Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdLinda de Jonge Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Waardering en beloning in een zelfsturende organisatie 4 juni 2015
2
Beloning binnen de verzekeringsbranche Impact
3
Situatie 2012: traditionele managementstructuur Meer klanten Sterke groei
4
Traag en bureaucratisch Inefficiëntie Afstemming intern tijdrovend Nieuwe innovaties duren lang Onvoldoende inspelen klantbehoefte Onvoldoende talenten benutten
5
De omslag: zelfsturende brancheteams in een platte organisatie Teams gericht op specifieke branches Per team diverse expertises:, projectmanagers, consultants, sales, marketing. Geen managers Online Feedbacksysteem
6
Feedback Eens in de vier maanden Minimaal 7 collega’s waar je mee samenwerkt Open feedback & thermometers: Vakkennis toegevoegde waarde, Samenwerking
7
Teamrapportage
8
Resultaat: Open dialoog Stimuleert persoonlijk ontwikkeling Eigen regie op presteren & belonen Maximalisatie toegevoegde waarde Volle rugzak = doorstroom
9
Vragen ?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.