De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Pinoké Zaalhockey Teambegeleiders Bijeenkomst 16 november 2015.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Pinoké Zaalhockey Teambegeleiders Bijeenkomst 16 november 2015."— Transcript van de presentatie:

1 Pinoké Zaalhockey Teambegeleiders Bijeenkomst 16 november 2015

2 AGENDA 25-11-2014 1.Organisatie Zaalhockey Jeugd 2.Seizoen 2015 3.Taken Teambegeleiders

3 ORGANISATIE ZAALHOCKEY JEUGD Technische Coördinatie Zaal J/M Björn van der Dussen Alexandra Wijs Commissie Zaalhockey Pinoké - jeugd Frank Prins Pieter Jager Tom van de Vliet Carina Mulder Nicole Tenniglo Verwerking uitslagen wedstrijden Iris Bijleveld dwf@pinoke.nldwf@pinoke.nl Scheidrechtersinstructie Wouter Hes Technische coördinatie Indeling trainingen/trainers Zaalhuur Praktische zaken Communicatie teams

4 CIJFERS 2015/2016 51 Pinoké Jeugd teams: - ALLE ABC teams - ALLE D11 teams en ALLE 8E teams ± 460 trainingsuren ± 35 vaste trainers ± 600 wedstrijden

5 COMPETITIE Poules 5, 6 of 7 teams 2 wedstrijden per speeldag => 4 tot 6 weekenden Elke speeldag 1 x thuis en 1 x uit Wedstrijd duur: 2 x 20 minuten Standenmotor-zaal KNHB-site => overzicht wedstrijden Eigen wedstrijden in Pinoké App/ op Pinoké site Speeldata Begin competitie 5 december Eind competitie 21 februari

6 TEAMBEGELEIDING Standaard net als in veld competitie  Communicatie naar team  Digitale Wedstrijdformulieren Extra voor de zaal competitie  Financiën zaalhockey => innen bijdragen  “Verdelen wedstrijden” (maximaal 11 spelers per wedstrijd)  Regelen scheidsrechters, bekend in Lisa!  Regelen Zaaldienst  Terugbrengen zaal hockeyballen  Keepersuitrusting in orde

7 ZAALDIENST Zaaldienst Verantwoordelijk voor het ordelijk verloop van de wedstrijden en voor de correcte afhandeling van alle wedstrijdformulieren  Prioriteit 1 is het tijdschema => Tijd loopt door!  Voorkomen van schade  Contact met de zaalbeheerder  Minimaal twee volwassenen (geen scheidsrechter of coach)  Team speelt eerste of tweede en voorlaatste of laatste wedstrijd  Afgelastingen 1. Door de Bond (KNHB en niet de ANWB) 2. Door de zaaldienst 3. Door de scheidsrechters

8 ZAALDIENST => PRAKTISCH Digitale formulieren => codes Iris Bijleveld dwf@pinoke.nldwf@pinoke.nl Print poulewedstrijden uit (en stand) Meld je vooraf bij de beheerder Sleutels kleedkamer Schadeformulier Controleren kleedkamers Balken leggen en/of opruimen Tijdbeheer Wedstrijdduur (2x20 min)Pauze Strafbank/tijd Overdracht volgende zaaldienst Instructiefilm & informatie op site KNHB

9 VRAGEN? Zaalcommissie bereiken: Frank Prins 06 5576 5775 Carina Mulder 06 1114 9373 Pieter Jager 06 5478 1487 Tom van de Vliet 06 1585 8381 Nicole Tenniglo 06 2382 9119 zaalhockey.jeugd@pinoke.nl zaalhockey.jeugd@pinoke.nl


Download ppt "Pinoké Zaalhockey Teambegeleiders Bijeenkomst 16 november 2015."

Verwante presentaties


Ads door Google