Het chaotische samenwerk spel! Bram Adriaensen Mathieu Maas Martijn Wiendels Jonique Raemakers.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Differentiatie in de klas
Advertisements

Loading... START.  Overleef door op de weg te blijven: probeer naar het donkergroene vak te gaan met je muis.  Als je het groene vak hebt gehaald dan.
Les 7: Game testing. Goed nieuws! Het spel laten spelen om je gameplay te testen. Playtest Voldoet de gameplay aan vooraf gestelde doelen?
KM QUEST: een kennismanagement simulatie leerprogramma
Lets Learn.  Wat is een elektronische leeromgeving ?  Website  Inloggen  Eigen werk staat klaar  Computerwerk  Wordt nagekeken.  Mediatheek  Agenda.
Workshop badminton Spelenderwijs leren badmintonnen vanuit een meer impliciete aanpak. Welkom Voorstellen.
Sitecore SUGNL Meeting – Unit testing met test fixtures 13 maart 2013 Robin Hermanussen – Lukkien
Onderzoek Zimmer 1981 Relatie tussen (extra ) bewegingsonderwijs en de cognitieve ontwikkeling bij kinderen tussen 3 en 6 jaar.
Een startersgids voor innovatie
Beeld en Geluid museum Media park - Hilversum.
Adobe formulieren : stand van zaken.
Interface en Interaction Design Koffie-automaat
Workshop Testen 18 februari.
ZXCVBNZXCVBN. HCI Human Computer Interaction HCI = Designing products people love to use.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Wiki: Medmec04 les 6 (lesweek 7) Engagement The game called life
ZombieNation Sam Vanderstraeten Sibrand Staessens Bernard Spitz
Een product van EIN2D Bastian Engelsberg Nico Hofstede Jos Wagenmakers Marcel Veltman Tim Smit Juul Hobert.
Informatiesystemen in de Bouw
"De overwinning van het afstuderen" De voorbereiding, start en finish van het afstuderen bij CMD-Deeltijd September 2012.
Passend onderwijs in de Twinschool Dove, slechthorende en horende leerlingen samen naar school.
Genre: Tower defense Ontworpen door: ironhide game studio Uitgebracht: Armor Games Released: 28 juli 2011 Platforms: PC + Tablets INFORMATIE.
Lagoonia.
Gebruikerstest. Kenmerken proefpersonen 1 kind van 5 jaar uit groep 1 1 kind van 7 jaar uit groep 3 1 kind van 8 jaar uit groep 4 1 kind van 9 jaar uit.
 Wat is Augmented Reality?  Toepassingen van Augmented Reality  Augmented Reality mobiel  Augmented Reality in games  De toekomst van Augmented Reality.
Risk Based Testing van pakketsoftware
Stoomcursus Muiswerk Compleet
Opmaat Jurisprudentie Sdu Zoeken op onderwerp: Zoekresultaten uitbreiden Universiteitsbibliotheek verder = klikken.
Toekomstige mobiliteit
Verwachting Mijn verwacht van dit spel was erg laag. Voordat ik het spel ging spelen, vond ik het er maar stom, makkelijk en kinderlijk uitzien. Ik wou.
Tiemen, Joey, Robert, Rianne. Inhoud Onderzoek Interface kiezen SWOT Prototype Testen Resultaat.
Adviesering Case Océ Scenario’s voor pintgebruik in het onderwijs Ludo Stanziani, Gideon Swart, Petri Vis, Marley Sulpen, Marina Hoogeveen.
Innovate Dementia Drs. Harriët Verbeek (GGzE)
Ant colony optimalization. Wat hebben wij gemaakt?  Feromonenspoor begrijpelijk maken  Interactieve strip.
Federated Authentication Benchmarking Framework
Smart.pr Mark Walschot – Algemeen directeur
Startweek 2015 Zondag 6 september tot en met zaterdag 12 september.
1 Op het Zuyderzee College Informatica. 2 Informatica Wat is het niet ? Wat is het niet ? Wat is het wel ? Wat is het wel ? Is informatica wel iets voor.
Dit is een test. Een tweede dia biedt mogelijk uitkomst.
Oscar Schuurman Geert Beuneker Tim Janssen Piotr Tekien Usability/Playability Jaar 2.
Presentatie voor de Soester Zakenkring - Organisatie & Innovatie - Waarde Winst Inspiratie.
Een werkbladensysteem voor het stap-voor- stap uitvoeren van taken op de boerderij.
Het chaotische samenwerk spel!. Samen tegen de klok Business model Spellen Uit te breiden Demo.
Lennart Maris, TU/e ISOC SIPSIG meeting 30 november 2006 Resultaten Interviewronde Infrastructure ENUM in Nederland.
Onderzoek naar App. Iphone apps instagram Reclame = komt er soms in voor Nuttig = je kunt foto’s naar elkaar sturen Leuk= je ziet mensen raar doen op.
Jop Smits | Eveline Druncks | Ruud de Peijper | Bram van Dinteren.
‘Business at the speed of change’
Pré-NLT-module 3D-printen
Bridge onder begeleiding
EFFACTS USER DAY 2016 Hoe & waarom implementeer ik DocuSign bij ICL.
Waarom doet onze club mee aan Team:Fit
Het 24 spel.
Special X Onderzoek naar de sociale en mentale ontwikkeling van kinderen met het Fragiele X Syndroom Contactdag Fragiele X vereniging
Finding ways to promote STI testing among the Afro-Caribbean community
Waarom doet onze club mee aan Team:Fit
Filmpjes: nadenken over geld
‘Vernieuwing van het businessmodel van uw evenement'.’
Workshop Agile Performance Testing with mBrace Agile
Spellenboek buitenschoolse opvang
Onderwerp: Het Speelplan
waar / niet waar: VROEGER HAD JE OOK ZTRINGZ IN REGENBOOG-KLEUREN
Bridge onder begeleiding
Project gamemarket Les 1.
Software Development fundamentals
Transferbiedingen Hoofdstuk 13 Oefenspellen 11301D-11308D
<Geef de titel van het probleem op>
HOREN.
EEN REKENSPEL ONTWERPEN
Transcript van de presentatie:

Het chaotische samenwerk spel! Bram Adriaensen Mathieu Maas Martijn Wiendels Jonique Raemakers

Samen tegen Tok de wekker Business model Spellen Demo Visualisatie en geluid Inhoudsopgave

Samenwerken  Niet tegen elkaar maar met elkaar  Elkaar aanmoedigen  Extra leuk!

Visualisatie en geluid  Tok de wekker  Competitie  Persoonlijk  Sneller beginnen

Spellen  3 Start spellen  Voor kinderen 4 tot 8 jaar  Co-operatie  Makkelijk uitvoerbaar + uitbreidbaar  Begeleider

Businessmodel  Extra spellen bijkopen  Fysiek product aanschaffen  Mogelijk extra modules  Premium & transactie model

Innovatie  Fysiek product waarmee interactie mogelijk is  Samenwerken in plaats van tegen elkaar  Makkelijk uit te breiden

User testing  Test afgenomen  2 x 4 kinderen  Getest met het prototype  Uitkomst

Demo

Vragen?