdrage. Diaconaal Platform Utrecht.
Wonen, werken en zorgen 50plus de financiële aspecten.
In Veilige Handen: Preventie van seksueel misbruik in vrijwilligerswerk met minderjarigen Tijdens deze presentatie proberen we een beeld te schetsen van.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Het bereiken en vasthouden van de verzekeringsconsument Prof.dr. Ed Peelen.
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
BlueAssist: Europese middelen een hefboom ? Brussel, 31 maart 2014.
Business Modeling Koppeling - SharePoint & CRM. Value Proposition Breed inzetbare koppeling met veel mogelijkheden, hierdoor is geen maatwerk nodig. Deze.
Projectbeschrijving MNU Presentatie Hogeschool van Amsterdam Carel Hofland 1 februari 2011.
Wat als… Door Kenzo, Marcel en Menno. Product: History/Discovery channel programma (circa 35 minuten)
College 4, jaar 2, Zomer 2010 Projectles Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
College 4, jaar 2, Winter 2009 Inzoomen op Businessmodellen Aangepast programma Deeltijd Jaar 2 Docent Toine Nagel.
2012 ©LSA BewonersBedrijven ©LSA BewonersBedrijven Principes bewonersbedrijven 1.Werken aan economische, fysieke en sociale ontwikkeling van een.
Making the case for public engagement Ingrid Prikken/ Project Manager Forumdag Lokale Participatie en Verenigingen 22 Juni 2012.
Communitybijeenkomst 21 april 2009 Kies Kleur in Groen.
De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR.
De openbare bibliotheek in verandering Presentatie bibliotheekvernieuwing in West-Friesland M. van Wijk Mei 2008, Stede Broec.
SPORT- EN CULTUURMANAGEMENT Sport- en cultuurmanagement 1.
Evenementencommissie RCU Zwolle
Sportevenementen: the next step
Werksessie Een openbare ontmoetingsplek in de openlucht 20 juni 2014 Peter van Heek (VKK-FDG)
‘netwerken zonder grenzen’ Sociaal Netwerken in Regio 0318.
28 april presentatie & dialoog Silence of the Bees.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Basisboek Marketing Hoofdstuk 12 Promotie.
6. Conceptbegroting 2016 [1] 50 leden (incl. SSC)€ sponsors (MaxServ exit)€ Totaal inkomsten€ ABN Vermogens spaarrekening € 797 ABN.
Business Model Canvas.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
 E-learning business case Frank Klabbers. Infolearn  Infolearn  Leeromgevingen, content-multimedia ontwikkeling training en onderwijskundig advies.
Huiskamers van de Buurt, Amsterdam. Huiskamer van de Buurt Een collectieve voorziening in de vorm van dag(deel)arrangementen voor mensen met een beperking.
Informele marktplaats voor en door bewoners Rolf Kwist, Debbie Kremer - BUUV Haarlem Participatieraad Haarlem 10 mei 2016.
The Future of Carsharing Welkom Filip Watteeuw Schepen van mobiliteit Gent.
Created by BM|DESIGN|ER bemiddeling default. Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Huisartsenposten? Landelijke Huisarts Vereniging? Tandarts vereniging? VALUE.
1.Sociaal Economiebedrijf opgericht door de stad Gent en zijn partners 2.Wil meerwaarde bieden op mobiliteit sociale tewerkstelling economie ecologie.
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
Created by BM|DESIGN|ER test Informatie dienstverlening Collectievorming en beheer Informatie beheer.
Created by BM|DESIGN|ER Klokjes Woonbedrijf default.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Created by BM|DESIGN|ER Ons Idee Ons Idee - kern Generatieleren Business Boost Interim advies.
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
Created by BM|DESIGN|ER FlowVix default Routz IsarNet Cisco Hardware resellers.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
Created by BM|DESIGN|ER Business model Schoonmaakrooster.com default 2e.
Created by BM|DESIGN|ER Esther van Bentum default.
Created by BM|DESIGN|ER oh contrl generiek gem oh prov oh rijks oh zbo's ssc/gr's energie zorg.
Created by BM|DESIGN|ER Opleiden Waarden leerwerkadvies leer-werk Waarom leertraject community training.
Created by BM|DESIGN|ER Discover your story CONCEPT default.
Created by BM|DESIGN|ER Spijkerman Current default Aannemers/ Installateurs Stakeholders.
De enige constante is verandering. Initiatief voor FESPA Nederland past in ontwikkeling van verandering Samen maken we de markt van visuele communicatie.
Created by BM|DESIGN|ER Opdracht Expertise Centrum SOWECO.
Created by BM|DESIGN|ER Nivon Reizen - Alg dln vrijw bureau.
Created by BM|DESIGN|ER NoaberGilde default willempoterman.
Created by BM|DESIGN|ER A taste of Life Afschaffen Verhogen Verminderen Ongewijzigd Creëren.
Zuid Kracht Samen goed wonen Ton Maasland Paul Imthorn Levi Esser Wilma van Berkel Kelly de Jong 31 mei – 2 juni 2016 Rotterdam.
Created by BM|DESIGN|ER Henri Nefkens B.V.. Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Marketingbureau Poetsbedrijf Accesoires inbouwservice VALUE PROPOSITION Kwaliteit.
Onderzoek Lokale Fondsen Nederland 18 september 2014 Riviervismarkt 4, Den Haag.
informatie over het project
ViaVia Info-presentatie
Crowdfunding.
Van Dordt, voor Dordt.
Evolutie van Nova: Van een zelfregulerend netwerk naar een sturend netwerk De.
Kick Off presidia 11 mei 2017.
Een succesvol community project
Fairtradegemeente Schijndel
Stichting De Waaier Presentatie 30 november 2017.
Innovatiewerkplaats Krachtig MKB © Gebiedscoöperatie Westerkwartier
Encour strategie Beleidsplan
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Sociaal ondernemerschap: wat is het en wat is het belang?
Transcript van de presentatie:

