De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Verwante presentaties

Presentatie over: "Reisplanning Londen 2 3 4 mei 2012. Dag 1 Vertrek Antwerpen - Centraal Op een vroege woensdagmorgen om 05.17 u zijn we vertrokken vanuit Antwerpen-Centraal."— Transcript van de presentatie:

1 Reisplanning Londen 2 3 4 mei 2012

2 Dag 1 Vertrek Antwerpen - Centraal Op een vroege woensdagmorgen om 05.17 u zijn we vertrokken vanuit Antwerpen-Centraal naar Brussel-Zuid. Vandaaruit vertrokken we naar St. Pancras. Rond 08.00 u zijn we daar aangekomen.

3 Royal Guest House Hier namen we the Underground richting Hammersmith om onze bagage af te zetten in het hotel.

4 Changing of the Guards Daarna namen we the Underground om the Changing of the Guards te gaan bekijken.

5 Changing of The Guards

6 Lunch ‘s Middags zijn we dan lekker gaan eten. Het waren wel rare combinaties. We hebben gekozen voor macaroni met kaas en pizza’s.

7 Natural History Museum Na de lunch zijn we naar het Natural History Museum geweest. Dit was een leerrijke ervaring: allemaal opgezette dieren, hangende aapjes aan de plafond, …

8 Natural History Museum

9 Harrods In de namiddag zijn we naar Harrods geweest. Dit ‘warenhuis’ moest je gezien hebben omdat het zo spectaculair was.

10 Harrods

11 Diner tapas ‘s Avonds zijn we gaan dineren in de buurt van het hotel in een tapasbar. Dit was allemaal heel lekker en heel gezellig.

12 Dag 2 Camden Market ‘s Morgens zijn we vertrokken naar Camden Market. Hier tref je een hele speciale markt aan. Kijk maar naar de foto’s.

13 Tower Bridge / Tower of London In de namiddag zijn we naar de Tower Bridge en naar de Tower of London geweest. Dit was een hele vermoeiende wandeling. We waren allemaal uitgeput.

14 Diner Soho ‘s Avonds zijn we gaan dineren in de Chinese wijk Soho. De meesten vonden het eten niet zo lekker, maar het was wel gezellig aan onze ronde tafel.

15 Dag 3 Ontbijt in hotel We hebben elke morgen ontbeten in het hotel. Er waren eitjes, toast, yoghurt, … Hmm lekker!

16 Westminster Abbey / Big Ben Na een stevig ontbijt zijn we vertrokken naar Westminster Abbey en Big Ben. Allemaal met voeten die pijn deden… Maar we moesten erdoor.

17 Vrij winkelen In de namiddag, als afsluiter van onze reis, mochten we vrij winkelen. Wij zijn naar Oxford Street geweest en de anderen bleven in Covent Garden! Met zakken vol zijn we naar huis vertrokken…

18 Vertrek naar huis Na het winkelen zijn we naar het hotel gegaan om onze bagage op te halen om vandaaruit te vertrekken naar het station om de trein terug naar huis te nemen.

19 We kunnen terugkijken op een leuke, aangename, leerrijke en toffe reis in Londen ! Einde!

Download ppt "Reisplanning Londen 2 3 4 mei 2012. Dag 1 Vertrek Antwerpen - Centraal Op een vroege woensdagmorgen om 05.17 u zijn we vertrokken vanuit Antwerpen-Centraal."