Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdBrecht Bosman Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Museum, theater of toch de IJhallen?
Nienke Polk, partner W2GO Publishers
2
Wat is Tipster? Online lifestyle platform (app en website)
Dagelijks tips – vrije tijd Theater, winkelen, eten, muziek, cultuur, natuur Eigen redactie maakt eigen selectie Regio´s Amsterdam, Rotterdam, Utrecht Nadruk op vrijdag, zaterdag en zondag Samenwerking NU.nl en AT5.nl bereik > 2 miljoen per weekend
3
Tipster app, site en ads
4
O.a. deze partijen maken gebruik van Tipster
5
Vrijetijdsbesteding ContinuVrijetijdsOnderzoek NBTC-NIPO: Tipster:
Winkelen Uitgaan Buitenrecreatie Bezoek attracties Cultuur Evenementen Tipster: Shopping (sample sales, markten) Food (liefst in lijstjes) Festivals Lijstjes Bekende namen Nieuw Concurreren met verschillende sectoren!
6
Resultaten advertenties
Advertentie Halina Reijn scoort 3x beter dan Pure Formaliteit. Bekende naam Goede, herkenbare foto Korting niet altijd reden voor doorklik
7
Resultaten advertenties
‘Hamburgers’ scoort 11x beter dan ‘Detox’ Duidelijke, prikkelende header Lijstje Aansprekend onderwerp
8
Resultaten advertenties - successen
‘Naakt in Noord’ Event heeft prikkelende naam Suggestief Fun Ondanks foto Pasar Malam Weinig hip Traditioneel Weet wat je kunt verwachten Attentiewaarde
9
Hoe genereer je aandacht voor een evenement?
Actualiteit: Weer Nieuws Seizoen Header moet prikkelen maar ook duidelijk zijn Bekende namen werken goed Link naar kaartverkoop werkt niet instant Aantal clicks niet altijd van belang, kwaliteit wel Korting is geen reden tot succes
10
Toekomst Gebruikersonderzoek Tipster voor senioren Tipster kids
Andere regio’s
11
www.tipsterapp.com nienke@tipsterapp.com
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.