MiContact Center Update & demo John de Breij & Hans de Jong 12 april 2016.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

Het ‘nieuwe werken’ met
Druk op een toets om verder te gaan
Marketing & Sales Systems 2000 CKC Van CRM naar eCRM
Klantenservice 2.0: het lerend vermogen van de klantenservice als vliegwiel voor een optimale klantervaring Capgemini Nederland BV Consulting Services.
PSO for Microsoft Dynamics 2013
Samenwerking met MOSS 2007! Chris Hoppenbrouwers.
Informatietechnologie (IT)
FOLLOW ME WORKPLACE flexibele toegang tot uw bedrijfstoepassingen en –documenten vanop elke locatie, vanop elk toestel.
Download het volledige whitepaper via Deze presentatie geeft een samenvatting van het gelijknamige whitepaper. Het volledige whitepaper.
E S N A T E C H N O L O G I E S I N C. Speech Messaging Web Wireless Unified Communications E S N A T E CH N O L O G I E S I N C. Every call… Every message…
Een introductie. Open source Betere kwaliteit Hoge innovatiesnelheid Betere prijs/kwaliteit verhouding Vrijheid in keuze van leverancier Gedreven door.
Kennis Sessie PSO 2013.
Easy Bis Bestuursdienst Informatie Systeem Van agendapunt tot besluit Met automatische internet publicatie.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
Woensdag 24 juni 2009 Web 2.0 en Technologie Bram de Kruijff.
BI voor Microsoft Dynamics AX
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Databases I (H. 1) Wiebren de Jonge Vrije Universiteit, Amsterdam Voorlopige versie 2003.
Cloud / hosted citrix / virtualisatie
1 Welkom Loe Hameleers Gerard Maeijer. 2 ERP systemen zullen een ingrijpende verandering ondergaan ERP systemen zullen een ingrijpende verandering ondergaan.
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
Doelstellingen inrichten in MS Dynamics CRM BEKE LUKAS.
PADS4 maakt het eenvoudig om informatie te verspreiden naar een specifiek publiek op de juiste plaats en het juiste moment PADS4 is een professionele oplossing.
Meervoudige selectie van deuren
Communicatie en Digitale media, Hogeschool Rotterdam.
Delivering Value for Less A cceleration C enter for E ngagements Templates Oubollig of Agile Maurice Siteur ACE Service Manager Testing.
Toptaken: Je website is niet het probleem, je organisatie is het probleem Meetup #1 – Digitale Steden Agenda Michiel Duijsings Adviseur Nieuwe Media.
MEETING SYSTEMS BV VOOREFFECTIEFVERGADEREN.  Meeting Systems bv levert software als hulpmiddel om het vergaderen te ondersteunen met de volgende kenmerken:
What’s in the cloud for testing de mogelijkheden voor het testvak 12 mei 2010.
PLANNING EN DESIGN MET VSTS2010 Lunchsessie ALM René van Osnabrugge
1 Bijblijven met het web: attenderingen en spionnen Jeroen Bosman VOGIN, 6 november 2014 Wageningen.
Sterke authenticatie via SURFconext Eefje van der Harst 24 maart 2015.
APP Platform Rivium, 5 maart 2013 Rik Vietsch.
SKYPE INTEGRATIE “Tools voor Database koppelingen en CRM integratie” SES Skype for Business Kennis Event Dinsdag 12 mei 2015 Michiel Moonen
DMK – week 3 Deel 1.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Hoe optimaliseer ik de bereikbaarheid voor mijn organisatie.
PARTNER IN AUTOMATISERING. GESCHIEDENIS C&C kiest Progress 4GL technologie Start ontwikkeling DynIris OpenEdge 10 Verhuis Ambachtstraat,
Mitel MiCollab update Mitel Usergroup Jeroen Borsboom
Gebruikersbijeenkomst Peter Van de Venne 19 november 2015 Louwman Museum, Den Haag.
30 sept 2011 MCS Kennissessie Remote Beheer Remote Beheer Met Conel Routers.
Informatiseringscentrum Marijke Vandecappelle Tormo van Schuppen 5 december 2012 UvA IDM in 15 minuten.
Telecom Services Hosted Telefonie Datum:4 maart 2012Auteur: Het ‘nieuwe werken’ met HIP ‘Hosted IP Telefonie uit de cloud’
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Alarm beheer via SMS Comfort. Algemeen SMS comfort is een netwerkoplossing die u toestaat om SMS tekstberichten vanuit allerhande interfaces te verzenden.
DigEplan
Werkgroep Cost Management Nationale GSE Conferentie 13 oktober 2011.
SOCIAL MEDIA INZETTEN VOOR HET AANTREKKEN VAN NIEUWE STUDENTEN Het gebruik van de Social Media door 5 en 6 VWOers Marc Zinck Stagno Workshop “Social Media.
Peter Roozendaal TestNet Voorjaarsevenement 11 mei 2016.
VAST/MOBIELE INTEGRATIE. Agenda Profiel MCS Markt trends Introductie BRI-AS55x Building Blocks VAST/MOBIELE INTEGRATIE.
Update Frits Wilmink Teamleader Sales 12 april 2016.
Gebruikersbijeenkomst 12 april 2016 Dagvoorzitter: Pierre Lauran WIFI:
We Support Your Success!.
Van BiSL naar BiSL Next Lucille van der Hagen
‘Business at the speed of change’
Medichain Hosted VoIP Medichain ICT & telecom
Elektronische kennisgeving van geboorte
INSPIRATIESESSIE.
Best Practice Equalit Mitel.
SLTN Inter Access ontzorgt ICT
EEN BLIK OP ‘DE’ PrintShop Mail- GEBRUIKER
De Gezondheidsdienst voor Dieren Maaik Meijerink
2tCloud Connectivity propositie
Innovate-IT Enkele toepassingen
Gebruikersdag 2017 Welkom.
Klantcontact: toen, nu, straks?
Microsoft Operations Management Suite (MOMS)
Maak een site en onderscheid
Transcript van de presentatie:

