De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

SAN Thema bijeenkomst Klanttevredenheid 28 februari 2012 Kim Smid & Noor Holst, MediQuest Jan Benedictus, NPCF.

Verwante presentaties


Presentatie over: "SAN Thema bijeenkomst Klanttevredenheid 28 februari 2012 Kim Smid & Noor Holst, MediQuest Jan Benedictus, NPCF."— Transcript van de presentatie:

1 SAN Thema bijeenkomst Klanttevredenheid 28 februari 2012 Kim Smid & Noor Holst, MediQuest Jan Benedictus, NPCF

2 Agenda – Kennismakingsrondje – 11.30Benchmark meting 2011  Kerncijfers  Nieuwe functionaliteiten  Eerste resultaten  kiesBeter.nl – Discussie (met broodjes) – Traject ‘Door Cliënten Bekeken’ Presentatie door Jan Benedictus, Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) – 12.30Afsluiting 1

3 Kennismakingsrondje Wie ben je en wat doet jouw organisatie op het gebied van klanttevredenheid? 2

4 Kerncijfers  9 deelnemende organisaties (via MediQuest)  10 organisaties in de rapportagemodule vergelijkbaar  Ruim patiënten benaderd  Gemiddelde respons: N=16218 en 32,4% - 8 organisaties: 44,2%  Hoge score aspect: Bereikbaarheid & Algehele Tevredenheid: 8,3  Aandachtspunt: Informatievoorziening: 7,8 3

5 Nieuwe functionaliteiten  Meetverantwoording  Grafieken exporteren naar PDF  Trendanalyse  Openbare benchmark  Locatienamen inzichtelijk  Uitsplitsen van de resultaten 4

6 klik hier voor de benchmark module Centrum Medische Diagnostiek 5 Eerste resultaten

7 kiesBeter.nl  Resultaten van meting 2010/2011 (MediQuest & Markteffect*) ATAL*Starlet DCLabNoord SHOSHL*HAL Friesland DvU*Star-MDCGemini Ziekenhuis / ALTD SaltroDC Bernhoven  Website toont per SAN lid de scores en N (vanaf 10) Algemene kwaliteit (rapportcijfer) Informatievoorziening Algemene tevredenheid per onderzoek (rapportcijfer) Bereikbaarheid Wachttijden  Verwacht: donderdag 1 maart a.s.  Gepland: resultaten meting 2011 (gedurende 1 jaar) 6

8 7

9 Discussie 1.Herken je jouw organisatie in de resultaten? 2.Wat doet jouw organisatie met de resultaten? Hoe worden deze besproken? Welke acties zijn er in gang gezet? 3.Wat kunnen jullie doen aan die aspecten die het laagst scoren? 4.… 8

10 Presentatie: Traject ‘Door Cliënten Bekeken’ Jan Benedictus, NPCF


Download ppt "SAN Thema bijeenkomst Klanttevredenheid 28 februari 2012 Kim Smid & Noor Holst, MediQuest Jan Benedictus, NPCF."

Verwante presentaties


Ads door Google