De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Presentatie Kantine Commissie Datum: 15 november 2007 Tijd: 21:45 uur Locatie: Kantine NWC Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Presentatie Kantine Commissie Datum: 15 november 2007 Tijd: 21:45 uur Locatie: Kantine NWC Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting."— Transcript van de presentatie:

1 Presentatie Kantine Commissie Datum: 15 november 2007 Tijd: 21:45 uur Locatie: Kantine NWC Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting

2 Inleiding -Inleiding (Peter v/d Akker) -Tevredenheidsonderzoek (Joost van Deursen) -Actieplan (Jeroen van Bussel) -Commissie (Jeroen van Bussel) -Sluiting (Peter v/d Akker) Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting

3 Doelstelling Kantine moet het kloppend hart van de vereniging zijn Genereren inkomsten waarmee de vereniging haar kosten betaald.

4 Beheer Beheer kantine onderbrengen in aparte kommissie - Voorzitter - Penningmeester - Secretaris Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting

5 Verdere invulling Inkoop Personele bezetting (Commissie) Regelgeving Penningmeester hoofdbestuur Aktiviteiten commissie Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting

6 Tevredenheidsonderzoek -Waarom tevredenheidsonderzoek? -Iedereen heeft zijn zegje kunnen doen -Brede ondersteuning -116 ondervraagden Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting

7 Conclusie: Uitstraling over het algemeen voldoende/goed, hier ligt geen prioriteit voor verbetering.

8 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Aankleding kan beter, bijvoorbeeld door foto’s van de club, vaantjes, meer afwisseling. Dit kan wellicht met slechts kleine veranderingen

9 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Geluidskwaliteit wordt over het algemeen niet heel slecht beoordeeld, echter het is wel zaak dat 6 van de 8 geluidsboxen worden gemaakt. Momenteel zijn er maar 2 werkzaam, waardoor de geluidsstekte moeilijk regelbaar is

10 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Muziek is over het algemeen onvoldoende/Slecht. De verbetering van de muziek (evt. Ander systeem) is een prioriteit. Aangegeven werd dat het geluidsnivo vaak varieert

11 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: De TV (scherm) vindt men over het algemeen voldoende/goed. De grote groep anders geeft vooral aan dat er te weinig gebruik wordt gemaakt van het scherm

12 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: De informatievoorziening is onvoldoende/slecht In de groep anders werd vooral aangegeven dat men een beeldkrant/ duidelijke standenborden mist

13 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Het gebruik van het meubilair is voldoende/goed. Er werd een aantal keer aangegeven dat er meer statafels gebruikt zouden kunnen worden

14 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: De Hygiëne in de kantine is voor 90% voldoende/goed. Dit is dus goed onder controle. Ga zo door!

15 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting

16 Conclusie: Het assortiment dat verkrijgbaar is aan de Bar is goed te noemen, hieraan hoeft dus niets te worden veranderd. De ervaring leert dat er wel moet worden gelet op de voorraden (dat alles er ook is)

17 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Over het algemeen is men tevreden over de prijzen van alcoholische dranken in de kantine.

18 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Degene die in aanmerking komen voor de clubavond zijn tevreden over de prijs van het bier. 14% van de ondervraagden profiteert hier niet van mee, wellicht kan de clubavond ook worden ingevoerd op een trainingavond voor de B- en A-jeugd

19 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Ook de prijs van de sportdranken wordt over het algemeen goed/voldoende bevonden

20 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Over het assortiment in keuken is men over het algemeen positief. 18% van de ondervraagden geeft o.a. aan, viandellen en tostiburgers te missen

21 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Over de kwaliteit van de producten is men over het algemeen positief. Incidenteel is er iets koud of niet goed klaargemaakt

22 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Men vindt de prijzen in de keuken over het algemeen acceptabel, hetzelfde beeld is terug te zien bij de prijzen achter de bar

23 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: De bediening achter de bar is voor 43% onvoldoende/slecht. 10% geeft o.a. aan dat het enthiousiaster/gezelliger kan. Dit punt verdient extra aandacht

24 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: De bediening in de keuken is aan de matige kant. 14% geeft verder aan dat de meisjes in de keuken slecht zijn opgeleid en inefficiënt werken. Dit punt verdient extra aandacht

25 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: 53 personen zijn bereid een bardienst te draaien, dit is 46% van de ondervraagden. Er is een lijst opgesteld van de mensen die hiertoe bereid zijn

26 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: De medewerkingsbereidheid is erg groot onder de mensen die hebben aangegeven mee te willen helpen, 21% is zelfs bereid meer dan 5x per jaar mee te helpen!

