Download de presentatie
GepubliceerdLeo Jonker Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Gastvrij Apenheul Kick-off, Ilse de Krosse
2
Programma Welkom! Op naar een gastvrij 2015 Waarom gastvrijheid?
Welke gastvrijheidsbeleving willen we onze gasten laten ervaren? Programma
3
Wat levert gastvrijheid op?
4
minder meer Toelichting NPS inzichten: ambassadeurs i.p.v. tevreden klanten
5
De biologie van gastvrijheid
6
Lachen = endorfine Een kind lacht keer per dag. Een volwassene keer per dag. 1950: 18 minuten per dag lachen. 2000: 6 minuten per dag lachen.
7
Serotonine VIP gevoel: trots, status en erkenning, zelfvertrouwen, gewaardeerd en belangrijk voelen. Versterkt relatie en is aanstekelijk!
8
Oxytocine: liefdeshormoon
Graag bij anderen zijn, aanraking zoals hand schudden, onbaatzuchtige inspanning, vertrouwen.
9
Waardering door te geven
Waardering door te geven. Passie, energie en plezier in je werk door gastvrijheid.
10
Gastvrijheid is…
12
Gastvrijheid bij Apenheul
Welke gastvrijheidsbeleving willen je de gasten laten ervaren?
15
Eerste indruk in … seconden
7
16
Welke eerste indruk krijg ik als ik bij jullie op bezoek kom?
17
GET THE BASICS RIGHT
19
Gastheerschap is je tweede beroep
Voor iedere medewerker andere uitdaging i.v.m. kernkwaliteiten
20
In dialoog Welk gastvrij gedrag vragen we van onze medewerkers?
Wij zijn de succesfactoren van een seizoen lang gastvrijheid op topniveau? Hoe kan ik als leidinggevende de ontwikkeling en borging van gastvrijheid ondersteunen?
22
Download de app ‘gastvrijheid’
Facebook.com/GastvrijheidInBedrijf Afsluitend: Verwijs website platform Boek: vraag of wie wil het boek en waarom?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.