MiContact Center Update & demo John de Breij & Hans de Jong 12 april 2016

| ©2016 Mitel. Proprietary and Confidential. 2 Introductie MiCCMulti-channel mogelijkheden Demo Agenda

| ©2016 Mitel. Proprietary and Confidential. 3 Introductie MiCCMulti-channel mogelijkheden Demo

| ©2016 Mitel. Proprietary and Confidential. 4 Mitel’s MiContact Center-portfolio Customer Journey Workforce Management Digital Media Customer Self-Service Interaction Recording Outbound Dialing Call Routing and Reporting Managed Services Maintenance Services Consult and Integrate Management Best Practices Training Design & Deploy User Training S/W Assurance The flexibility: What, When & How you Need it! SMALL MEDIUM LARGE Sophistication Value Delivery

| ©2016 Mitel. Proprietary and Confidential. 5 MiContact Center update Functierijke en flexibele klantcontact-oplossing: Inbound, outbound en self service-mogelijkheden Multimedia (voice, , webchat, WhatsApp, SMS) Real-time, historische rapportage Flexibele routeringsmogelijkheden Integraties met CRM/DB-omgevingen Integratie met MiCollab t.b.v. UC-integratie

6 | ©2016 Mitel. Proprietary and Confidential. MiContact Center 8.0 Operationeel en commercieel Licentiebundels, vereenvoudiging Beschikbaarheid & schaalbaarheid Introductie multi-tenant (cloud, private) Functionele toevoegingen Out-of-the-box integraties (SAP, SFDC, MS CRM) Text-to-Speech, speech recognition SMS / WhatsApp Agent pre-announce Preview Ignite web client Meer details beschikbaar

| ©2016 Mitel. Proprietary and Confidential. 7 Introductie MiCCMulti-channel mogelijkheden Demo

| ©2016 Mitel. Proprietary and Confidential. 8 Waarom WhatsApp?

9 | ©2016 Mitel. Proprietary and Confidential. WhatsApp in Nederland…. Momenteel ruim 11 miljoen actieve WhatsApp-gebruikers (op 17 miljoen inwoners)! Met stip meest populaire messaging-applicatie in Nederland SMS….wat is dat? (bron: onze kinderen) Zakelijke toepassingen beginnen zichtbaar & gevraagd te worden

10 | ©2016 Mitel. Proprietary and Confidential. Voordelen van zakelijk gebruik WhatsApp Direct & persoonlijk Laagdrempelig Deels reduceren telefoonverkeer Berichten blijven “persoonlijk” t.o.v. bijvoorbeeld twitter Bron: Frankwatching

| ©2016 Mitel. Proprietary and Confidential. 11 Voorbeelden van gebruikers

| ©2016 Mitel. Proprietary and Confidential. 12 Hoe ziet deze integratie er uit?

13 | ©2016 Mitel. Proprietary and Confidential. WhatsApp-flow designer IVR-mogelijkheden voor WhatsApp-afhandeling Routeren op basis van o.a.: Tijdstip van de dag Dag van de week Feestdagen etc. Wachtrijcondities Self-service mogelijkheden Keuze-menu’s op basis van keywords Integratie databases, screenpop CRM Intelligente conversie van WhatsApp naar IVR Via bel naar, of Callback

14 | ©2016 Mitel. Proprietary and Confidential. Agent desktop 1 agent desktopapplicatie Preview WhatsApp-interactie gebruiker Diverse agentacties: Beantwoorden/verbreken Doorverbinden Historie bekijken Gebruik templates Mogelijkheid tot 1 of meerdere sessies gelijktijdig, configureerbaar per agent Middels groep-presence mogelijkheid tot bijschakelen in WhatsApp (b.v. overloop groep) Screenpop gevoed vanuit workflow

| ©2016 Mitel. Proprietary and Confidential. 15 Introductie MiCCMulti-channel mogelijkheden Demo

| ©2016 Mitel. Proprietary and Confidential. 16

#MITEL