De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Wat zijn de verwachtingen van de doelgroep vooraf en in hoeverre zijn die uitgekomen?  Welke verwachtingen hadden de bezoekers?  Hoe goed heeft de organisatie.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Wat zijn de verwachtingen van de doelgroep vooraf en in hoeverre zijn die uitgekomen?  Welke verwachtingen hadden de bezoekers?  Hoe goed heeft de organisatie."— Transcript van de presentatie:

1

2 Wat zijn de verwachtingen van de doelgroep vooraf en in hoeverre zijn die uitgekomen?  Welke verwachtingen hadden de bezoekers?  Hoe goed heeft de organisatie van hbo intro festival Breda daarin voorzien?

3 Welke verwachtingen hadden de bezoekers?  Ruim aanbod muziek  Sociale/gemoedelijke sfeer  Goede voorziening van drank/eten/toiletten  Toegankelijkheid & vervoer

4 Hoe goed heeft de organisatie voorzien in de verwachtingen: Ruim aanbod muziek  Vier podia met muziek variërend van house tot Nederrap  Verschillende dj’s met brede setlists

5 Hoe goed heeft de organisatie voorzien in de verwachtingen: Sociale/gemoedelijke sfeer  Bezoekers van Breda en omstreken, “iedereen kent elkaar”  Sfeerbeheer & veiligheid

6 Hoe goed heeft de organisatie voorzien in de verwachtingen: Voorziening drank/eten/toiletten  Overvloed aan cafés & stands met mobiele biertappen  Toiletten bij de kerk waar elk podium op aansluit

7 Hoe goed heeft de organisatie voorzien in de verwachtingen: Toegankelijkheid & vervoer  Het festivalterrein lag in het centrum  Door drukte moeilijk van a naar b te komen

8 Conclusie  Al met al een geslaagd festival  Zo goed als alle verwachtingen zijn uitgekomen


Download ppt "Wat zijn de verwachtingen van de doelgroep vooraf en in hoeverre zijn die uitgekomen?  Welke verwachtingen hadden de bezoekers?  Hoe goed heeft de organisatie."

Verwante presentaties


Ads door Google