Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdVera van Veen Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
SOCIAL MEDIA De rol van social media in marketing & internetstrategie
Vormen van social media De zwakke kanten De sterke kanten Jens Olsen & Denise Beiten
2
Vormen van social media
Social Networking(Facebook) Social Bookmarking (Delicious) Social Newssites (Digg) Weblogs (Wordpress) Microblogs (Twitter) Fotosites (Photobucket) Videosites (Youtube)
3
De rol van social media in marketing & internetstrategie
5 sociale basisbehoeften (Maslow) Eenvoudiger voldoen aan behoeften Gesprek met grote groepen Weinig geld Netwerk Relatiemarketing
4
Zwakke kanten van Social Media
Slechte publiciteit (bijv. Domino’s pizza) Resultaten worden vertoont op basis van democratie Niet heel erg betrouwbaar Copyright infringement (plagiaat)
5
Sterke kanten van Social Media
Actueel Deelbaar en eenvoudig te verspreiden Benadering van marketingniches Snel doorzoekbaar en relatief objectief Voldoen aan de basisbehoeften van Maslow Relatief objectieve en betrouwbare karakter
6
Conclusie Het heeft voor- en nadelen.
Het is nu (bijna) onmisbaar in onze samenleving. Brengt werelden dicht bij elkaar.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.