Verkiezingen Beste Strandpaviljoen 2014. Doelstelling De strandpaviljoens langs de Nederlandse kust te promoten en het imago te versterken.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoestemtpeelenmaas.nl Waarom kiezers stemmen of thuisblijven en wat lokale politici daaraan kunnen doen Onderzoek van de Rekenkamercommissie Peel en Maas.
Advertisements

In opdracht van … De provinciaalse Sportdienst Brugge Regio West-Vlaanderen.
ZAPPcity Project ZAPPcity • alle evenementen onder één publicitaire paraplu • 28 augustus – 14 september • kunst, cultuur, sport, media • locaties.
De Vonk van Hoogezand-Sappemeer Woldwijkcentrum 13 maart 2013.
Businesstoepassingen
20 jaar Open Monumentendagen 2008 RESULTATEN VAN PUBLIEKE OPINIEPEILING Nobody’s Unpredictable Oktober 2008 IPSOS BELGIUM Waterloo Office Park Drève Richelle,
Landelijke Open Imkerijdag
15 – 9 – 2006 Technocentrum Twente FIRST LEGO® League 2006 Martijn Roelofs.
SPONSORLOOP BASISSCHOOL : DE VELDHOF 18 APRIL Moeder met een Missie Jolanda de Groot-Gravee.
Presentatie, 7 oktober 2008 NPV Kring Arnhem-Nijmegen Hoe presenteer ik mijn locale NPV-afdeling.
 EMEG-lijst: Weet Ik Veel? Door Karlijn Dado. Breng de reclames rondom in kaart en kijk naar de koppeling daartussen. Welke conclusie kun je trekken?
Stichting Projecten Utrecht.
Door "De Pluim" meer aandacht voor en steun aan gehandicaptenzorg. 1 Met de actie ‘De Pluim’ wensen de Koning Boudewijnstichting en de tien regionale zenders.
Parlementaire democratie
Versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers.
Ronde 3. Hint Halve Finale A - Ronde 3 Vraag 1 Sportieve Broers.
Nederland leeft met water & AGV verkiezingscampagne.
Voedingscentrum Bachelors Award 2011 Datum:……. Opleiding:….
Posteropdracht ANW: Nobelprijzen
Waarom lid worden van BVB ? 1 Toegevoegde waarde voor u & voor uw onderneming / administratie / instelling.
Waarom won CAW Metropool de prijs voor de ‘beste interne campagne’ 2010? BViC Wintercheck.
Varkens Vandaag Het echte verhaal in de media. Zo maar wat voorbeelden John van Paassen, varkenshouder in Deurne.
* FHK Docent Dans * Media: - TV, internet, smartphone, radio * Social Media: Facebook, WordPress, Whatsapp, Skype.
Overeenkomst.
Politiek jargon Bingo.
Nieuw! Zet goede voornemens voor 2015 nu al om in een krachtig reputatie & profiel plan!
Omroep Flevoland helpt bij een vliegende start. Introductie Timo Jepkema, Yvette van Ek Eline Hoffman en Sven Jach Televisieformat Lelystad Airport Werkgelegenheid.
Agenda Wat is het campagne idee / concept? Welke media worden ingezet?
Historie In navolging van succesvolle initiatieven : Frankrijk Italië Nederland.
 Leiden van een organisatie  ontwikkelingen sturen en beïnvloeden  beheersen van processen.
Using media Lisette Immink Pieter Versluis Anne Draper Tom Horn.
TEAM TASTE Phillip Hannaart – Jesse Pesulima - Roy Osterholt - Jip van Zoest – Frans Jogchems – Anouck Steenken – Annieke den Boer.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Toepassingen 5L week 11: ‘Reclame’ een breuk of een procent nemen van een getal 5L week 11: ‘Reclame’
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Historie 1e festival 12 april 2002Boogie Bar1100 bezoekers (uitverkocht) 2e festival 26 april 2003De Muzeval1350 bezoekers (uitverkocht) 3e festival.
3 de jaar ISALT Nederlands (niveau 1) Mélanie Baelen
1 Uitgevoerd door bib Hoogstraten en Bureau Leemans met steun van de Provincie Antwerpen. Marktonderzoek bibliotheek Hoogstraten Voor informatie:
Alpe d’Huzes: Opgeven is geen optie!. 21 bochten21 bochten Grote trekpleister voor wielertoeristenGrote trekpleister voor wielertoeristen Alpe d’HuZes:
Evaluatie campagne “Twaalfde Man” Agenda Twaalfde man in vorm –Media (Mindshare) –Concept en plan –Budget –Timing –Partners Campagne 2015.
Hansa Green Tour Winter Edition 2016 World Sustainable Energy Days.
DE IDEALE REGIOZENDER IN 2010 Workshop ROOSdagen Vincent Everts Krijn Schuurman.
Het Carré Een nieuwe visie op het historisch centrum De Heerenveense School 11 juli 2012.
Claire van Emmerik. Hoe zet je een stad op de kaart door middel van citymarketing? Deel 1  Het gebruik van citymarketing Deel 2  Dordrecht: Het citymarketingbeleid.
De wuppies maken partijen en hopen dat daar op gestemd word. Klik om de partijen te zien. Ik ben de leider van de PTP, de partij tegen pesten. Bij de.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
“Alle informatie die de overheid heeft, is van de mensen. Zij moeten er zelf mee aan de slag kunnen.” - Saskia Stuiveling Bron: Vrij Nederland, 28 mei.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Hoe versterk je je positie als raadslid? Aukje de Vries 19 juli 2016 MASTERCLASS.
OC, wat kan je nog meer doen?!
Bevraging streekproducten
Blok 2 Vrijheid in Nederland
…..LET OP…………. Deze powerpoint gaat over de “Burgers, de media en pressiegroepen”. De powerpoint bevat de basisstof die je moet kennen om het centraal.
Burgerhout Bruist Editie 2017.
Informatiebijeenkomst
Doelgroepen: STER & LINDA
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Uitvoering Marketing 11 mei 2011 (regio Zuid, bij kantoor Arnhem) &
Marketing Week 6 Het mediaplan Les 1.
Studenten Award BTSZ 2018.
Zoeken en aanvragen met WorldCat Discovery
Zoeken en aanvragen met WorldCat Discovery
Zoeken en aanvragen met WorldCat Discovery
Verenigingsondersteuning
Zoeken en aanvragen met WorldCat Discovery
Zoeken en aanvragen met WorldCat Discovery
Welkom! Kennisbijeenkomst ‘Free publicity en social media’
Zoeken en aanvragen met WorldCat Discovery
Transcript van de presentatie:

