Laluz Geite Wollen Sokken Gala concept. Stichting laluz bestaat 5 jaar. Laluzzers hebben in die 5 jaar ongelooflijk veel bereikt. We gaan, samen met laluzzers.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Logo Gemeente Laat Kracht en Pracht van (lokale) Sport zien! Datum 2012 Presentatie Sprekers:
Advertisements

Hoe blijf ik gemotiveerd
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
Alcohol 16- geen goed begin
Veilig en gezond aan ’t werk, dat raakt iedereen. Goed voor jou en voor de zaak. Samen sterk voor preventie Campagne Een gezonde werkplek Naam.
DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Inzendingspresentatie DFMA Awards 2012.
Mariska Warnars Coördinator SBIR cyber security Agentschap NL
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn, maar dat wìj verantwoorde- lijk zijn voor wie.
The downside of alcohol Alcohol anders bekeken
4 juni 2011 Cultureel Centrum de Postkoets Horn
JAARPLAN HOCKEYSPONSORING DOELSTELLINGEN Bijdragen aan de naamsbekendheid Positieve bijdrage aan het imago Binding eigen medewerkers/ Company Pride.
SamenLoop voor Hoop Inspiratiedag 2 oktober 2010 Workshop Bedrijfsvoering Rina Noorlander, KWF Kankerbestrijding.
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
Bunnik Beleid en Advies. Niet tellen maar wegen Over de zin en onzin van prestatieafspraken in de culturele sector.
Medmec04 Engagement Les 2. agenda Teams vormen Maatschappelijk thema bepalen Ontwerpprocedure opstellen Dummie Procesverslag.
Marketing presentatie
[passende afbeelding]
Chantal Kenens, Anneke Risselada, Merel Schutten
© Stratix 2007 Overview Plan van Aanpak Vraagbundeling voor de realisatie van municipal wireless [in het nederlands]
Waarom won CAW Metropool de prijs voor de ‘beste interne campagne’ 2010? BViC Wintercheck.
Presentatie Forum 22 mei 2011 Erfgoedcel k.ERF Subsidiereglement Erfgoedprojecten.
Voetbal is een leuk spelletje laten we het ook zo houden!
Workshop stakeholdermanagement & Netwerkborrel 19 september 2013 Bereik de 18 e hole en vier het succes op de 19 e !
Middenstandsvereniging Heusden-Zolder vzw heet u welkom
Workshop Fondsen werven
Het nieuwe solliciteren:
NAJAARSVERGADERING NOVEMBER KNSB en haar leden.
Werkgroep wervend toernooi Concept en Plan van Aanpak 1.
Aanvraag transformatie- en innovatieplannen SW-bedrijf
Middelen voor je buurtproject 21 maart Sessie 1.
Meer interactie tussen de OCMW’s en de POD MI Social media Provinciale Ontmoetingsdagen Lente 2015.
Intranet tips voor een succesvol intranet met Social Media integratie | d-Tail Company 25 tips voor een succesvol intranet met Social.
SCRUM Agile ontwikkelen
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Lesbrief Jongerenprogramma Nederlands Film Festival Wat is het Nederlands Film Festival (NFF)? Waar denk je aan bij het NFF? Ben je weleens naar het.
Rotterdam, 00 januari 2007 Project 3 Vrijdag 21 november 2014 Verzamelen, analyseren en presenteren van gegevens.
Christelijke Boektiek de Vries te Drachten
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
Volle OR en hoge verkiezingsopkomst: Utopie of goed realiseerbaar?’
RESULTAAT 2015  Aantal loten verkocht: (874 in 2014)’  Doel was EUR  Opbrengst: = EUR voor HCY ( EUR in 2014)  Aantal verkopers:
Workshop INFORMATIEVAARDIGHEDEN Samen sterk met.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Workshop verkiezing student-ondernemer 2014 maart/april 2014 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel
 Actief lid zijn van de KBO Nu en in de toekomst In gesprek met de leden Ellen van Troost van Moveo Training & Advies.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Workshop Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ?. Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ? Why.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
Instrument of houding? Implementatie van regionaal en lokaal integraal volksgezondheidsbeleid.
Wetenschap & Technologie en zaakvakonderwijs [naam trainer]
Online Muziekschool New Media Skills 15 sep 2009 Jeroen Bouman.
Claire van Emmerik. Hoe zet je een stad op de kaart door middel van citymarketing? Deel 1  Het gebruik van citymarketing Deel 2  Dordrecht: Het citymarketingbeleid.
AtyJean & Kracht On Tour Samen on Tour in Goes op 12 oktober 2016.
Landelijke raad 11 juni 2016 Toelichting op de belangrijkste onderwerpen van de agenda.
Loonse Dorps Kwis 23 september 2016 De Wetering
Campagne taalvaardigheid
Een succesvol community project
Toelichting op de belangrijkste onderwerpen van de agenda
Een vergadering organiseren
Informatiebijeenkomst
Vergadering Personeelsdienst
De kracht van de Fietsersbond
PEACEPOSTER CONTEST Lions Clubs International
Team Maasdriel Opgeven is geen optie
Team Maasdriel Opgeven is geen optie
Ontwikkelen bijeenkomsten
D&P P1 Organiseren van een activiteit
WAT MOET JE WETEN OVER AANVRAGEN BIJ DE GOEDE DOELEN LOTERIJEN?
GLASTUINBOUW IN BEELD Hier volgen enkele algemene sheets + film met de ambities en cijfers van de glastuinbouw om het kader te schetsen.
Sponsorpakket BouwKennis Jaarbijeenkomst 2014
Transcript van de presentatie:

