De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Waardering en beloning in een zelfsturende organisatie 4 juni 2015.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Waardering en beloning in een zelfsturende organisatie 4 juni 2015."— Transcript van de presentatie:

1 Waardering en beloning in een zelfsturende organisatie 4 juni 2015

2 Beloning binnen de verzekeringsbranche Impact

3 Situatie 2012: traditionele managementstructuur Meer klanten Sterke groei

4 Traag en bureaucratisch Inefficiëntie Afstemming intern tijdrovend Nieuwe innovaties duren lang Onvoldoende inspelen klantbehoefte Onvoldoende talenten benutten

5 De omslag: zelfsturende brancheteams in een platte organisatie Teams gericht op specifieke branches Per team diverse expertises:, projectmanagers, consultants, sales, marketing. Geen managers Online Feedbacksysteem

6 Feedback Eens in de vier maanden Minimaal 7 collega’s waar je mee samenwerkt Open feedback & thermometers: Vakkennis toegevoegde waarde, Samenwerking

7 Teamrapportage

8 Resultaat: Open dialoog Stimuleert persoonlijk ontwikkeling Eigen regie op presteren & belonen Maximalisatie toegevoegde waarde Volle rugzak = doorstroom

9 Vragen ?


Download ppt "Waardering en beloning in een zelfsturende organisatie 4 juni 2015."

Verwante presentaties


Ads door Google