GROEIEN MET JE IDENTITEIT. EVEN VOORSTELLEN… WAT IS EEN KLANT?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
ROZEN EN SPREUKEN.
Advertisements

Hoe blijf ik gemotiveerd
WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Kindermoment.
WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
Presenteren van producten en diensten Petr Salz Geldrop, 24 mei 2004.
Interne Communicatie Masterclass NFK 24 november 2012 Marjan Engelen.
Workshop 3 Hoe bepaal ik als ondernemer mijn niche?
Binden en verbinden van mensen of personeel…
Het oude Griekenland.
Acceptatie en Commitment Therapie Ouderen
Business model puzzle Leer de mechaniek, ken je flexibiliteit.
Social Media.
…… kennisterrein ….. ……naam en functie ……. …… naam bedrijf …….
Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland
Wat willen we vandaag doen?
De succesvolle ondernemer Het juiste personeel
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
CanDo Coaching.
Zijn we werkelijk anders?!
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
Visie & Strategie.
Ondernemende professionals gevraagd! Lieve help!
Visie & Strategie.
Visie & Strategie.
Identiteit van de divisie Zorg & Gezondheid
VORMING MANAGEMENTTEAM. Inhoud vorming managementteam 1. Hoe kan een mantelzorgvriendelijke organisatie er uit zien? 2. Naar een mantelzorgvriendelijk.
Ik ben naam, functie Wie zijn jullie? bedrijfsnaam Welkom bij.
ONTWIKKELEN VAN EEN MANTELZORGVRIENDELIJKE VISIE
 A-94 A-94.
Informatiebijeenkomst nieuwe medewerkers
I skateboarden Hou vol. De aanhouder wint.
50.
WAT maakt ons UNIEK?. We houden van aanpakken! We leren door gewoon te doen de praktijk We houden niet van boeken We zijn schatten We willen graag nu.
Coach Academy Module Persoonlijk 1 Ciska, Bart en Johan.
Waarom? Je hebt de afgelopen lessen je interesses, vaardigheden en persoonlijkheid in kaart gebracht. Waar dat samenkomt, daar ligt je passie. Dat.
Hulpvragen voor het formuleren van je eigen kernwaarden
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Informatiebijeenkomst nieuwe medewerkers
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
PERSONAL BRANDING Stel je bent een shampoo… 10 oktober Amersfoort.
Inleiding Wij zijn Zuidwester Aankondiging decentralisatie, wat nu? Proces van pionieren en verbinding zoeken Stappenplan transitiebureau Positionering.
Doe jij ook mee? WNF-Rangerclub en NPO Zapp presenteren: Operatie Olifant.
Syntens als duurzame verbinder in de bouw Workshop MVO Kies je MVO kleur Hans Lievense.
Bijeenkomst 2. Terugblik  Wat is er tijdens de eerste bijeenkomst besproken?  Wat is ondernemerschap?  Wat hebben jullie geleerd?  Is het gelukt met.
Ontwikkelen van vakmanschap in veranderende tijden. HR netwerkbijeenkomst Tineke de Visser In voor zorg!Merel van der Ham 13 april 2016Aafje Academie.
1. Strategische componenten Wat bouwen we op? Waarom bestaat Riwal? Onze overtuigingen en principes Hoe boeken we in de loop der jaren succes? 2 Visie.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Training praktijkbegeleider Rol van de begeleider Regio Scouting Zeeland.
Jouw bedrijf in 10 seconden 1 Aleid Overbeek | Businesscoach 45+ | jouwbedrijfin10sec6okt2015.
1 Platform Rotterdam / A13 Woensdag 15 februari 2012.
Talent in Ontwikkeling
WORKSHOP ELEVATOR PITCH Loopbaanevent Trivalent Nynke Visser 21 mei 2016.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Daarvoor moet je opvallen! MEER OMZET?.  Waarom heb ik een reclame bureau nodig / schoenmaker blijf bij je leest  Wie zijn Reclamebureau Lansingerland.
Verstoppertje spelen Sommige mensen zijn er goed in…
Rob Goossens Komende lessen Werkomschrijving, werkplan en werkplanning.
Secretary Plus. Wie zijn ze? ● Marktleider ● leveren maatwerk ● nemen een adviserende rol ● zowel benchmark als referentie.
LL. HvHK_Kuurne Organisatieontwikkeling >> Strategische planning.
Concrete stappen naar aansprekende woonzorg- en serviceconcepten
Talent in Ontwikkeling
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Visieontwikkeling Les 5: 7 juni 2017.
Reflecteren op ambities en kwaliteiten
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Transcript van de presentatie:

