Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMelanie Adam Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Organisatie van de faculteit Infosessie ABAP 14 oktober 2013
2
Organisatie van de faculteit Diensten in het Erasmushuis De faculteit praktisch
3
Diensten in het Erasmushuis Decanaat - Lett. 00.12 o doctoraatsadministratie o personeelsadministratie o agendabeheer Stafmedewerkers - Lett. 00.03 / 00.13 / 01.16 o onderwijs o onderzoek o communicatie o internationalisering DIV - Lett. 00.18 / 00.19
4
Diensten in het Erasmushuis Onderwijssecretariaat (OSL) - Lett. 00.46 o collegeroosters o goedkeuring ISP's o examenroosters – examenverwerking o boeking lokalen voor colleges Receptie - Lett. 00.46 o boeking lokalen buiten colleges o diploma's o pakjes o dienstfietsen, sleutels, stiften, koffiekaarten, kopiekaarten, verloren voorwerpen
5
Diensten in het Erasmushuis Financiële cel - Lett. 00.17 o advies en administratie financiële processen Administratief coördinator van de OE o logistieke en administratieve coördinatie ter ondersteuning van de voorzitter o postbedeling o beheer bestanden (adressen, computer,….) o voorbereiding personeels- en doctoraatsadministratie
6
De faculteit praktisch Beheerder operationele processen: Wim Van Laer Erasmushuis als openbaar gebouw o consequenties voor veiligheid o toegang tot het gebouw (WE / ‘s avonds) toegang tot het gebouw o sleutels VGM o EIP (eerste interventieploeg) in noodsituaties o noodnummer 2222 o technische defecten: melding via KU Loket of centrale dispatchcentrale dispatch o EHBO o rookvrij gebouw o REG (rationeel energiegebruik)
7
De faculteit praktisch Parking o ATP, AAP en ZAP (voorwaarden) => site Faculteit Letteren o BAP => F. Lintstraat o bezoekers => aanmelding aan H. Servotteparking Bench fee houders
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.