De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Centrumvisie Presentatie winkeliers/ eigenaren 15 September 2014.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Centrumvisie Presentatie winkeliers/ eigenaren 15 September 2014."— Transcript van de presentatie:

1

2 Centrumvisie Presentatie winkeliers/ eigenaren 15 September 2014

3 Wat u van mij mag verwachten  Vooruitblik  Terugblik  Totstandkoming visie  Toelichten visie In 15 minuten… 15 september 2014Presentatie centrumvisie 3

4 Vooruitblik  Formele stappen: 15 september 2014Presentatie centrumvisie 4 Inclusief resultaten bijeenkomsten En dan….

5 Achteruitblik  1995:Opening Belcour (volledig verhuurd)  2008: Zeistenaren naar de kern  2009: Nota van Uitgangspunten  2012: VVKH  2013: Kerngroepadvies Raadsbesluit  2014:Uitwerking Raadsbesluit naar Visiedocument middels Visietafel 15 september 2014Presentatie centrumvisie 5

6 Visietafel 15 september 2014Presentatie centrumvisie 6 WINKELIERS BEWONERS VOORZITTER INVESTEERDERS + Facilitair: gemeente

7 Toelichting NJ: 15 september 2014Presentatie centrumvisie 7  20 jaar woonachtig in Zeist  Actief sporter/ netwerker  betrokken geraakt via Belcour  Centrummanagement  Zakelijk Zeist

8 TOELICHTING NJ 15 september 2014Presentatie centrumvisie 8 Stenen: Vastgoedeigenaar Geld: Financiering  Commercieel onroerend goed  Structureren  Financieren  Asset & Liability Management Leden visietafel zijn volledig vrijwillig en onbezoldigd  20 jaar woonachtig in Zeist  Actief sporter/ netwerker  betrokken geraakt via Belcour  Centrummanagement  Zakelijk Zeist

9 Begin bij het beginnen: doel Zeister centrum? 15 september 2014Presentatie centrumvisie 9  Ook over 20 jaar nog leuk winkelen in Zeist  Voor wie: Zeistenaren en bewoners omliggende kleine kernen  koopkrachtbehoud  Profiel potentieel winkelend publiek bekend  Omvang kerngebied te bepalen  Rekening houden met:  Uitkomst kerngroep (en dus alle discussies die daaraan vooraf gingen)  Coalitieakkoord  Onzekere toekomst

10 Daaruit volgt: 15 september 2014Presentatie centrumvisie 10 2πR = 500 meter ‘Strandstoel’ ongeveer 2,5km  te groot  leegstand Van strandstoel naar cirkel

11 Daaruit volgt: 15 september 2014Presentatie centrumvisie 11

12 Maar ook: 15 september 2014Presentatie centrumvisie 12

13 Daaruit volgt: 15 september 2014Presentatie centrumvisie 13

14 Daaruit volgt: 15 september 2014Presentatie centrumvisie 14

15 Daaruit volgt: 15 september 2014Presentatie centrumvisie 15

16 Daaruit volgt: 15 september 2014Presentatie centrumvisie 16

17 Daaruit volgt: 15 september 2014Presentatie centrumvisie 17

18 Stappen 15 september 2014Presentatie centrumvisie 18  Overige stappen en maatregelen kunnen direct starten MAAR  Financiële middelen  Timing  Concrete invulling (groen/ bebouwing/ autoluw/…..) door professionals

19 Marketing 15 september 2014Presentatie centrumvisie 19  Herkenbare oproep  Ondertitel die het unieke van Zeist moet benadrukken  Passend bij Zeister kernwaarden  Laden van de naam dient door stakeholders te gebeuren

20 DURF… 15 september 2014Presentatie centrumvisie 20

21 Dank


Download ppt "Centrumvisie Presentatie winkeliers/ eigenaren 15 September 2014."

Verwante presentaties


Ads door Google