De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Presentatie Cubiss Jaap Koster Senior Accountmanager Centric Software Engineering.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Presentatie Cubiss Jaap Koster Senior Accountmanager Centric Software Engineering."— Transcript van de presentatie:

1 Presentatie Cubiss Jaap Koster Senior Accountmanager Centric Software Engineering

2 Agenda Voorstellen Introductie Centric Case Rabobank Bibliotheek Hoe werkt het? Demo vanuit Helvoirt Toekomstvisie Vragen

3 Centric. Eerst even kennismaken... Strategische partner...volledig producten- en dienstenportfolio Top 10 ICT-bedrijven Benelux...en de grootste niet-beursgenoteerde Kennis, ervaring en continuïteit …ook in uw branche Stabiliteit …uitgebalanceerde mix van activiteiten en markten

4 Facts & Figures Ongeveer medewerkers 1 miljard euro omzet Stabiele groei Omzet Aantal medewerkers Winst

5 Doelstellingen Rabobank Het beschikken over een interactief kanaal dat in principe 24 uur per dag kan worden ingezet voor één op één contact met klanten Het verkleinen van de afstand tussen klant en bank. Ook via iTVDesk een spreekkamergevoel creëren. Het creëren van een meer persoonlijke band tussen specialisten van het Virtuele Kantoor en klanten Het verbeteren van de dienstverlening Het bijdragen aan de lokale sfeer Het verbeteren van de informatievoorziening aan bezoekers van

6 Resultaat Preferred supplier van Rabobank  20 Lokale Rabobanken hebben opdracht gegeven  10 Lokale Rabobanken zijn live Tevreden klanten Communicatiekanaal is volledig geaccepteerd, en vervangt andere vormen.

7 De virtuele bibliotheek (iTV.Bieb) Service punt Centraal punt Service punt Centraal punt

8 Hoe werkt het?

9 Demo vanuit Helvoirt Internet PC webpagina PC Steunpunt Centrale punt

10

11 Toekomstvisie

12 Internet PC webpagina PC Steunpunt Centrale punt PC Bieblid

13 iTV.Desk versus Skype Beveiliging verdient aandacht van IT afdeling  Eenvoudiger om ‘incognito’ contact op te nemen (geen IP adres)  Dient tenminste centraal gemonitored te worden door IT afdeling (advies Gartner) Heeft software aan beide zijden nodig  Versie controle op de PC medewerker handmatig  Wat indien er problemen aan de kant van het bibliotheeklid is  Uitrol van updates Support : F.AQ. en forum (engels) en geen aanwezigheid in Nederland Skype kent een gelijkwaardige relatie, bij iTV.Desk is de host de sturende partij Je dient aan account aan te maken en daarna de software te installeren Geen mogelijkheid tot scherm delen en whiteboard

14 Samenwerking van bibliotheken Service punt Centraal punt Service punt Centraal punt

15 Samenwerking van verschillende instanties Service punt Centraal punt RabobankWoCoVVVPolitieGemeente

16 Vragen? Jaap Koster Senior Accountmanager Centric Software Engineering

17 Dit is de titel Item 1  Item 2  Item 3  Item 4  Item 5


Download ppt "Presentatie Cubiss Jaap Koster Senior Accountmanager Centric Software Engineering."

Verwante presentaties


Ads door Google