De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Klachtenafhandeling en Bezwarencommissie

Verwante presentaties


Presentatie over: "Klachtenafhandeling en Bezwarencommissie"— Transcript van de presentatie:

1 Klachtenafhandeling en Bezwarencommissie
klachtenmanagement Klachtenafhandeling en Bezwarencommissie

2 Even voorstellen: Yvonne Meijer Klachtencoördinator

3 •één bezwarencommissie •nieuw beleid klachtenafhandeling
Definitie klacht: Uiting van ontevredenheid van huurders, woningzoekenden of omwonenden over de dienstverlening of een product van Mooiland Geen: reparatieverzoek of overlastklacht

4 Hoe? • Registreren, monitoren en analyseren • Centrale ontvangst en verzending Belangrijk: Klant voelt zich gehoord Samen zoeken naar oplossingen Herstel vertrouwen Commitment

5 Wat betekent dit voor de klant?
Zelf klacht indienen Resultaat: reactie, snelheid en duidelijkheid


Download ppt "Klachtenafhandeling en Bezwarencommissie"

Verwante presentaties


Ads door Google