Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdBarbara Beckers Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
“An amazing invention - but who would ever want to use one?” (Rutherford B. Hayes in 1877 over de telefoon)
2
CV202A: Olga Hagendoorn, Liselotte van Kesteren, Denise Ketelaar, Buster Kok, Angelica Pangat, Philipp Schmidt, Farzaana Zahoer
3
De wereld van 2020 Het concept Doelgroep Consumenteninzicht Experts Hoe ziet zoiets eruit? Samenvatting Vragen
4
Doelgroep: Jullie! Vrouwen steeds meer de broek aan We werken tot onze dood Alles is software Minder armoede De drie nieuwe boosters voor welvaart: transparantie, virtuele wereld en intelligentie (Bron: Marcel Bullinga)
5
Internet voornamelijk mobiel Doelgroepdefinitie wordt complexer Meer individualisme Bloggers gaan concurreren met traditionele media Domotica wordt populair (ICT-toepassingen in huis) De consument consumeert nieuws wanneer en waar hij wil Enorme berg informatie tot beschikking Virtuele leven wordt minstens net zo belanrgijk als fysieke
6
Een mobiele online dienst Gebruiker vertelt Vortex over zijn voorkeuren Vortex leert voorkeuren aan Vortex is de poort naar je virtuele leven Personaliseerbare holografische gids Herkent commando’s
7
Vortex houdt je op de hoogte van: Gepersonaliseerd wereldnieuws E-mail Social networks Blogs Relevante mededelingen Mogelijkheid om gepersonaliseerd te adverteren En helpt je met het beheren van je eigen content
8
Doelgroep bekijkt online meestal videocontent Mannen lopen nu nog voorop in gebruik technologie Maar vrouwen komen steeds dichterbij Daarom: Mannen en vrouwen tussen de 25 en 35 Nogmaals: Nieuws anywhere, anytime
9
Tony Bosma: “Probeer voor de toekomst meer te denken in beeld”
11
Nieuws op maat Gefilterde informatie Gepersonaliseerd adverteren Audiovisueel materiaal Interactief Intelligent Mobiel Kortom: Dé dienst voor nieuwsconsumptie in 2020!
12
Vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.