Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdThomas Dekker Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Bots en agents Inhoud Bewerkingen voor het daadwerkelijke animeren Implementatie Game Animatie Active Worlds Animatie
2
Bots en agents Bewerkingen voor het daadwerkelijk animeren Bone structuur Forward kinemetics (FK) Invers kinemetics (IK)
3
Bots en agents Bewerkingen voor het daadwerkelijk animeren IK solvers HI (History-Independent) Solver HD (History-Dependent) Solver IK Limb Solver Spline IK Solver
4
Bots en agents Implementatie Game Animatie Data driven architectuur voor animatie selectie Brute-force aanpak Action table
5
Bots en agents Implementatie Game Animatie Realistiche karakter gedrag d.m.v. prioriteit en categorisatie van animatie Animatie controllers Samengevoegde transities met bone caching
6
Bots en agents Active Worlds Animatie Animaties binnen AW Sequence files (SEQ) Conversies Tags en SEQ-files
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.