Created by BM|DESIGN|ER HUB053 HUB053-ini HUB053-run

Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Een aantal aanjagers Financier(s) Kantoorinrichter(s) Kennisinstellingen Internationale HUB- community Sister HUB VALUE PROPOSITION Inspiring place & vibrant community & source of inspiration Werk-, ontmoetings- en creatieplek... Waar vernieuwing ontstaat... Inspiratie wordt gedeeld... En mensen worden verbonden. Maatschappelijk relevante events & projecten Wat is er typisch Twents aan deze HUB? CUSTOMERS Sociaal ondernemende personen, vrije denkers, die positieve impact willen hebben. Zowel zelfstandigen als 'social innovaties' vanuit gevestigde organisaties. Euregionaal, binnen 30 minuten rijden van Enschede Dát is onze lokale HUB-community! KEY ACTIVITIES Concepting & events Hosting & connecting Werving people & projects Communicatie & PR Facilitair beheer Administratie RELATIONSHIPS Worldwide community (on- & offline) Events KEY RESOURCES Een fysieke plek, goed bereikbaar in Enschede Kantoorinrichting Eigenaarschap & een gedeelde intentie... Personeel (hosts) Microsite, huisstijl e.d. Recommendations Haalbaarheidstudie DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS Aanvankelijk: invite- only? Event-based pop-up HUB Website Social media Bestaande (zakelijke) netwerken Events Via kennisinstellingen COST STRUCTURE Startup costs (15k) - i Jaarlijks 2,5% revenue naar HUB - s Huur locatie - s Inrichting - s Nutskosten (GWE + ICT) - s Personele kosten - s Kantoorkosten & administratie - s Communicatie & PR - s REVENUE STREAMS / PRICING Time based membership (gem 1000 pp/jaar) - s Verhuur van ruimtes - s Projecten - i Events - i Sponsoring - i/s Geldschieters/aandeelh ouders - i "Sociaal kapitaal" c.q. uren - i/s

Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Een aantal aanjagers Financier(s) Kantoorinrichter(s) Kennisinstellingen Internationale HUB- community Sister HUB VALUE PROPOSITION Inspiring place & vibrant community & source of inspiration Werk-, ontmoetings- en creatieplek... Waar vernieuwing ontstaat... Inspiratie wordt gedeeld... En mensen worden verbonden. Maatschappelijk relevante events & projecten Wat is er typisch Twents aan deze HUB? CUSTOMERS Sociaal ondernemende personen, vrije denkers, die positieve impact willen hebben. Zowel zelfstandigen als 'social innovaties' vanuit gevestigde organisaties. Euregionaal, binnen 30 minuten rijden van Enschede Dát is onze lokale HUB-community! KEY ACTIVITIES Werving people & projects Communicatie & PR Administratie RELATIONSHIPS Events KEY RESOURCES Een fysieke plek, goed bereikbaar in Enschede Kantoorinrichting Eigenaarschap & een gedeelde intentie... Microsite, huisstijl e.d. Recommendations Haalbaarheidstudie DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS Aanvankelijk: invite- only? Event-based pop-up HUB Website Social media Bestaande (zakelijke) netwerken Events Via kennisinstellingen COST STRUCTURE Startup costs (15k) - i Huur locatie - s Inrichting - s Nutskosten (GWE + ICT) - s Kantoorkosten & administratie - s Communicatie & PR - s REVENUE STREAMS / PRICING Sponsoring - i/s Geldschieters/aandeelh ouders - i

Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Een aantal aanjagers Financier(s) Kennisinstellingen Internationale HUB- community VALUE PROPOSITION Inspiring place & vibrant community & source of inspiration Werk-, ontmoetings- en creatieplek... Waar vernieuwing ontstaat... Inspiratie wordt gedeeld... En mensen worden verbonden. Maatschappelijk relevante events & projecten Wat is er typisch Twents aan deze HUB? CUSTOMERS Sociaal ondernemende personen, vrije denkers, die positieve impact willen hebben. Zowel zelfstandigen als 'social innovaties' vanuit gevestigde organisaties. Euregionaal, binnen 30 minuten rijden van Enschede Dát is onze lokale HUB-community! KEY ACTIVITIES Concepting & events Hosting & connecting Werving people & projects Communicatie & PR Facilitair beheer Administratie RELATIONSHIPS Worldwide community (on- & offline) Events KEY RESOURCES Een fysieke plek, goed bereikbaar in Enschede Kantoorinrichting Personeel (hosts) Microsite, huisstijl e.d. Recommendations DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS Website Social media Bestaande (zakelijke) netwerken Events Via kennisinstellingen COST STRUCTURE Jaarlijks 2,5% revenue naar HUB - s Huur locatie - s Inrichting - s Nutskosten (GWE + ICT) - s Personele kosten - s Kantoorkosten & administratie - s Communicatie & PR - s REVENUE STREAMS / PRICING Time based membership (gem 1000 pp/jaar) - s Verhuur van ruimtes - s Projecten - i Events - i Sponsoring - i/s Geldschieters/aandeelh ouders - i "Sociaal kapitaal" c.q. uren - i/s