laluz Geite Wollen Sokken Gala concept

Stichting laluz bestaat 5 jaar. Laluzzers hebben in die 5 jaar ongelooflijk veel bereikt. We gaan, samen met laluzzers en onze doelgroepen, een ongelooflijk gave avond neerzetten om dit te vieren. Om te onderstrepen dat we elke doelgroep waarderen en nodig hebben, zullen we aan hen awards uitreiken. Het thema van dit lustrum – geite wollen sokken – onderstreept hoe laluz met haar aanpak een bestaand concept voor nieuwe markten heeft aangeboord. We zullen niet schromen nieuwe YP inschrijvingen en verdere IO en corporate engagement te bereiken, maar de viering en markering van onze rol als laluz staat centraal. Laluz heeft meerdere financieringsbronnen, waaronder events. Het totale laluz budget houdt rekening met een positieve bijdrage van events. Daarom wordt gestreefd om met het event 10K meer opbrengsten te genereren dan het event kost.

Doelen, doelgroepen Doelstellingen o Het vieren van ons lustrum o In het zonnetje zetten van laluzzers o Door vergroting van naamsbekendheid:  nieuwe inschrijvingen / activering van bestaande YPs  activering bestaande IOs  engagement bestaande/nieuwe bedrijven  het verder vestigen van laluz als opinion leader op gebied van social engagement van bedrijven en young professionals o (Let op: ‘knuffelen van onze bestaande kring’ is belangrijkste) o 10K ter dekking van overall laluz budget Doelgroepen o Alle laluzzers + partner (potentieel: 125 * 2 = 250 | reeel: 60 * 2 = 120) o YPs (database, nieuw) o IOs (bestaand) (potentieel: 250 * 2 | reeel: 40 * 2) o Bedrijven (bestaand, nieuw) (potentieel: 20 * 2) (meer kaarten mogelijk) o Pers o Totaal aantal deelnemers: mensen

Awards (I) Awards voor/criteriaNominatieprocesPrijzenNext steps Laluzzer Meest opmerkelijke laluzzer Criteria: TBD (Marije/bestuur) CT benoemt Laluzzer selectieteam Selectieteam nomineert en selecteert winnaar die op event wordt bekendgemaakt Award TBD (fiets via Postcode loterij?) Presentatie/ uitrijking: selectieteam Selectieteam benoemen die criteria, nominaties, (beeld) materiaal voor nominaties regelt Bestuur: cadeau YP Meest engagede/effectieve YP Criteria: duur, intensiteit, opbrengst, betrokkenheid van/bij laluz opdracht oid Matchmakers (oude en huidige) dragen 1 YP voor YP selectieteam kiest 3 genomineerden Laluz laat dit van te voren weten zodat genomineerden iig komen. Op avond zelf worden (gave) filmpjes vertoond van YPs met o.m. interviews met IO(s) en YP, muziek, etc. Deelnemers stemmen op YP ahv gekleurde briefjes. De GWS Award Ontwikkeling s-reis 2 wk (bv. Via FairGround sessions), of 3 mnd (bv. via TNT of via xxx)) Tuk-tuk Presentatie/ uitrijking: Floortje Dessing, Peter Bakker, etc. Selectieteam benoemen Matchmakers benaderen YPs contacten Bepaling materiaal (eg film) Verzamelen materiaal Bepalen shortlist uitrijkers, contacten Sponsoring prijzen Sophie: tuk tuk uitzoeken

