De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

. De demo loopt automatisch, u moet niet klikken om verder te gaan.

Verwante presentaties


Presentatie over: ". De demo loopt automatisch, u moet niet klikken om verder te gaan."— Transcript van de presentatie:

1 . De demo loopt automatisch, u moet niet klikken om verder te gaan.

2 Beheerdersmodule Er kunnen verschillende personen aangeduid worden als gemachtigde voor de onderneming. De eerste persoon die de onderneming registreert, heeft ‘gebruikersbeheer’ en kan andere personen toevoegen of schrappen. Als u aangemeld bent, kunt u via ‘Mijn profiel’ toegang krijgen tot de beheerdersmodule. Klik op ‘Mijn profiel’ voor het overzicht van mogelijke acties voor die onderneming. U moet aangemeld zijn als persoon voor een onderneming.

3 Kies ‘gebruikers van de onderneming beheren’ en klik op ‘verder’.

4 Indien u ‘beheerder’ bent, kunt u nieuwe gebruikers toevoegen of bestaande gebruikers verwijderen. In dat geval staat ‘gebruikersbeheer toegelaten’ aangevinkt naast uw naam. Kies ‘Voeg een nieuwe gebruiker toe’.

5 Elke nieuwe gebruiker moet al geregistreerd zijn op de website als ‘applicatiegebruiker’. De gebruiker registreert zichzelf via zijn federaal token of e-id en geeft zijn e-mailadres in. Het e-mailadres wordt als unieke sleutel gebruikt. Door het e-mailadres in te geven van de gebruiker die ook gemachtigd is door de onderneming om een aanvraag in te dienen, kunt u deze koppelen aan de onderneming. Tik het e-mailadres van de persoon in die u wilt toevoegen aan de onderneming en klik op ‘toevoegen’.

6 U kunt deze persoon de bevoegdheid geven andere gebruikers toe te voegen of te verwijderen. Indien niet bevoegd, kan deze persoon enkel een aanvraag indienen voor de onderneming. Deze persoon zal de gebruikers niet kunnen beheren. Kies ‘niet bevoegd’ en klik op ‘bewaren’.

7 Het overzicht van het ‘gebruikersbeheer’ toont nu 2 personen als gemachtigde voor de onderneming. Eén persoon heeft gebruikersbeheer.

8 Samenvattend: Elke nieuwe gebruiker moet zich eerst persoonlijk registreren als ‘applicatiegebruiker’ via zijn federaal token of e-id. Elke gebruiker moet zijn e-mailadres ingeven. De persoon die de onderneming heeft geregistreerd, heeft de bevoegdheid andere personen toe te voegen als gebruikers voor die onderneming. Het koppelen van nieuwe gebruikers aan de onderneming gebeurt op basis van het e-mailadres.

9 Aanrader: Laat de registratie van uw onderneming door een werknemer of zaakvoerder gebeuren.Of Vraag aan uw externe partner (boekhouder, bank, … ) om ook een werknemer of de zaakvoerder te registreren met ‘gebruikersbevoegdheid’. Voordelen: Zo hebt u steeds zelf toegang tot uw dossiers U kunt zelf de gebruikers beheren (personen toevoegen of schrappen als gebruiker) Veel succes !


Download ppt ". De demo loopt automatisch, u moet niet klikken om verder te gaan."

Verwante presentaties


Ads door Google