De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga."— Transcript van de presentatie:

1 Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga

2 Presentaties van de sites Missie en doelstellingen Ingezette marketingtechnieken Google AdWords Aangepaste doelstellingen/strategie Analyse statistieken Funnelanalyses Verdienmodellen en de toekomst Reflectie Slot Inleiding

3 Presentaties van website sneeuwliefhebber.nl Presentaties van de Facebook pagina Presentaties van het Instagram Account Presentaties van de sites

4 Missie: ‘De sneeuwliefhebber op een leuke interactieve manier informeren over alle belangrijke details over hun skigebied’. De doelstellingen van sneeuwliefhebber Missie & Doelstellingen

5 Facebook – bereik vergroten onder doelgroep Instagram – naamsbekendheid genereren Pinterest – oudere gedeelte van doelgroep bereiken SEO – Search Engine Optimization Ingezette marketingtechnieken

6 Probeercampagne begonnen in week 1 Eerste probeercampagne zoeknetwerk en display netwerk Bepaalde KeyWords Displaynetwerk werkt het beste voor sneeuwliefhebber.nl Derde campagne met alleen zoeknetwerk Google AdWords

7 Aangepaste doelstellingen Uiteindelijk zijn 4 van deze doelstellingen behaald Benoeming op blog/forum ging erg moeizaam Aangepaste strategie Ook gaan richten op mensen die nog niet weten waar zij heen willen Aangepaste doelstellingen/strategie

8 28 januari 2015 – 200 likes behaald Grootste bereik door interactie Hoogste mate van betrokkenheid – interactie Strategie aanpassen naar dagelijks posten geen nut 2 berichten per week wordt als voldoende ervaren 250 likes op 21 maart 2015 Analyse Facebook statistieken

9 Analyse statistieken

10 Funnelanalyses

11 Verdienmodel: Affiliate Marketing Vergoedingsstructuur: Pay per Click/Pay per Sale Toekomst: Adaptive Responsive Design & Native App Toekomst: Collaboratie Toekomst: Verkoopmodel Verdienmodellen en de toekomst

12 Een strategie te ontwikkelen en deze aan te houden Eerst een mediaplan opstellen voor de inzet van middelen Facebook heeft grootste bereik onder onze doelgroep In de toekomst ander thema voor website Mensen meer categorieën geven voor overzichtelijkheid Reflectie project

13 Tot slot…


Download ppt "Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga."

Verwante presentaties


Ads door Google