Thomas van Rooijen. In hoeverre bepaalt het verhaal achter een brand de merkwaarde?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Grammar Chapter 4 – G1 What en Which.
Advertisements

Seth Godin: If its broken its broken ! Dennis de Vroet Peter van Gerwen Michel Janse.
Tel de zwarte stippen!. Tel de zwarte stippen!
Grammar Chapter 3 – G3 One en Ones.
Deltion College Engels En Projectopdracht [Edu/001] thema: research without borders can-do/gesprekken voeren : 1. kan eenvoudige feitelijke informatie.
All Right 1thv Unit 6 grammar 4.1 en 4.2.
VIDEO MARKETING Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat.
We all want to change the world “You say you want a revolution! Well, you know We all want to change the world” =AqC_Gma221M.
Tel de zwarte stippen. Tel de zwarte stippen Lopen de horizontale lijnen evenwijdig of niet?
The future  vorm 1: een voorspelling doen  Will + hele ww : I will see you soon  Let op: will + not = won't  Shall + hele ww: Shall I help you? 
English and IPC How to teach content through English.
Deltion College Engels B1 Lezen [no. 001] can-do : 2 products compared.
Nothing Is As It Seems Lesson 7 What’s the Story?.
Deltion College Engels B2 Lezen [Edu/003] thema: Topical News Lessons: The Onestop Magazine can-do: kan artikelen en rapporten begrijpen die gaan over.
Why me Lord? Waarom ik Vader. What did I ever done? Wat heb ik ooit gedaan.
Thursday, 02 April 2015 donderdag 2 april 2015 The Song of the Rain 4’51’’ Dans La Nuit 3’52’’ If You Go Away 3’52’’ RADIO JEFKEN 84 STOP CLICK = START.
Nothing Is As It Seems Lesson 4 Romeo and Juliet.
Emilie Wyckmans Sanne Dockx Wim Gabriels. Ontstaan Oorspronkelijk: universitair bedrijfsproject Lancering: 2005 Idee: eender waar, makkelijke toegang.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie ©1996 Word Music (a div. of WORD, Inc.) / WordMusic(UK)IASCAP 1/7 I WILL NEVER BE (Geoff Bullock)
Deltion College Engels B2 Lezen[Edu/001] /subvaardigheid schrijven korte samenvattingen thema: Exotic news can-do : lezen om informatie op te doen - kan.
Nothing Is As It Seems Lesson 5 What’s Cooking?. What are we going to do? -Jullie gaan samenwerken om een recept te ontcijferen. -Je gaat werken met ‘n.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie ©1994 Mercy Publishing Kingsway’s Thankyou Music 1/8 SWEET WIND (David Ruis) 1. There’s a wind.
Ubuntu ”Ik ben omdat jij bent…!” Ubuntu ”Ik ben omdat jij bent…!”
Deltion College Engels B1 Lezen [Edu/002] thema: But I ‘ve read it in… can-do : kan hoofdthema en belangrijkste argumenten begrijpen van eenvoudige teksten.
Nothing Is As It Seems Lesson 8 Cubes and Numbers.
Question tags.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1994 Mercy Publishing 1/4 DRAW ME CLOSE TO YOU (Kelly Carpenter) Draw me close to You Trek.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1999 Joel Houston/Hillsong Publishing 1/6 EVERYDAY (Joel Houston) 1. What to say Lord it's.
English 2E 10 November Programme for today Check homework Last class Some /any Have to Can I? Funny blonde woman at the library.
WHY ME LORD WAAROM IK HEER. What did I ever done? Wat heb ik ooit gedaan.
Kom, ga met ons mee Come, go with us. ‘Wij vertrekken nu naar het land dat de Heer ons beloofd heeft. Ga met ons mee! Je zult het goed hebben bij ons.
Vragende/ontkennende zinnen. 1.Met behulp van to do Betalen wij de rekening? Do we pay the bill? Wij betalen de rekening niet. We do not pay the bill.
