De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

LWJGL Hoe zet je een project op Hoe breng je het spel buiten eclipse.

Verwante presentaties


Presentatie over: "LWJGL Hoe zet je een project op Hoe breng je het spel buiten eclipse."— Transcript van de presentatie:

1 LWJGL Hoe zet je een project op Hoe breng je het spel buiten eclipse.

2 JAR's klaarmaken Maak in de projectmap (staat in map waar de workspace word opgeslagen) maak in je project een map 'lib' (staat voor libraries) Maak in de lib twee mappen, een heet 'jars' en de ander 'natives' Zet de.jar bestanden uit de zip in de map jars. wanneer je windows hebt zet je de bestanden in 'native-win' in de 'natives' wanneer je een mac hebt zet je de bestanden in 'native-mac' in 'natives'

3 Jar-files importeren Klik met de muis op je project Klik daarna met de rechter muis op je project. Je ziet dan dit hiernaast verschijnen Klik op 'Properties'

4 Jar-files importeren Ga dan naar Java Build Path en klik op Libraries Klik op Add JARs... en voeg je.jar files toe. (in jars map)

5 Native bestanden toevoegen

6 Klik op het pijltje dat voor lwjgl.jar staat. Klik dan op Native library location Klik dan rechts op de knop edit Klik dan in het scherm dat verschijnt op workspace Open je project en dan open je de lib map. Selecteer de natives map en klik op oke. Klik nog een keer op ok. De Jars en Native bestanden zijn nu klaar om gebruikt te worden.

7 Testen binnen main-methode: Display.setTitle(“De titel”); Display.setDisplayMode(new DisplayMode(400, 400)); Display.create(); while (!Display.isCloseRequested()) { Display.sync(100); Display.update(); } Wanneer je alles goed hebt gedaan dan kun je: org.lwjgl.opengl.Display en org.lwjgl.opengl.DisplayMode importeren Wanneer je op run klikt verschijnt er een scherm van 400 bij 400 dat zwart gevult is.


Download ppt "LWJGL Hoe zet je een project op Hoe breng je het spel buiten eclipse."

Verwante presentaties


Ads door Google