Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdBruno Geerts Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Presentatie Kantine Commissie Datum: 15 november 2007 Tijd: 21:45 uur Locatie: Kantine NWC Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting
2
Inleiding -Inleiding (Peter v/d Akker) -Tevredenheidsonderzoek (Joost van Deursen) -Actieplan (Jeroen van Bussel) -Commissie (Jeroen van Bussel) -Sluiting (Peter v/d Akker) Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting
3
Doelstelling Kantine moet het kloppend hart van de vereniging zijn Genereren inkomsten waarmee de vereniging haar kosten betaald.
4
Beheer Beheer kantine onderbrengen in aparte kommissie - Voorzitter - Penningmeester - Secretaris Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting
5
Verdere invulling Inkoop Personele bezetting (Commissie) Regelgeving Penningmeester hoofdbestuur Aktiviteiten commissie Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting
6
Tevredenheidsonderzoek -Waarom tevredenheidsonderzoek? -Iedereen heeft zijn zegje kunnen doen -Brede ondersteuning -116 ondervraagden Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting
7
Conclusie: Uitstraling over het algemeen voldoende/goed, hier ligt geen prioriteit voor verbetering.
8
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Aankleding kan beter, bijvoorbeeld door foto’s van de club, vaantjes, meer afwisseling. Dit kan wellicht met slechts kleine veranderingen
9
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Geluidskwaliteit wordt over het algemeen niet heel slecht beoordeeld, echter het is wel zaak dat 6 van de 8 geluidsboxen worden gemaakt. Momenteel zijn er maar 2 werkzaam, waardoor de geluidsstekte moeilijk regelbaar is
10
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Muziek is over het algemeen onvoldoende/Slecht. De verbetering van de muziek (evt. Ander systeem) is een prioriteit. Aangegeven werd dat het geluidsnivo vaak varieert
11
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: De TV (scherm) vindt men over het algemeen voldoende/goed. De grote groep anders geeft vooral aan dat er te weinig gebruik wordt gemaakt van het scherm
12
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: De informatievoorziening is onvoldoende/slecht In de groep anders werd vooral aangegeven dat men een beeldkrant/ duidelijke standenborden mist
13
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Het gebruik van het meubilair is voldoende/goed. Er werd een aantal keer aangegeven dat er meer statafels gebruikt zouden kunnen worden
14
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: De Hygiëne in de kantine is voor 90% voldoende/goed. Dit is dus goed onder controle. Ga zo door!
15
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting
16
Conclusie: Het assortiment dat verkrijgbaar is aan de Bar is goed te noemen, hieraan hoeft dus niets te worden veranderd. De ervaring leert dat er wel moet worden gelet op de voorraden (dat alles er ook is)
17
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Over het algemeen is men tevreden over de prijzen van alcoholische dranken in de kantine.
18
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Degene die in aanmerking komen voor de clubavond zijn tevreden over de prijs van het bier. 14% van de ondervraagden profiteert hier niet van mee, wellicht kan de clubavond ook worden ingevoerd op een trainingavond voor de B- en A-jeugd
19
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Ook de prijs van de sportdranken wordt over het algemeen goed/voldoende bevonden
20
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Over het assortiment in keuken is men over het algemeen positief. 18% van de ondervraagden geeft o.a. aan, viandellen en tostiburgers te missen
21
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Over de kwaliteit van de producten is men over het algemeen positief. Incidenteel is er iets koud of niet goed klaargemaakt
22
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Men vindt de prijzen in de keuken over het algemeen acceptabel, hetzelfde beeld is terug te zien bij de prijzen achter de bar
23
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: De bediening achter de bar is voor 43% onvoldoende/slecht. 10% geeft o.a. aan dat het enthiousiaster/gezelliger kan. Dit punt verdient extra aandacht
24
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: De bediening in de keuken is aan de matige kant. 14% geeft verder aan dat de meisjes in de keuken slecht zijn opgeleid en inefficiënt werken. Dit punt verdient extra aandacht
25
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: 53 personen zijn bereid een bardienst te draaien, dit is 46% van de ondervraagden. Er is een lijst opgesteld van de mensen die hiertoe bereid zijn
26
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: De medewerkingsbereidheid is erg groot onder de mensen die hebben aangegeven mee te willen helpen, 21% is zelfs bereid meer dan 5x per jaar mee te helpen!