27 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: 89% van de ondervraagden is op de hoogte v/d activiteiten. De promotie/aankondiging is dus goed/duidelijk te noemen

28 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: 87% van degene die op de hoogte zijn van de activiteiten nemen met enige regelmaat deel aan de activiteiten. Daarmee is te zeggen dat de opkomst goed is

29 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: De beste dag om iets te organiseren in de kantine is donderdag-/vrijdagavond. Wanneer het SEZA seizoen lopende is zal een groot gedeelte van het animo op vrijdag teruglopen

30 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting

31 Conclusie: De groote en locatie vindt men goed, ook de hapjes op donderdagavond en de mensen/ laagdrempeligheid is goed te noemen. Met af- en toe iets weggeven van NWC wordt “goodwill” gekweekt

32 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: Het grootste deel van de ondervraagden is speler, echter veel mensen zijn naast speler ook vrijwilliger/begeleider. Er zijn een 2-tal bezoekers ondervraagd

33 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: De verdeling in leeftijdscategoriën is nagenoeg gelijk, dit geeft een goed beeld van de bezoekers van de kantine, hiermee is aangetoond dat het onderzoek representatief is

34 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Conclusie: 60 personen 52% van de ondervraagden zijn bereid om mee te helpen met het organiseren van een activiteit namens de kantinecommissie. Hiervan is een lijst opgesteld

35 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Actieplan korte termijn (1) Senioren teams laten vertrekken en terugkomen bij de kantine (bij vertrek ontbijt- bij terugkomst gratis consumptie) Muziek mag zelf bediend worden door de teams. Kantine Activiteitenkalender (duidelijke communicatie) Een mooiere aankleding van de kantine.

36 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Actieplan korte termijn (2) Indeling bardienst A4-tjes zodat nieuwe bar vrijwilligers snel ingepast kunnen worden Tapcursus voor mensen die zich hebben opgegeven in de kantine van NWC Organiseren van leuke activiteiten in de kantine om toerbeurt

37 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting DatumTeamActiviteit NWC 1Pokertoernooi NWCSenioren Sinterklaasavond ManegevoetbalLoting Manegevoetbal (o.v)NWCNieuwjaarsreceptie NWC 2NWC Darts Embassy NWC-GG-voetbal Carnavalsavond NWC 3??? (o.v)NWCVrijwilligersavond NWC 4??? NWC 6De grote NWC Quiz NWC 5??? NWC 7??? NWC 8??? (o.v)NWCSeizoensafsluiting Activiteiten kalender (1)

38 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Activiteiten kalender (2) Naast bovenstaande activiteiten kalender zijn er ook nog de veteranen rik-competitie avonden in de kantine. Deze worden dit seizoen nog gehouden op:

39 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Commissie (1) Commissielid Peter van de Akker Dijkstraat AR Asten Commissielid Joost van Deursen Kesselcamp LC Asten Algemeen activiteiten coordinator (Aktiviteitencommissie) Martien Mulder Berkelaar DH Asten

40 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Commissie (2) Commissielid Jeroen van Bussel Willem Clockgieterstraat VJ Asten Commissielid Frans van Helmond Peter van Berkelstraat JJ Asten HEB JE SUGGESTIES? SPREEK IEMAND AAN DIE JE KENT

41 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Commissie (3) Naast de leden van de kantinecommissie hebben we een hele lijst van mensen die bereid zijn om namens de kantine commissie activiteiten te organiseren, kartrekkers hierin zijn o.a. - Frans Bruijstens (NWC 4) - Mark Snijders (NWC 3) - Bert Tindemans (NWC 7)

42 Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting Sluiting Bedankt voor uw aandacht! Tijd voor vragen “samen de schouders eronder in de kantine”


Download ppt "Presentatie Kantine Commissie Datum: 15 november 2007 Tijd: 21:45 uur Locatie: Kantine NWC Inleiding Tevredenheidsonderzoek Actieplan Commissie Sluiting."

Verwante presentaties


Ads door Google