REKENEN We gaan met de metro. Bij het beginpunt stappen 5 mensen in de trein. Reken jij met me mee? Let goed op hoeveel mensen instappen en uitstappen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Rekenen op 1F? Maar dat kunnen ze toch al?!
Advertisements

Met de trein naar Nemo 1 We vertrekken met de fiets vanaf school.
Insights uit social media. kranttelevisieradiowebsocial face-2-facetelefonischschriftelijkonlinesocial Marketeers moeten de massa opzoeken!
1/19 Real-time transportplanning met agents Martijn Mes.
De nieuwe wet Inburgering en de IB-Groep
Oliebollen in de reclame
WELKOM 1. OPENING VOORZITTER.
Rekenen met voedingsstoffen
1 Bloemendaal Born Zutphen Raised Delft Study TUD Curriculum Vitae Peter Kuenzli.
Economische Barometer Breda 2005 Op de weg terug ?
Stand in het land Lex de Boer ZOMERMEETING Huis vol energie.
Hoeveel boterhammen eten wij?
14 april 2004Met de trein naar Nemo!1 Naar Nemo! Daar ga ik! Ik vertrek met de fiets vanaf school.
Opdrachten Snelheid.
Opdrachten Snelheid.
Weesfietsenaanpak bij stations Handboek & Ervaringen Weesfietsenteam
De nieuwe reizigerspassage van Centraal Station Rotterdam is zaterdag 10 november 2012, officieel geopend. De nieuwe passage is zes keer breder dan.
Topografie Nederland (8 dia’s)
Workshop rekenen 6 december
1 Bloemendaal Born Zutphen Raised Delft Study TUD Curriculum Vitae.
Bent u sterk in Hoofdrekenen??? JANEE We gaan het meemaken. Ik ga je enkele heel gemakkelijke vragen stellen.
Centraal Station ROTTERDAM Het Centraal Station is bijna afgebouwd, er is negen jaar aan gewerkt.
de ze me je te de wat moet ik doen ik stop de ze me je te de wat moet ik doen ik stop.
De nieuwe manier van reizen en betalen in het openbaar vervoer
Welkom Bedrijfsbezoek Deelnemers Wat verkoopt het bedrijf.
Met gebruik van een verhoudingstabel
Een moeder stond in de keuken toen ze haar vijfjarige zoontje met zijn treintjes in de huiskamer hoorde spelen.
Oversteken. uitkijken links rechts voorzichtig.
Bent u sterk in Hoofdrekenen??? JANEE We gaan het meemaken. ik ga je enkele heel gemakkelijke vragen stellen.
Toepassingen 5L week 17: ‘Op stap met het openbaar vervoer’ een uurtabel van het openbaar vervoer hanteren een tabel met openingsuren hanteren een tijdsduur.
Winkeltypes.
1 F A D O Schatting aantal problematische drugsgebruikers in Nederland Guus Cruts & Margriet van Laar Bureau Nationale Drug Monitor Met dank aan.
& Onze Staatvandienst Landelijk werkend, regionale focus – Hoofdkantoor Deventer – Kantoren in Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Nijmegen, Doetinchem,
& Mobiliteit binnen Sociaal Plan Mobiliteitsperiode duurt 9 maanden 3 pijlers benoemd in Sociaal Plan 3 fases gedurende de mobiliteitsperiode Brede dienstverlening.
Combinatie functie Regeling namens ministerie OC&W en VWS In fte voor combinatie functionarissen – 1250 fte om sportverenigingen te versterken.
Wat? Waarom? Waar? Wanneer? Hoe? Ouderavond klas 6 VWO.
Zie jij de groene cirkel?
GOOD PRACTICE Sporten na revalidatie. Waarom “Move 2 Live”
REKENTIP BTW. TARIEVEN Laag tarief = 6 % Normaal tarief = 21 %
Benchmark Waar staat uw regio? Nikkie Gerritsen Marktadviseur.
Wat? Waarom? Waar? Wanneer? Hoe? Ouderavond klas 6 VWO.
Wat? Waarom? Waar? Wanneer? Hoe? Ouderavond klas 5 Havo.
Vandaag: Restant les 3 Verhoudingen
Aanbesteding catering Juul van ‘t Hooft productmanager ontmoeten en voeden 16 november 2015.
Regiovorming in Ketenperspectief.
Verhoudingen Les 1 een deel van een gehele hoeveelheid In breuken
Herhalen schaal Schaal is een verhouding.
Totaal alle regio’s in NL
Een moeder stond in de keuken toen ze haar vijfjarige zoontje met zijn treintjes in de huiskamer hoorde spelen.
Wat? Waarom? Waar? Wanneer? Hoe?
Voorlichting competitie D junioren
Bent u sterk in Hoofdrekenen???
Samenwerking openbare verlichting Almelo Enschede Hengelo
Made by : Levi, Ruben, Bram, Morris
Hoe de jong-volwassenen verdwenen uit het oosten
Wat? Waarom? Waar? Wanneer? Hoe?
Meten en meetkunde les 3: omtrek, oppervlakte en inhoud
Mondeling Nederlands Cursus 3 – Module 5 Dag 1.
Hoofdstuk 14 Rekenen met tijd. Hoofdstuk 14 Rekenen met tijd.
Met ‘kieken wat ut wöt’ kom je er niet: de Achterhoek over 15 jaar
Rekenen met grote getallen
beslist geen rocket science
Bevolkingsomvang in Bronckhorst
Hoofdstuk 2 Wat gaan we vandaag doen? Opening Doel Nieuwe stof
Semantisatieverhaal Ken jullie het filmpje van die lachende man in het openbaar vervoer, in de metro? Openbaar vervoer is vervoer dat iedereen mag gebruiken,
Winnende en verliezende G30 gemeenten – arbeidsplaatsen
Hoofdstuk Hoofdstuk 4 Elektriciteit Wat gaan we vandaag doen? Opening
Blok 3 les 5.
Hoofdstuk 12 schaal. Hoofdstuk 12 schaal Paragraaf 12.1 Schaalverdeling.
Basis 7 Tijd. Basis 7 Tijd Paragraaf B7.1 Wijzers van de klok.
Transcript van de presentatie:

REKENEN We gaan met de metro. Bij het beginpunt stappen 5 mensen in de trein. Reken jij met me mee? Let goed op hoeveel mensen instappen en uitstappen op het perron.

+5 Enschede 0

De trein is onderweg 5

+3 Hengelo 5

Hoeveel mensen zitten er nu in de trein?

8 +2 Almelo

Hoeveel mensen zitten er nu in de trein?

10 +2 Almelo

Hoeveel mensen zitten er nu in de trein?

12 +4 Utrecht

Hoeveel mensen zitten er nu in de trein?

16 +3 Amsterdam

Hoeveel mensen zitten er nu in de trein?

19 -4 Apeldoorn

Hoeveel mensen zitten er nu in de trein?

15 -2 Rotterdam

Hoeveel mensen zitten er nu in de trein?

13 -5 Groningen

Hoeveel mensen zitten er nu in de trein?

8 +4 Groningen

Hoeveel mensen zitten er nu in de trein?

12 +4 Groningen