Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdFenna van Dijk Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Managementgame 4/11/2015
2
Vandaag Inleiding Marcel van der Lugt -Competentie/Leerdoel/Toetsing -Spelen van de game, wie, wanneer? -Tips van studenten van digitale mediastrategie Poppodium in de praktijk, Richard van der Veen Bizzgames, korte uitleg van de game Joost Schouten Afsluiting Marcel van der Lugt, uitdelen van competitieboek Poppodium en codes
3
Competentie/Leerdoel/toetsing MIC-Competentie = Ondernemen en publishing Leerdoelen: Het nemen van gefundeerde beleidsbeslissingen op het gebied van marketing en financiën op basis van gegevens over de markt, financiële situatie, personele bezetting en media-inzet Het kunnen interpreteren, analyseren en concluderen van gegevens uit een businessgame (simulatie van de praktijk). Toetsing: Een groepseindverslag (publicatie beoordelingscriteria week 11)
4
Spelen van de game De ondernemersteams per klas spelen elke week tegen elkaar in een virtuele markt. Ieder team is manager van een poppodium. Er zijn 4 rondes. Per klas een winaar!! Week 10 oefenronde plus een consult op donderdag 5/11 (12.00 – tot 14.30). In week 11 ook een consult Week 11 de eerste ronde in de klas, daarna vrije keuze locatie. Week 11 tot en met 14 worden de ‘echte’ rondes gespeeld. Begeleiders van de game zijn Marcel (304 en 301) en Eric (302 en 303)
5
Tips van medestudenten Lees het competitieboek ‘Poppodium. Maak gebruik van het werkboek vanaf de testronde Vraag aan je docent hoe de personeelsplanning werkt Bestudeer de resultaten en feedback uit de game goed! Maak gebruik van het spreadsheet De game verschilt van die van vorig jaar (mediamarketing)
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.