Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Economische Benutting van Forten
Advertisements

Campagne 5001redenen - zomeractie 2010
ZAPPcity Project ZAPPcity • alle evenementen onder één publicitaire paraplu • 28 augustus – 14 september • kunst, cultuur, sport, media • locaties.
ACTIVITEITENPLAN Wat gaan we doen?.
Stichting Dijk van een Kust
ACTIVITEITENPLAN EEN TERUGBLIK. Activiteiten De doelstelling van de gemeente Simpelveld is: -> Het aantrekken van meer verblijfstoeristen.
15 – 9 – 2006 Technocentrum Twente FIRST LEGO® League 2006 Martijn Roelofs.
Broodje Brussel Dag van de Cultuurcommunicatie 13 december 2005 Frank Ilsbroux.
SPONSORLOOP BASISSCHOOL : DE VELDHOF 18 APRIL Moeder met een Missie Jolanda de Groot-Gravee.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
De Digitale Week 2013 Infomomenten De Digitale Week is een initiatief van LINC vzw.
Arteveldehogeschool Office management
Projectbeschrijving MNU Presentatie Hogeschool van Amsterdam Carel Hofland 1 februari 2011.
In&Uit Leuven naar een nieuw toeristisch-cultureel onthaal Annemie Vandermotte Themadag Vrijetijdsonthaal – 26 september 2005.
Wat vooraf ging… Regionale stimuleringsregeling Samenwerking met milieu educatie centra Communicatiemiddelen –NME-krant –Persberichten.
detaillistenpromotie
TED ted BasisonderwijsVoortgezet Onderwijs Hoger Beroepsonderwijs Wetenschappelijk Onderwijs Kidsweek Junior in de Klas Groep 5,6 en 7 Oplage
SAMEN LEVEN Team projecten en evenementen. VERLOOP INFO SESSIE  1. De dienst “Samen leven”  2. Projectwerking Antwerpen Noord (team projecten en evenementen)
Marieke Verdonk, hoofdredacteur EventsDigitaalPrint Cursus- sen.
Citymarketing Hilversum 2006
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Wetenschapscommunicatie KU Leuven DAG VAN DE WETENSCHAP.
Digitale samenwerking Hummelo (digitaal dorpsplein) Harold Pelgrom Jan Klein Kranenburg Hummelo, 3 juni 2013.
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
Horst 22 maart 2011 Vastgoed(monitor) Limburg (:VL) Van Monitor naar Community 22/3:VL in gesprek met Noord-Limburg.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Stavaza.  Wat en waarom?  Wie?  Oproep nationale Archeologiedagen.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Evaluatie Huis van de Mechelaar. Cijfers Huis van de Mechelaar Totaal # bezoekers sinds start nieuwe werking: Totaal # afspraken afgehandeld sinds.
Start to Run 2015 Informatie (nieuwe) locaties. 2 Ontwikkelingen De loopsport zit nog steeds in de lift (3 e loopgolf) Versnipperde loopsportmarkt (initiatieven.
Evaluatie. Aanleiding: In het jaar van Sail Amsterdam en Europees Jaar van het Industrieel Erfgoed de Zaanstreek beter op de kaart zetten; feest der verbinding.
PR & Communicatie BIG Challenge BIG Challenge deelnemers uit de veehouderij en andere agrarische sectoren die samen fietsen en strijden tegen kanker.
Wetenschap voor iedereen Wetenschap toegankelijk maken voor een breed publiek Amito Haarhuis Adjunct-directeur Science Center NEMO 9 december 2015.
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
Presentatie voor KHN, Afdeling Heerenveen Alvin Sibbald, programma manager 25 januari 2016.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Februari 2016Jan Paul ter.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
3 t/m 14 oktober Inhoud  Alert Online 2016  Thema  Communicatie en Onderzoek  Hoe meedoen?
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
TopTalent Dressage Het platform voor jonge dressuur talenten in Nederland & België.
Verkiezingen Beste Strandpaviljoen Doelstelling De strandpaviljoens langs de Nederlandse kust te promoten en het imago te versterken.
Hoe zijn we ontstaan? In 2008 met groot deelnemersveld strategische visie en missie ontwikkeld voor toerisme en recreatie om: Het noorden van Limburg.
Marketing Noorderzon Performing Arts Festival Groningen Mark Hospers Presentatie 25 maart Assen.
Het programma In voor zorg! Hannie Treffers en Carolien Koning PGM open, 7 februari 2013.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
Fairtrade Gemeente [naam presentator invullen] [datum invullen]
Fan beleving Hink Jan Apotheker
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Communicatie Gezondheidsmonitor. Aanleiding Nieuw: grootschalig gelijktijdig onderzoek Kansen en risico’s.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Nationale Sport Week Sportservice Doetinchem 6 februari 2013.
PR & Communicatie BIG Challenge 2017
Campagne taalvaardigheid
Personeelsmeeting 26 februari 2015
Middenstand en horeca Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen?
Slag om Arnhem levend houden.
Burgerhout Bruist Editie 2017.
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
PR & Communicatie BIG Challenge 2018
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
D&P P1 Organiseren van een activiteit
Welkom! Kennisbijeenkomst ‘Free publicity en social media’
Transcript van de presentatie:

Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van het bezoek aan de forten van de Stelling van Amsterdam

Doelgroepen Stelling van Amsterdam Recreanten en natuurliefhebbers Kunst en cultuurliefhebbers Liefhebbers van het goede leven Gezinnen Liefhebbers militair erfgoed Buitenlandse toerist

Middelenmix Stelling van Amsterdam Gedrukte media Advertentie: jaarlijkse spread in de Uitwaaier (oplage stuks) Foldermateriaal: algemeen foldermateriaal (NL/EN/DU/FR), Stellingpaspoort, programmafolders rondom evenementen, flyers ter promotie van producten Free publicity in kranten Nieuwe media Meertalige website bezoeken, unieke bezoekers in Koppeling Uit in NHwww.stellingvanamsterdam.nl Digitale nieuwsbrief voor algemeen publiek (1.360 abonnees) Stelling Facebook: fans Stelling Twitter: 700 volgers Free publicity in digitale media En kanalen van partners als SLO, Werelderfgoedpodium, Werelderfgoed.nl, forten.nl etc.

Programmering Stelling en Nieuwe Hollandse Waterlinie Start Fortenseizoen & aftrap van het jubeljaar: 18 en 19 april. Thema: feest en vermaak -Proef de Linies: In mei en juni -Werelderfgoedweekend: 14 en 15 juni. Thema: door de lens -Zomer vol Verhalen: zomer. -Fortenfestival: 4 t/m 13 september -Fortnacht: Eind oktober

Start Fortenseizoen 2012: Guinness Book of Records poging, 2013: thema communicatie, 2014: thema sport & spel

Start Fortenseizoen & Aftrap Jubeljaar Waterlinies 2015: Feest & Vermaak

Krachten bundelen: gezamenlijke promotie Start Fortenseizoen Efficiënt inzetten van tijd en middelen Groter bereik door gezamenlijk inzetten van middelen: o.a. groter bereik en hogere advertentiewaarde free publicity & hogere oplage folder

Werelderfgoedweekend 2013

Werelderfgoedweekend 2015 Thema: door de lens. 13/14 juni Fotografietentoonstellingen Workshops (mobiele) fotografie Instameets

Fortnacht Steeds meer forten hebben in het najaar activiteiten Nacht van de Nacht / Griezelen / Holloween Gezamenlijk promoten

Doorgeven activiteiten aan Start Fortenseizoen: deadline voor folder 17 februari Voor deelname aan overige evenementen: geef je activiteiten / ideeën door