Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMerel Smit Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Klachtenafhandeling en Bezwarencommissie
klachtenmanagement Klachtenafhandeling en Bezwarencommissie
2
Even voorstellen: Yvonne Meijer Klachtencoördinator
3
•één bezwarencommissie •nieuw beleid klachtenafhandeling
Definitie klacht: Uiting van ontevredenheid van huurders, woningzoekenden of omwonenden over de dienstverlening of een product van Mooiland Geen: reparatieverzoek of overlastklacht
4
Hoe? • Registreren, monitoren en analyseren • Centrale ontvangst en verzending Belangrijk: Klant voelt zich gehoord Samen zoeken naar oplossingen Herstel vertrouwen Commitment
5
Wat betekent dit voor de klant?
Zelf klacht indienen Resultaat: reactie, snelheid en duidelijkheid
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.