Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMark Verhoeven Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Voorlichting en Werving De juiste student op de juiste plaats
2
Informatievoorziening Het Noorderpoort wil een meer up-to-date informatievoorziening rondom de opleidingen (het product). Een informatievoorziening die meer online gericht is en minder offline. Een eerste brainstormsessie is geweest met betrokkenen. Het komende half jaar werken we dit verder uit.
3
Decanen/relatiebeheer De toeleverende scholen (denk aan decanen) vormen een belangrijke doelgroep die beter bediend moet worden. Relatiebeheer vanuit strategisch oogpunt beter oppakken om een betere gesprekspartner te zijn met als doel de relatie te versterken. Staat gepland eerste kwartaal 2013: plan van aanpak gereed.
4
Onderwijsbeurs Het al dan niet participeren in de onderwijsbeurs Martiniplaza is al een aantal jaren een punt van discussie. Heeft hoogste prioriteit: integreren in andere voorlichtingsactiviteiten, andere opzet of… Een eerste brainstormsessie staat gepland in januari 2013. Het komende half jaar werken we dit verder uit.
5
Social Media: Dit onderdeel wordt opgepakt m.i.v. augustus 2013. (Eerst goed fundament, discussie over het hoe, wat & waarom, etc.) Voorlopig: onderhoud/monitoren hootsuite op basis van een rooster (iedereen indelen?) Aanmaken van events e.d. (Erik, Ineke en Lynn)
6
Startpunt voor je Toekomst Functioneert niet naar wens. Heeft voor het komende half jaar hoge prioriteit. Contact hierover met het bureau Dynamic Zone, met als doel de website Startpunt voor je Toekomst weer optimaal te laten functioneren en tevens als sturingsmodel te kunnen gebruiken.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.