Verkiezingen Beste Strandpaviljoen 2014

Doelstelling De strandpaviljoens langs de Nederlandse kust te promoten en het imago te versterken.

Alle strandpaviljoens langs de Nederlandse kust en de zoetwaterpaviljoens, maar ze dienen wel lid te zijn van Koninklijke Horeca Nederland en / of Strand Nederland Voor wie

Start: 4 mei 2014 prijsuitreiking 3 juli 2014 Wanneer

Koninklijke Horeca Nederland Stichting Nederland Schoon Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen Horeca Entree Georganiseerd door:

Prijzen De media en het publiek is het meest geïnteresseerd in wie het beste paviljoen van Nederland is. Daarom wordt er alleen een prijs uitgereikt aan het beste strandpaviljoen per provincie, het beste zoetwaterpaviljoen en het beste strandpaviljoen van Nederland Daarnaast wordt er een prijs uitgereikt voor: Schoonste strandpaviljoen Populairste Belgische strandpaviljoen

Publiek Het publiek kan via de website strandpaviljoen2014.nl stemmen wie ze het beste vinden en moeten daar dan ook motivatie bij geven. Strandronde /website onderzoek Mystery Quest ANWB Jurybijeenkomst Totstandkoming winnaars

Jury

TV Radio Kranten stemmen bezoekers Bereik