De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Bots en agents Inhoud Bewerkingen voor het daadwerkelijke animeren Implementatie Game Animatie Active Worlds Animatie.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Bots en agents Inhoud Bewerkingen voor het daadwerkelijke animeren Implementatie Game Animatie Active Worlds Animatie."— Transcript van de presentatie:

1 Bots en agents Inhoud Bewerkingen voor het daadwerkelijke animeren Implementatie Game Animatie Active Worlds Animatie

2 Bots en agents Bewerkingen voor het daadwerkelijk animeren Bone structuur Forward kinemetics (FK) Invers kinemetics (IK)

3 Bots en agents Bewerkingen voor het daadwerkelijk animeren IK solvers HI (History-Independent) Solver HD (History-Dependent) Solver IK Limb Solver Spline IK Solver

4 Bots en agents Implementatie Game Animatie Data driven architectuur voor animatie selectie Brute-force aanpak Action table

5 Bots en agents Implementatie Game Animatie Realistiche karakter gedrag d.m.v. prioriteit en categorisatie van animatie Animatie controllers Samengevoegde transities met bone caching

6 Bots en agents Active Worlds Animatie Animaties binnen AW Sequence files (SEQ) Conversies Tags en SEQ-files


Download ppt "Bots en agents Inhoud Bewerkingen voor het daadwerkelijke animeren Implementatie Game Animatie Active Worlds Animatie."

Verwante presentaties


Ads door Google