Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdHerman Alexander de Smet Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
bel gratis 1777 gratis app 1777 1777@kortrijk.be www.kortrijk.be/melding aan de onthaalbalie
2
We behandelen onze klant als een goeie cafébaas, bieden de kwaliteit van een 3 -sterrenchef en bewandelen de juiste weg tussen menselijkheid en wettelijkheid.
8
en
12
Aantal telefoonoproepen bij centraal nr. 1777 gedurende de voorbije jaren *2015: data tot en met september 2015 Steeds minder oproepen naar het algemeen nummer 056/27.70.00 en steeds meer oproepen naar 1777 (algemeen nr. is nog bestaand voor oproepen uit buitenland. Geen oproepen uit buitenland mogelijk naar verkort nr. 1777)
14
Nieuw organogram – van 10 naar 3 directies met 18 teamcoaches minder box = minder out off the box =Naturelle samenwerking
18
1777 = Dienstverlening op mensenmaat Egovflow – tegen begin 2016: 20 volautomatische aktes en attesten, website met productfiches gekoppeld aan digitaal woordenboek - @llemaal digitaal klantencontactcentrum 1777- focus op 1 ste lijnshelpen - stadsbrede samenwerking met alle teams / OCMW meldpunt/dossieropbouw – ombudsman als toetje op de taart Persoonlijke benadering door o.m. vanaf juni 2016 werken op afspraak, themaloketten, spreekruimtes, floormanager Huisbezoeken passen we aan de noden /administratieve vereenvoudiging / meerwaarde 1777bus
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.