Present Simple Tegenwoordige Tijd.  Om aan te geven dat iets nu een gewoonte is. Er zijn een aantal woorden die aangeven dat het om een gewoonte gaat.
Future met will Gebruik je om te zeggen dat iets in de toekomst zal gaan gebeuren. Je gebruikt will als je voorspellingen doet zonder dat je daar bewijs.
Time management Howdoyouset priorities?. Priorities:thingsthatyouthinkare important.
Skin by Roald Dahl What do you think this text will be about?
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1999 Hillsong Publishing 1/5 FAITH (I'm reaching) (Rueben Morgan) I'm reaching for the prize.
Het “Nieuwe Werken” Ties Arts Oude wijn in nieuwe zakken? Of onontkoombaar……..
Wat is nog Haalbaar? “De midlife crisis van een nefroloog” Koen Bouman ZNA Nierkliniek ZNA Middelheim nefrologiesymposium 13 oktober 2012.
1 functie Presentation TEEB-stad tool The value of green infrastructure in cities Lian Merkx Platform31.
Grammar – period 2.
de markt voor 2e hands auto’s “Een Experiment”
Welkom in de Top-2000 kerkdienst
Presteren onder druk.
de markt voor 2e hands auto’s “Een Experiment”
Affiliate Menu - Product
This, that, these, those Aanwijzende voornaamwoorden
Menu Pay-Gold Partner De Affiliate Betalen-Gold menu uitgelegd.
IMAGINE John Lennon.
Stones 11 and 12.
De taaltaak
Wat te doen in het leven What To Do In Life Be Calm Wees Kalm
DE ADVIEZEN VAN BEURSMAKELAAR BERNARD BUSSCHAERT
START is a community within Isagenix, comprised of visionaries and go-getters all around the globe who are between the ages of years old who want.
Grammar in a Nutshell Skills 1.
Chapter 6 Sounds cool! Grammar Stepping Stones 2 t/hv.
Het combo bestaat uit: Eric: piano, keyboard Suzanne: dwarsfluit, zang
Tel de zwarte stippen!. Tel de zwarte stippen!
IMAGINE John Lennon.
Who knows something about scenarioplanning?
Wat te doen in het leven What To Do In Life Be Calm Wees Kalm
Assignment: calling for a meeting about internet use at work
IMAGINE John Lennon.
Tel de zwarte stippen!. Tel de zwarte stippen!
THEME 12 TOPIC 1 Repetitie Theme 12.
Seminarie ‘Automatisering factuurstroom’
IMAGINE John Lennon.
Living in the Promised Land Leven in het Beloofde Land
Empty handed here I come,
Leerlingen zeiden: “Je MOET hem loslaten
Transcript van de presentatie:

Thomas van Rooijen

In hoeverre bepaalt het verhaal achter een brand de merkwaarde?

 Theorie  Content analyse  Conclusie

 Begonnen voor de extreme-sporters  Deze markt ontstegen

In hoeverre bepaalt het verhaal de merkwaarde van een brand?

Merkwaarde MerkloyaliteitMerkbekendheid Gepercipieerde kwaliteit Merkassociaties Overige eigendommen David Aaker Marketing specialist

In hoeverre bepaalt het verhaal achter een brand de merkwaarde? 1. Massclusivity 2. Onverenigbare werelden 3. Conflict 4. Magische reis 5. Keiharde USP 6. Verhaal 7. Verbeelding

“People don’t buy what you do, people buy why you do it.” Simon Sinek

“The world’s most versatile cameras are what we make. Enabling you to share your life through incredible photos & video is what we do. This is your life… GoPro.” Nicholas Woodman. Founder & CEO

HelderEmotieConflictParticipatie

 GoPro  Let me take you to the mountain

HelderEmotieConflictParticipatie

 Powerbrands  Golden circle  Content analyse  Merkwaarde  In hoeverre bepaalt het verhaal achter een brand de merkwaarde?