De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Kick-off 2017-2018 26 augustus 2017.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Kick-off 2017-2018 26 augustus 2017."— Transcript van de presentatie:

1 Kick-off 26 augustus 2017

2 Agenda Opening en Welkom Voorstelronde Jeugdcommissie en Bestuur
Jeugdbeleid in een notendop Wat willen we dit seizoen bereiken? Gang van zaken rondom de teams Wat hebben we nog nodig om het seizoen te laten slagen? Vragen? Spelregels / DWF

3 Voorzitter/ Sponsorzaken
Bestuur Eric Carbijn Voorzitter/ Sponsorzaken René Schenderling Penning- meester Joost de Geus Wedstrijdzaken Jeugdzaken (a.i.) Ingrid van Gent Secretaris

4 Jeugdcommissie Joost de Geus Wedstrijdzaken Jeugdzaken (a.i.)
Marc Gouwerok Secretaris Manfred Böhne TC Kees v. Daatselaar TC Joost Riggeling Algemeen lid

5 Coördinatoren Manfred Böhne ? JO19 t/m JO15 JO13 t/m JO12
René Antenbrink JO11 t/m JO10 Jon Overeem JO9 t/m JO8 Justin v.d. Mast MO17 t/m MO11

6 Jeugdbeleid Jeugdbeleidsplan 2.0
Iedereen voetbalplezier bieden op zijn eigen niveau Vanuit plezier, leren, ontwikkelen, uitdagen en presteren School gaat altijd voor Verschillende behoeftes: verschillende facilitering. Meidenvoetbal net zo belangrijk als jongens!

7 Wat willen we dit seizoen bereiken?
Spelplezier, ontwikkeling van teams en doorgroeien (in niveau en aantal) Goede voorzieningen met elkaar samen bereiken Ondersteuning en samenwerking tussen Bestuur, JC, Coördinatoren en teams  WIJ Ondersteuning trainers Interactie Klankbordgroep trainers (aanmelden:

8 Hoe willen we dat bereiken?
SAMENWERKEN Niet denken in klachten, maar in oplossingen! Alles valt op te lossen! Klankbordgroep trainers Inzet van vrijwilligers (teams, ouders) Vele handen maken licht werk! …… ideeën zijn altijd welkom

9 Team komend seizoen

10 Team komend seizoen

11 Wat hebben we nodig om te slagen?
VOP draait 100% op vrijwilligers Overleg met elkaar Werk samen WIJ zijn de vereniging… dus niet ‘het bestuur’ Creativiteit en openheid En…. Uitvoering van taken op vrijwillige basis

12 Wat staat er nog open? Kaboutercoördinator
Circa 3-4 uur per week. Begeleiden van kabouters, trainers en activiteiten coördineren Trainers voor JO15-2, MO11-1, JO9-2 en JO9-4 Verzorgen van training en begeleiding van het team (ca. 4-6 uur per week) Materiaalman Uitgifte en inname van ballen en materialen, registreren van uitgifte en incidenteel bijbestellen (ca. 1-2 uur per week maximaal)

13 Wat staat er nog open? Peutervoetbal Activiteitencommissie
Circa 2 uur per week. Begeleiden van peuters op zaterdagmorgen Activiteitencommissie Versterking voor organiseren kinderdisco, Kamp voor Ons Plezier, Sinterklaas etc. Gastheer/ Gastvrouw ontvangst van teams op de zaterdagmorgen of -middag) Bestuur Algemene zaken, secretaris

14 Vragen?

15 Digitaal Wedstrijdformulier
Dit geldt vanaf JO12 en ouder……

16 Wijzigingen spelregels O8/9
Van half naar kwart veld (hoedjes!) 6 tegen 6 (1 keeper) Geen officieel klassement meer Bal over de zijlijn: indribbelen Achterbal: vanaf de grond Hoekschop: indribbelen of passen Vrije trap: indribbelen, passen of schieten Terugspeelbal: niet oppakken

17 Wijzigingen spelregels O8/9
Bij duidelijke scoringskans: strafschop (7 meter) Afstand bij spelhervatting: 5 meter Scheidsrechter: spelbegeleider Ouders en coach: positief aanmoedigend

18 Digitaal Wedstrijdformulier
Als Speler: Download de wedstrijdzaken app van de KNVB Registreer je met het dat bekend is bij VOP Log in Upload een (nieuwe) foto Je wordt gekoppeld aan een team, dus kan je ook de wedstrijden zien.

19 Digitaal Wedstrijdformulier
Als leider: Meldt je aan als Teammanager (als het in de app niet lukt: mailen) Nu kun je digitaal wedstrijdformulier zien Voeg de spelers toe op het formulier en keur dit goed, de scheidsrechter doet de rest.

20 Extra informatie: Handleidingen zijn te vinden op de KNVB site:


Download ppt "Kick-off 2017-2018 26 augustus 2017."

Verwante presentaties


Ads door Google