Thomas van Rooijen
In hoeverre bepaalt het verhaal achter een brand de merkwaarde?
Theorie Content analyse Conclusie
Begonnen voor de extreme-sporters Deze markt ontstegen
In hoeverre bepaalt het verhaal de merkwaarde van een brand?
Merkwaarde MerkloyaliteitMerkbekendheid Gepercipieerde kwaliteit Merkassociaties Overige eigendommen David Aaker Marketing specialist
In hoeverre bepaalt het verhaal achter een brand de merkwaarde? 1. Massclusivity 2. Onverenigbare werelden 3. Conflict 4. Magische reis 5. Keiharde USP 6. Verhaal 7. Verbeelding
“People don’t buy what you do, people buy why you do it.” Simon Sinek
“The world’s most versatile cameras are what we make. Enabling you to share your life through incredible photos & video is what we do. This is your life… GoPro.” Nicholas Woodman. Founder & CEO
HelderEmotieConflictParticipatie
GoPro Let me take you to the mountain
HelderEmotieConflictParticipatie
Powerbrands Golden circle Content analyse Merkwaarde In hoeverre bepaalt het verhaal achter een brand de merkwaarde?