De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

I-did slow fashion. Debriefing I-did -> Duurzaam merk Webshop loopt niet zo lekker Klanten -> via workshops.

Verwante presentaties


Presentatie over: "I-did slow fashion. Debriefing I-did -> Duurzaam merk Webshop loopt niet zo lekker Klanten -> via workshops."— Transcript van de presentatie:

1 I-did slow fashion

2 Debriefing I-did -> Duurzaam merk Webshop loopt niet zo lekker Klanten -> via workshops

3 VWU – Verantwoord Winkelen Utrecht Speciaal geselecteerde bedrijven met dezelfde visie Keurmerk Openroute

4 VWU onder de aandacht brengen 5 % korting Lokale radio interviews Lokale tv zenders Lokale kranten Bloggers Linken naar elkaars website Zakelijke aspecten

5

6

7 ‘Kerstpakketjes’ naar Bloggers Brief met uitleg De sjaal Een collectie boek van I-did Een USB-stick en QR code Kleinigheid andere bedrijven Folder

8 (Hier komt het plaatje van de pakketjes)

9

10 Google analytics I-did

11 Bezoekersaantallen unieke bezoekers per maand 80 unieke bezoekers per dag Gemiddelde tijd op webshop is 4 minuten 56 % van de bezoekers is nieuw

12 Search Nu: gevonden op zoektermen die te maken hebben met I-did Niet op duurzaamheid, duurzame kleding Advies: Key-words aanpassen

13 Linkwaarde Linking op een andere webpagina zorgt voor meer verkeer Bedrijven VWU kunnen naar elkaar linken

14 Verkeer bezoekers 43% -> zoekverkeer 36% -> direct verkeer 21% -> verwijzend verkeer 62,08 % van het directe verkeer gaan door naar de shop Ze blijven maar 5 minuten 70 % is nieuw bezoek De bouncerate is ongeveer 15%

15 Onderzoek webshop Scherpere foto’s plaatsen De foto’s nog meer uit te kunnen vergroten Meer accessoires Ander kleurgebruik ‘Duurzamer’ beeldmateriaal Geen Flash in de website verwerken Geen twee cms-en Starratings toevoegen Comments toevoegen

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27 Bedankt voor het luisteren naar onze presentatie Wat zijn jullie vragen?


Download ppt "I-did slow fashion. Debriefing I-did -> Duurzaam merk Webshop loopt niet zo lekker Klanten -> via workshops."

Verwante presentaties


Ads door Google