De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Team 2 Joep Voorn Mike van Rossum Mireille van der Laan Linsey Jepma Steve Zonneveld.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Team 2 Joep Voorn Mike van Rossum Mireille van der Laan Linsey Jepma Steve Zonneveld."— Transcript van de presentatie:

1 Team 2 Joep Voorn Mike van Rossum Mireille van der Laan Linsey Jepma Steve Zonneveld

2  Game till you shop  Doelgroep  waarom  Wii  Onderscheiding  Trigger  Gameplay  Pricing 2

3  Vrouwen  Leeftijdscategorie van 45 t/m 50 jaar  Met (vooral) een gezin

4  Nog geen spel voor vrouwen met een gezin  Vrouwen spelen weinig vanwege  Beperkte tijd  Onaantrekkelijke spellen  Andere prioriteiten (bijv. lezen)

5

6  Wii  Doelgroep beschikt over deze gameconsole Gemakkelijker in gebruik (1) Aantrekkelijke vormgeving (2)  Lichamelijk bezig zijn

7  Vrouwen  Korte spellen  Platform met kleine spellen  Punten scoren is korting verdienen

8  Highscore verbeteren  korting verdienen (volgt later bij de ‘pricing’)

9  Snelle en overzichtelijke keuze uit spellen  Zie Startscherm (volgt hierna)  Kort spel  Gauw een spel tussendoor

10

11  Zoveel mogelijk punten halen  korting!

12

13 13 Pricing

14  Making money  Setting a suggested retail price  Bijenkorf deal  Spending money (costs)  Break-even point

15  Consumers perception of a balanced price  Keeping it above the total cost per unit 15

16  Consumers perception of a good price

17

18  Een SRP van €24,95- betekend dat  De winkel een €21,01 van de klant krijgt (zonder BTW).  Uitgaand van een Marge van 15%:  De winkel verdiend €3.15  De winkel koopt ons product direct voor €17,68  Op deze manier wordt het onmogelijk om winst te maken, maar...

19  Deal  Bijenkorf geeft 18% van de productprijs aan ons  Wij geven 10% hiervan aan de gebruiker

20 20

21  Eenmalige kosten (Fixed costs) =  development kosten, etc.  Kosten per product (Variable cots) = 1.25  Materiaal kosten, Distributie kosten, etc.  Total Costs per product (uitgaande van internationale verkoop): € 25,-

22  Gemiddeld Bijenkorf product is 150 euro  Gemiddelde inkomsten per verkocht Bijenkorf product zijn dus 8,25 euro  Bij een verkoop van stuks waarbij elke gebruiker 4 producten bij de Bijenkorf koopt verdienen wij:  / (17, = 65,68 per product) = stuks om winst te maken. 22

23  (1)/(2) informatie uit verschillende interviews  Afbeeldingsbronnen:  00%5B1%5D.jpg  HdZIPP_8YLQ/s1600/time-management-clock.jpg

24


Download ppt "Team 2 Joep Voorn Mike van Rossum Mireille van der Laan Linsey Jepma Steve Zonneveld."

Verwante presentaties


Ads door Google