GROEIEN MET JE IDENTITEIT

EVEN VOORSTELLEN…

WAT IS EEN KLANT?

WAT IS EEN MAGNEET?

AANTREKKEN VAN GEÏNTERESSEERDEN

IDENTITEIT

WAAROM ?

WAT ZIJN JE DRIJFVEREN?

VISIE “EEN WERELD ZONDER VOEDSELVERSPILLING” “WIJ WILLEN MENSEN LANG EN GELUKKIG LATEN LEVEN IN HET HUIS DAT BIJ ZE PAST. NIET DOOR ZE TELKENS TE LATEN VERHUIZEN, MAAR DOOR EEN HUIS TE LEVEREN DAT MET ZE MEE GROEIT. ”

VISIE ONTWIKKELEN 1.Weet wat je wilt veranderen in de wereld. 2. Omschrijf hoe het volgens jou dan wél moet. 3.Omschrijf je rol binnen deze verandering.

MISSIE “HET VOORBEELDBEDRIJF ZIJN OP HET GEBIED VAN KLANTGERICHTHEID” “100 % SLAAFVRIJE CHOCOLADE”

MISSIE ONTWIKKELEN 1.Wat wil je veranderen in de markt? 2.Wat ga je doen om dit te bewerkstelligen? 3.Omschrijf je unieke manier en de belofte die je hiermee naar je klanten maakt.

KERNWAARDEN

DEEL 2: DROOMDOEL

DROOMDOEL Waar wil je over 5 jaar staan? Welke reputatie wil je bereiken?

OEFENINGEN Bespreek met je buurman/ buurvrouw: 1. Waarom doe je wat je doet? 2. Wat zijn je drijfveren? 3. Journalisten-opdracht: Waarom belt ze jou op? Wat komt er in het artikel te staan?

DEEL 3: KLANTMAGNEETPLAN

DOELEN STELLEN Wanneer ben jij succesvol? Hoeveel omzet heb je nodig? Hoeveel behandelingen moet je dan verzorgen? Hoeveel klanten heb je dan nodig? Voorbeeld € ,- 667 Gem. € 30, per jaar

WAT WIL JE IN 2016 BEREIKEN?

UNIEKE KLANTENGROEP

MET SCHERP SCHIETEN

WIE PAST BIJ JOU?

PIJNEN EN VOORDELEN

WAARDEPROPOSITIE

WELKE WAARDE LEVER JIJ?

Eerste aanraking Oriëntatie- fase Ervarings- fase Vertrouwens fase Order fase Hoe bereik je 134 klanten? VAN ONBEKENDE NAAR KLANT

Eerste aanraking Oriëntatie- fase Ervarings- fase Vertrouwens fase Order fase Bierviltjes voetbalclub Website + Referenties Gratis inloopuur Eerste consult gereduceerd tarief Behandel- programma

Eerste aanraking Oriëntatie- fase Ervarings- fase Vertrouwens fase Order fase Bierviltjes voetbalclub Website + Referenties Gratis inloopuur Eerste consult gereduceerd tarief Behandel- programma

GROEIEN MET JE IDENTITEIT 1.Bepaal je identiteit 2.Ontwikkel je Ambities en Doelen 3.Maak je klantmagneetplan 4.Kom in actie! 5.Evalueer, leer en ontwikkel 6.Bouw je business uit!

WERKEN AAN JE BEDRIJF Groepssessie met maximaal 6 deelnemers Je stelt je groeivraag aan de rest van de ondernemers Zij beantwoorden je vraag met een vraag of een idee Vol inspiratie naar huis!