Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJonathan Smits Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen
2
Drie belangrijke kanalen Facebook Yammer LinkedIn
5
Reageer gepast op vragen en klachten Verwijder nóóit reacties van je volgers
10
#MeneerVanRooy
11
Het plaatsen van nieuwe producten en diensten is natuurlijk prima, maar doe het met mate Niet elke post hoeft een vraag te zijn
13
Beperk je tot 1 à 2 updates per dag Goed Nederlands is een must
14
Start met eigen contacten Zet de pagina in je handtekening bij mails Adverteer gericht
15
Wat doet Facebook met gegevens van gebruikers? http://deredactie.be/permalink/2.37652?video=1.2243572
16
Intern netwerk onder collega’s om discussies op te starten en ideeën te delen Staat nog in zijn kinderschoenen Niet geschikt om met klanten of stakeholders te communiceren
18
Kom te weten wie je ‘ambassadeurs’ zijn Verkoop Yammer! Krijg het management mee
19
https://vimeo.com/19431309 Zo doen onze buren het!
21
Speel in op recente gebeurtenissen op het werk
23
Sociaal netwerk dat zich focust op ‘vakmensen’ en bedrijven Zakelijk Handige tool om sollicitanten te screenen en om vacatures te vinden
27
Zorg voor een optimale, hedendaagse en relevante pagina van je bedrijf of afdeling Plaats een ‘volg ons via LinkedIn knop op’ (elke) pagina van je website Kondig je bedrijfspagina aan in een e-mail of nieuwsbrief aan bestaande klanten en samenwerkingspartners
29
Maak gebruik van ‘analysis’ om vinger aan de pols te houden Hoe pakt de concurrentie het aan? Communiceer gericht
31
Gebruik LinkedIn zelf om sollicitanten te screenen of om vacatures uit te schrijven
33
jasper.vanbiesen@ond.vlaanderen jasper.vanbiesen@ond.vlaanderen Twitter: Jasper Van Biesen
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.