Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdRudolf Vink Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Uber in de zorg? 10 december 2015 Hans Hopmans 06.53182464 hans.hopmans@xs4all.nl
2
Lucrum Telezorg i.o.
3
Waarom telezorg?
4
Windkacht 27
5
Overcapaciteit
6
Ontdrempeling verleiding dwang
7
DIY Consument
8
Windkracht 27 eHealth Overcapaciteit + Ontdrempeling Dwang + DIY consument Techno push factor 3
9
doorleven
10
overleven Productiviteit Klantloyaliteit Inkoopcriteria
11
doorleven nieuwlevenoverleven Productiviteit Klantloyaliteit Inkoopcriteria Bedrijfsinnovatie Rolinnovatie Zorginnovatie Productiviteit Klantloyaliteit Inkoopcriteria
12
doorleven nieuwlevenoverleven Productiviteit Klantloyaliteit Inkoopcriteria Bedrijfsinnovatie Rolinnovatie Zorginnovatie Productiviteit Klantloyaliteit Inkoopcriteria Lucrum Telezorg i.o.
13
Kernfunctionaliteiten van 24/7 Lucrum Telezorg i.o. Personenalarmering, Sensorwatch, Videowatch, GPS Zorgverlenersalarmering, GPS Collegiale ondersteuning en advies, 4-ogenservice Bereikbaarheidsgarantie Avond-, nacht- en (ziekte)verlofdiensten Medicatiecheck en toezicht op patiëntengedrag Tele-diagnostiek, tele-bewaking medische status Tele-advies en coaching van patiënten/mantelzorgers ????
14
Wat vraagt de klant?
15
Centralisten 55 Innovators 3 Bereikbaarheid: 100.000 afgehandelde gesprekken p. jaar Personenalarmering: 12.000 klantaansluitingen Hartritmediagnostiek: 57.000 ritmestroken, 2.300 ECG’s p. jaar Beeldzorg: 1.300 klantaansluitingen Medido: 409 klantaansluitingen Thuismonitoring: 161 klantaansluitingen Videomonitoring: 20 extramurale aansluitingen + 4 intramurale lokaties
16
1 Uit onderzoek HAN 90% voelt zich beter 68% langer thuis wonen 64% veiliger thuis 47% zelfstandigheid toegenomen 51% minder eenzaam 70% leven aangenamer
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.