27
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: 89% van de ondervraagden is op de hoogte v/d activiteiten. De promotie/aankondiging is dus goed/duidelijk te noemen
28
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: 87% van degene die op de hoogte zijn van de activiteiten nemen met enige regelmaat deel aan de activiteiten. Daarmee is te zeggen dat de opkomst goed is
29
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: De beste dag om iets te organiseren in de kantine is donderdag-/vrijdagavond. Wanneer het SEZA seizoen lopende is zal een groot gedeelte van het animo op vrijdag teruglopen
30
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting
31
Conclusie: De groote en locatie vindt men goed, ook de hapjes op donderdagavond en de mensen/ laagdrempeligheid is goed te noemen. Met af- en toe iets weggeven van NWC wordt “goodwill” gekweekt
32
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Het grootste deel van de ondervraagden is speler, echter veel mensen zijn naast speler ook vrijwilliger/begeleider. Er zijn een 2-tal bezoekers ondervraagd
33
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: De verdeling in leeftijdscategoriën is nagenoeg gelijk, dit geeft een goed beeld van de bezoekers van de kantine, hiermee is aangetoond dat het onderzoek representatief is
34
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: 60 personen 52% van de ondervraagden zijn bereid om mee te helpen met het organiseren van een activiteit namens de kantinecommissie. Hiervan is een lijst opgesteld
35
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Actieplan korte termijn (1) Senioren teams laten vertrekken en terugkomen bij de kantine (bij vertrek ontbijt- bij terugkomst gratis consumptie) Muziek mag zelf bediend worden door de teams. Kantine Activiteitenkalender (duidelijke communicatie) Een mooiere aankleding van de kantine.
36
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Actieplan korte termijn (2) Indeling bardienst A4-tjes zodat nieuwe bar vrijwilligers snel ingepast kunnen worden Tapcursus voor mensen die zich hebben opgegeven in de kantine van NWC Organiseren van leuke activiteiten in de kantine om toerbeurt
37
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting DatumTeamActiviteit 22-11-2007NWC 1Pokertoernooi 29-11-2007NWCSenioren Sinterklaasavond 16-12-2007ManegevoetbalLoting Manegevoetbal 2008 03-01-2008 (o.v)NWCNieuwjaarsreceptie 24-01-2008NWC 2NWC Darts Embassy 01-02-2008NWC-GG-voetbal Carnavalsavond 14-02-2008NWC 3??? 16-02-2008 (o.v)NWCVrijwilligersavond 28-02-2008NWC 4??? 14-03-2008NWC 6De grote NWC Quiz 27-03-2008NWC 5??? 17-04-2008NWC 7??? 01-05-2008NWC 8??? 08-05-2008 (o.v)NWCSeizoensafsluiting Activiteiten kalender (1)
38
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Activiteiten kalender (2) Naast bovenstaande activiteiten kalender zijn er ook nog de veteranen rik-competitie avonden in de kantine. Deze worden dit seizoen nog gehouden op: - 19-11-07 - 03-12-07 - 17-12-07 - 14-01-08 - 28-01-08
39
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Commissie (1) Commissielid Peter van de Akker Dijkstraat 36 5721 AR Asten 0493-695483 p.v.d.akker@wanadoo.nl p.v.d.akker@wanadoo.nl Commissielid Joost van Deursen Kesselcamp 10 5721 LC Asten 06-19876459 info@joostvandeursen.nl info@joostvandeursen.nl Algemeen activiteiten coordinator (Aktiviteitencommissie) Martien Mulder Berkelaar 13 5721 DH Asten 0493-694620 jorie.mulder@wanadoo.nl jorie.mulder@wanadoo.nl
40
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Commissie (2) Commissielid Jeroen van Bussel Willem Clockgieterstraat 12 5721 VJ Asten 06-14367164 j_v_bussel@hotmail.com j_v_bussel@hotmail.com Commissielid Frans van Helmond Peter van Berkelstraat 5 5721 JJ Asten 0493-696162 f.helmond1@chello.nl f.helmond1@chello.nl HEB JE SUGGESTIES? SPREEK IEMAND AAN DIE JE KENT
41
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Commissie (3) Naast de leden van de kantinecommissie hebben we een hele lijst van mensen die bereid zijn om namens de kantine commissie activiteiten te organiseren, kartrekkers hierin zijn o.a. - Frans Bruijstens (NWC 4) - Mark Snijders (NWC 3) - Bert Tindemans (NWC 7)
42
Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Sluiting Bedankt voor uw aandacht! Tijd voor vragen “samen de schouders eronder in de kantine”
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.