Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdWouter Peeters Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Waar heb jij de laatste 6 maanden, als consument een top klantenervaring gehad?
2
Welke 5 elementen waren bepalend voor deze ervaring?
3
1. Waar eindigt een focus op de prijs? 2. Wat is de doelstelling van *****? 3. Hoe ***** beter verkopen? 4. Wat zijn de beste medicijnen tegen prijsdruk? 5. Welke zijn de te nemen acties? 3
4
- Maken heel veel (te lage) offertes en zetten er (te) weinig om. - Geven korting op vraag van de klanten. - Geloven te weinig in hun meerwaarde en denken dat concurrentie minstens even goed is. - Proberen voor iedereen én de beste, en de snelste én de goedkoopste te zijn. 4
5
Wat is de kortste weg naar meer tevreden klanten én winst? Een prijs wordt door een ***** klant als correct ervaren als de becijferde voordelen de investering overtreffen. 5
6
1. Waar eindigt een focus op de prijs? 6
7
Recordaantal faillissementen in de bouw in 2015: 2.000 = 40/week = 8/dag 7
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.