De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media Van mediatypes naar mediastrategie Werkcollege - Using Media week 1.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media Van mediatypes naar mediastrategie Werkcollege - Using Media week 1."— Transcript van de presentatie:

1 Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media Van mediatypes naar mediastrategie Werkcollege - Using Media week 1

2 Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media Agenda  Even voorstellen  Weekplanning doornemen  Groepen maken voor presentaties  Kiezen individuele case  Voorbereiden debat  Opdracht voor volgende week

3 Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media Planning Wat?Wk 2Wk 3Wk 4Wk 5Wk 6Wk 7Wk 8Wk9Wk9 Wk 10 Schrijf een mediastrategie voor een bestaande campagne naar keuze Keuze campagne & Debriefing opstellen Doelgroep onderzoeken & doelgroep visualiseren Mediagebruik van doelgroep in kaart brengen Selecteren media (inclusief argumentatie) PICNIC Budget & Effectiviteit van de mediastrategie PITCHES & Feedback PITCHES & Feedback HERFSTHERFST Expositie Individueel assesment Eind- beoordeling Presentatie 1 Mediatypes & What’s new & original in medialand? NVTTV / Radio Presentatie Team 7-TV 8-Radio Dagbladen/ Tijdschriften Presentatie Team 5- Dagbladen 6-Tijdschriften PICNIC Out of Home Internet Presentatie Team 3-Out of Home 4-Internet Internet Mobiel Presentatie Team 1-Internet 2-Mobiel HerkansingHERFSTHERFST Presentatie 2 & discussie over een mediastrategie van een campagne. NVTPresentatie Team 1 & 2 Mediastrategie Presentatie Team 3 & 4 Mediastrategie PICNIC Presentatie Team 5 & 6 Mediastrategie Presentatie Team 7 & 8 Mediastrategie Herkansing HERFSTHERFST VoorbereidenDebriefing uitschrijven Beeld/plaatjes verzamelen over de doelgroep -Doelgroep visualisatie -Media-opties voorbereiden Mediakeuze uitschrijven -Keuze maken PICNIC programma Info over budget & effectiviteit van mediatypes verzamelen 4 Mediatypes uitwerken & visualiseren Pitches Voorbereiden Team HERFSTHERFST

4 Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media Cijfersamenstelling  Teamopdracht 30%  Individuele opdracht 40%  Tentamen 30%  Alles moet minimaal een V zijn

5 Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media Groepen van 4/5 personen

6 Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media Kiezen individuele case

7 Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media Voorbereiden debat Sloop de deportatiemachine Bedenk een stelling en lever in op een blaadje

8 Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media Bedenk nog een voorbeeld van een ethisch vraagstuk rondom mediagebruik. Presenteer met je groep


Download ppt "Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media Van mediatypes naar mediastrategie Werkcollege - Using Media week 1."

Verwante presentaties


Ads door Google