Awards (II) Awards voor/crit. NominatieprocesPrijzenNext steps IO Meest engagede IO / IO die meeste/meest effectief YPs inzet/meest committed met laluz is Criteria: in laluz bestand, meeste/meest effectieve inzet van Yps (via laluz) IOs wordt gevraagd op te tekenen waarom zij afgelopen jaar opmerkelijk zijn geweest (resultaten, inzet YPs, anything) IO ‘vakjury’ nomineert hieruit 3 + winnaar Nominaties van te voren laten weten Winnaar wordt op avond zelf bekendgemaakt Award Eervolle vermelding (waarin? (bv. Goededoelen.nl) workshop over iets (bv. Strategie, YP inzet, etc.) bv. van Floris Croon, Jankovich?) Zendtijd? Presentatie/uitrijking door minister/ staatssecr./ Cohen/ iemand die veel voor IOs doet Criteria opstellen Quick round onder matchmakers, Marije, bestuur Bepaling wie door database heengaat YPs contacten Bepaling materiaal (eg war stories, film) Verzamelen materiaal Bepalen shortlist uitrijkers, contacten Bedrijf Bedrijf die meest doet om haar YPs maatschappelijk te betrekken (evt: in crisistijd) Criteria: opinie via Intermediair poll 10 meest genoemde bedrijven worden genomineerd en worden van te voren op hoogte gesteld. Bekendmaking op avond zelf. Voorpublicaties via sustainability platform, VNO- NCW, etc. Award Eervolle vermelding/ publicatie-interview in Intermediair gratis workshop oid van laluz voor Yps Presentatie/uitrijking door Wientjes, Katja Schuurmans, CEO Intermediair Uitwerken concept 1- pager voor Intermediair, voorstel Contact opnemen met Intermediair Poll vragen opstellen, etc. Indien succesvol: contact opnemen met andere platforms (VNO-NCW, sust.platform, etc.) Bepalen shortlist uitrijkers, contacten

Avond (I)

Avond (II) TijdWatOpmerkingenNext steps Voorgerecht + YP pitch door IO IO Award Hoofdgerecht + YP pitch Bedrijven award Nagerecht + YP pitch geitekaas “and the winner is” catering, etc. Awards: zie award slides YP awardAwards: zie award slides DansantGoede band to start with, DJ + saxofonistAwards: zie award slides Band etc. regelen

Poll/Bedrijven Poll vragen: Als wat werk je waar? Heb je weleens zelf vrijwiligerswerk gedaan via, of in tijd van je werkgever? Hoe beoordeel je hoe jij door jouw werkgever wordt gestimuleerd of wordt vrijgelaten om je maatschappelijk in te zetten? Welke 2 bedrijven stimuleren in jouw perceptie het meest hun werknemers om zich maatschappelijk in te zetten? Poll publicatie: Verwijzing/advertisement in Intermediair intermediair.nl, laluz.nl (2 weken) Poll moet viraal zijn (door kunnen sturen) Bedrijven: Uit poll komen 10 nominaties 10 genomineerden gaan we langs (Marije) – concept uitleggen blabla, tafel verkopen a EUR 5,000 Genomineerden mogen x Yps meenemen (bedrijven die geen 5K neerleggen mogen uiteindelijk ook komen met x Yps indien aanmeldingen tegenvallen) Verdere mogelijke inkomsten Hoofdsponsor Entree Stichting Doen Awards laten sponsoren (Vodafone?)

Marketing/PR Pre-uitnodigingen moeten 1 oktober worden verstuurd met datum, tijd, etc. Trigger, evt. al ‘lot’ Hele database laluz (YPs, IOs, bedrijven?) Intermediair: gave full-pager met verwijzing naar website/poll (poll op Intermediair.nl + andere bladen van Intermediair evt. + laluz.nl) 3 weken van te voren: nominaties bedrijven bekend maken naar pers Geite wollen sokken uitdelen op ZuidAs / PC en pers uitnodigen (met Jort Kelder) Grote geitewollensok ophangen ergens op ZuidAs/de Dam Geitewollensokken opsturen naar pers Hoe kunnen we bedrijven triggeren om hun YPs te triggeren de poll in te vullen (viraal) – eventueel via interactive banner? Brief/pakketje/telefoontje naar contacten laluz met uitleg poll Via bedrijven: zie bedrijven Goededoelen.nl / via IOs One-pager ontwikkelen

Losse fladder Ideeen Let op: op uitnodiging als einde zetten Let op: poll moet viraal zijn (‘stuur door’, etc.) VNO-NCW betrekken? Tent hebben/weten/regelen voor na afloop voor die hards Tafelschikking? Halverwege wisselen? Bij laluz borrel Marije laten zeggen dat nog niet teveel gedronken moet worden Act na nagerecht voor stickiness? Geitewollensokken uitbuiten (verder brainen met C+R): o Geit o Sokken o Geitebreiers o Geitewollensokken figuren van vroeger tonen (grote zwart/wit fotos) o Grote posters met cijfers over aantallen vrijwilligers in NL in laatste decennia o Geite wollen sok opsturen als invitation o Geite wollen sok aantrekken o Tele2 als sponsor o Geitewollen sok van Armani, Victor & Rolf, andere NL bekende couterier, Marlies Dekkers geite wollen BH/topje, geite wollen das Sprekers: Staatssecretaris/minister? Cohen? Herman Wijffels? Peter Bakker? Marcel Beerdhuizen (SOS Kinderdorpen)